Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op maart 17, 2014, 20:10:42
jij zit op zuid toch?
Nee hij zit op vak 1 :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


siepelsjeu

Ik kan vaak genoeg niet eens vertstaan wat vak 14 en 15 zingen (ik sta op vakkie 12)

stefan15

Citaat van: siepelsjeu op maart 17, 2014, 20:31:47
Ik kan vaak genoeg niet eens vertstaan wat vak 14 en 15 zingen (ik sta op vakkie 12)
Wat een gedoe ook welk vak je staat/zit. Je bent in t stadion om de zelfde reden (op 400 uitvak bewoners na). Dus iedereen t zelfde brullen en niet voor eigen eer(??) gaan op de tribune.

Destroyer

Citaat van: SCC-J op maart 17, 2014, 20:10:42
jij zit op zuid toch?

Waarom zou ik op zuid zitten?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Vak 25 de gekste

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur123

Vak 14 zingt en klapt altijd heel snel en probeert dan nòg sneller te gaan. Dit is ook meteen de reden waarom hun liedjes zo snel stoppen. Vak 13 met de trommel, heeft hiermee een maataangevend instrument, deze liederen galmen soms minuten lang door. Gewoon laten staan, misschien niet meer invallen midden in een lied wat iemand heeft ingezet (gaat nogal vaak fout)...

jeff

Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2014, 20:35:06
Vak 25 de gekste

Verstuurd vanaf mijn spambox
Jij staat meestal in het koffie hok onder 14 8P

Dokkumer

Citaat van: jeff op maart 17, 2014, 20:52:10
Jij staat meestal in het koffie hok onder 14 8P
... te ouwehoeren.

Tegenwoordig niet meer trouwens. Moet altijd creatief zijn om aan mijn kaartjes te komen, dus zweef ik wel door het stadion..

jeff

Als je kan zweven hoef je ook niet creatief aan een kaartje te komen.
Dacht al dat ik de laatste paar thuis wedstrijden iemand miste bij het koffie halen. :P

Emko


Citaat van: Cambuur123 op maart 17, 2014, 20:51:34
Vak 14 zingt en klapt altijd heel snel en probeert dan nòg sneller te gaan. Dit is ook meteen de reden waarom hun liedjes zo snel stoppen. Vak 13 met de trommel, heeft hiermee een maataangevend instrument, deze liederen galmen soms minuten lang door. Gewoon laten staan, misschien niet meer invallen midden in een lied wat iemand heeft ingezet (gaat nogal vaak fout)...

Wat een gezeik allemaal over dit vak zingt dat en dat vak zo. Het ene vak zingt te snel, de andere te langzaam.
Waar gaat dit in godsnaam allemaal over. Ik sta meer dan 25 jaar bij de harde kern van Cambuur, en in al die jaren zijn er nooit zulke problemen geweest. Sinds 2009 zijn er allemaal (pseudo) fanatieke supporters bijgekomen die nu even de oude garde gaan vertellen hoe het allemaal moet?
Laat de jeugd eerst maar eens wat respect krijgen voor de oudere garde, die al een tiental jaren op de tribune staan, voordat ze zo hoog van de toren gaan blazen. Dat over en weer verwijten lost niks op.

Vak 11, vak 12, vak 13, vak 14 en District9
WE ARE ALL ONE MI-SIDE.




Dokkumer

Citaat van: jeff op maart 17, 2014, 21:15:28
Als je kan zweven hoef je ook niet creatief aan een kaartje te komen.
Dacht al dat ik de laatste paar thuis wedstrijden iemand miste bij het koffie halen. :P
Wat een verhaal om een tikfout, zweRf bedoel ik 8P

Verstuurd vanaf mijn spambox


Westerpark

Citaat van: Cambuur123 op maart 17, 2014, 20:51:34
Vak 14 zingt en klapt altijd heel snel en probeert dan nòg sneller te gaan. Dit is ook meteen de reden waarom hun liedjes zo snel stoppen. Vak 13 met de trommel, heeft hiermee een maataangevend instrument, deze liederen galmen soms minuten lang door. Gewoon laten staan, misschien niet meer invallen midden in een lied wat iemand heeft ingezet (gaat nogal vaak fout)...

Afgelopen vrijdag was vanuit vak 14 in de tweede helft langer dan 10 minuten hetzelfde lied te horen.

Viper

Citaat van: Emko op maart 17, 2014, 21:40:51
Vak 11, vak 12, vak 13, vak 14 en District9
WE ARE ALL ONE MI-SIDE.

Vak 23 (Insulindestraat) ;)

Emko


John Hiatt

Allemaal maar op zangles dus.