Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

De mindere sfeer heeft puur te maken met gebrek aan cohesie op de Noord-tribune. Zolang daar groepen zijn die zichzelf te goed voor de rest vinden, en dus geen gezamenlijke liederen worden gezongen, is het lastig voor andere tribunes om mee te doen, vooral omdat twee groepen tegelijk een ander lied zingen. Met twee geluiden krijg je de overige tribunes ook niet mee.

Destroyer

Citaat van: Goudvinger op februari 22, 2014, 18:53:44
De mindere sfeer heeft puur te maken met gebrek aan cohesie op de Noord-tribune. Zolang daar groepen zijn die zichzelf te goed voor de rest vinden, en dus geen gezamenlijke liederen worden gezongen, is het lastig voor andere tribunes om mee te doen, vooral omdat twee groepen tegelijk een ander lied zingen. Met twee geluiden krijg je de overige tribunes ook niet mee.

Het is ook heel stoer tegen elkaar te zingen vak 14 - 13/12  :zucht

Één van de belangrijkste wedstrijden, dus massaal knallen  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Het publiek heeft vanavond zeker weten bijgedragen aan deze fantastische driepunter.... :scc

Cambuur058

Citaat van: Eewal op februari 22, 2014, 22:40:19
Het publiek heeft vanavond zeker weten bijgedragen aan deze fantastische driepunter.... :scc
hele stadion werd gek

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op februari 22, 2014, 22:44:53
hele stadion werd gek

Echt overal werd gezongen. 10.000 staanplaatsen!!! |:) |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op februari 22, 2014, 22:44:53
hele stadion werd gek
Ja 9600 van vreugde, 270 van frustratie :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox

RotterdamLeeuwarden

Sfeer, dat was weer ontzettend genieten geblazen, zeker als je zelf daar ook deel van uitmaakt  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

EastSide058

#847
Leuk sfeertje gisteravond ik heb het stadion nog nooit zo hard horen juichen na die goal (na dkv)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Harry L.


speculeter

Tot en met moment van eerste goal prima sfeer.
na blunder en de 1-1 viel het helemaal stil.
gelukkig tweede helft wel top!

Dokkumer

Mooiste moment vond ik het massaal aanzetten naar "Ga staan..." en dat op dat moment de 3-2 valt.

speculeter

Ja dat was prachtig!

SCC-J

Mooie sfeer gisteren.
Trommel voegt niets toe is eerder hinderlijk dan van toegevoegde waarde.
Weg met dat ding!

marrumer

ik spring voor bob is ook fantastisch  :D

Galdiano

Citaat van: marrumer op maart 15, 2014, 11:57:48
ik spring voor bob is ook fantastisch  :D

Al tijden vraag ik me af hoe oud je bent!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets