Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Straks helemaal geen club meer, degradatie betekent 90% zeker een faillissement van Roda

Verstuurd vanaf mijn spambox


Leovardiascc

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2014, 14:41:36
Straks helemaal geen club meer, degradatie betekent 90% zeker een faillissement van Roda

Verstuurd vanaf mijn spambox

Ik zal ze niet missen nepduitsers  :R

verstuurd vanaf mijn typmachine

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2014, 14:41:36
Straks helemaal geen club meer, degradatie betekent 90% zeker een faillissement van Roda

Verstuurd vanaf mijn spambox

Dat Zetje mogen wij wel geven!!!!



Verstuurd tijdens blowjob

Dokkumer

Mwoah, zetje hoeft niet



























Gewoon die afgrond in rammen :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


dit is mien club

Ik hoop zo op een hectische sfeer in het Cambuur stadion............ Massaal oproepen om de onze club naar de drie punten te schreeuwen godverdomme.

LEEUWARDEN AANVALLEN
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op februari 17, 2014, 19:45:41
Ik hoop zo op een hectische sfeer in het Cambuur stadion............ Massaal oproepen om de onze club naar de drie punten te schreeuwen godverdomme.

LEEUWARDEN AANVALLEN

Zaterdagavond is de sfeer beter dan zondag!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

#816
Citaat van: Galdiano op februari 17, 2014, 19:47:10
Zaterdagavond is de sfeer beter dan zondag!

Dat mag ik hopen, het zal moeten spoken, het mag eigenlijk niet één keer stil vallen.
Vanaf minuut één moeten we ze vooruit schreeuwen binnen 30 minuten moet er 2-0 op het scorbord staan. Om vervolgens in een kolkend Cambuur stadion Roda JC naar de slachtbank te leiden!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: dit is mien club op februari 17, 2014, 19:50:15
Dat mag ik hopen, het zal moeten spoken, het mag eigenlijk niet één keer stil vallen.
Vanaf minuten moeten we ze vooruit schreeuwen binnen 30 minuten moet er 2-0 op het scorbord staan. Om vervolgens in een kolkend Cambuur stadion Roda JC naar de slachtbank te leiden!
klinkt goed :D nu al kippevel als ik eraan denk

dit is mien club

Citaat van: sunderland op februari 17, 2014, 19:59:04
klinkt goed :D nu al kippevel als ik eraan denk

Ik zelf oek toen ik het typte :zweep
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

HilversumOnTour

Citaat van: dit is mien club op februari 17, 2014, 19:45:41
Ik hoop zo op een hectische sfeer in het Cambuur stadion............ Massaal oproepen om de onze club naar de drie punten te schreeuwen godverdomme.

LEEUWARDEN AANVALLEN

Laten we dit bovenstaande bericht zoveel mogelijk herhalen deze week. SCC!!!!  |:)

Len Cantello

Zaterdagavond, spookavond. Iedereen 110% achter de ploeg! Sfeertje zoals tegen dkv is de opdracht!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Voorstopper

Citaat van: Len Cantello op februari 21, 2014, 14:51:07
Zaterdagavond, spookavond. Iedereen 110% achter de ploeg! Sfeertje zoals tegen dkv is de opdracht!

Wudde de spandoeken oek weer van zolder haalt. Krek as tegen DKV? Dan hest fut de vlam in de pan dacht ik su

Voorstopper

We kunnen de supporters van de duutsers wel even toezingen:

Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer
Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer

HAHAHA
De club betaalt immers de busreis  :_schater

Eewal

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 14:59:37
We kunnen de supporters van de duutsers wel even toezingen:

Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer
Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer

HAHAHA
De club betaalt immers de busreis  :_schater

ik kom niet meer bij  :zucht

Treb

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 14:59:37
We kunnen de supporters van de duutsers wel even toezingen:

Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer
Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer

HAHAHA
De club betaalt immers de busreis  :_schater

Pff.. niveautje Vak14 dit..  ;(  :zucht