Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Daddy T. op februari 25, 2017, 00:53:35
Respect voor de sfeeractie vanuit KvC. Vaak veel kritiek geweest op de KvC, nu mooi visitekaartje afgegeven. Uitvak was al in carnaval stemming...

Helemaal mee eens!

Vaak negatief geweest over de sfeeracties, dit was echt top!!  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: 666 op november 28, 2016, 18:25:28
Met al die zangalfabeten op de tribune moet de trommel terug. Met trommel massale zang en zonder trommel een zootje. Niet dat ik een liefhebber van een trommel ben, maar met of zonder is nogal een verschil.


Er mut een doedelzak komme.

weestwel


Vlampiep

Mooi man al dat vuurwerk en spandoek.
Dat doet iets met de spelers en tegenstander.

Geelblauwstiens

Complimenten zijn hier idd op hun plaats!! Hulde

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op februari 25, 2017, 11:18:38
gvd schandalig toch dat je een eigen speler zo in de zeik neemt. Wat heb ik mij weer geregeerd aan dat domme kudde volk op de noordtribune. Met je jingle Bells en always look on the ... om je dood te schamen.

Ik denk dat het clubje wat daarmee begon het zeker als afzeiken bedoelde. Hetzelfde clubje dat ook de andere kutnummers begonnen en ook Hazes zingen.

Maar op een gegeven moment had ik juist het gevoel dat het het merendeel zong om hem een hart onder de riem te steken.  Dat was mijn gevoel. Ik zong daarom mee. De beste man speelt iedere week steeds beter.
MI-Sider for Life

Yellow Army

Citaat van: Nightmarelwd op februari 25, 2017, 13:31:26
Ik denk dat het clubje wat daarmee begon het zeker als afzeiken bedoelde. Hetzelfde clubje dat ook de andere kutnummers begonnen en ook Hazes zingen.

Maar op een gegeven moment had ik juist het gevoel dat het het merendeel zong om hem een hart onder de riem te steken.  Dat was mijn gevoel. Ik zong daarom mee. De beste man speelt iedere week steeds beter.

Exact mijn gedachte idd,l
Area 58

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Vlampiep

Citaat van: Nightmarelwd op februari 25, 2017, 13:31:26
Ik denk dat het clubje wat daarmee begon het zeker als afzeiken bedoelde. Hetzelfde clubje dat ook de andere kutnummers begonnen en ook Hazes zingen.

Maar op een gegeven moment had ik juist het gevoel dat het het merendeel zong om hem een hart onder de riem te steken.  Dat was mijn gevoel. Ik zong daarom mee. De beste man speelt iedere week steeds beter.
En daar was dan ook alle reden toe, want Peersman speelde een puike partij.

Cambuur123

Pffffff, beetje humor mag toch wel in het voetbal? Peersman speelt de afgelopen weken gewoon uitstekend... Dit is een daar een reactie op. Man man man, overal wat negatiefs van maken? Hij vond het zelf ook prachtig. Het is hem gegund.

Cambuur123

Trommel mag van mij trouwens ook wel terug...  |:)

666

Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2017, 11:54:56

Er mut een doedelzak komme.

Onderscheiden we ons van alles en iedereen, behalve de Schotten. Dus Wiekie1969, ik verwacht heel veel van je de eerst volgende thuiswedstrijd  :D
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur123 op februari 25, 2017, 14:42:16
Trommel mag van mij trouwens ook wel terug...  |:)

:_schater :_schater :_schater :_schater

Gisteren weer 90 minutenlang gestoord aan die achterlijke trommel in het uitvak.
MI-Sider for Life


zeewolde

Citaat van: Cambuur123 op februari 25, 2017, 14:40:28
Pffffff, beetje humor mag toch wel in het voetbal? Peersman speelt de afgelopen weken gewoon uitstekend... Dit is een daar een reactie op. Man man man, overal wat negatiefs van maken? Hij vond het zelf ook prachtig. Het is hem gegund.
hou het dan bij 1 nummer. Op een gegeven moment werd het flauw. Het door zingen van 1 lied voor hem is dan veel beter