Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Slechtste sfeer van het seizoen tot nu toe, na de 2-1 viel t stadion compleet stil. Liedjes langer er in houden lukt ook nooit.

ChantiSCC

Klopt, da's erg jammer na zo'n goed resultaat. Overigens tweette B-side rats: Cambuur zingt nu aan een stuk door, mag ook wel gezegd worden. Was toen het 1-1 stond. Spanning er af en geen sfeer meer.

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op november 26, 2016, 18:05:31
Slechtste sfeer van het seizoen tot nu toe, na de 2-1 viel t stadion compleet stil. Liedjes langer er in houden lukt ook nooit.

Cambuur Leeuwarden, ole, SCC, Cambuur Leeuwarden, ole, SCC is het nummer dat het langste gezongen worden. Helaas alleen door 14 en een aantal in 13. Dat is een song die lang doorgaat.

Maar goed die discussie wil ik niet weer opstarten.
MI-Sider for Life

denistel

wordt ook in 12 wel mee gezongen hoor. :zweep

Galdiano

Citaat van: denistel op november 28, 2016, 11:26:03
wordt ook in 12 wel mee gezongen hoor. :zweep

Dan was je 1 van de weinigen!
Ik zelf kwam zo rond minuut 87 noord op, en alleen 14 zong op dat moment.
En op het moment dat ik begin te schreeuwen richting vak 13 dat we 3-1 voorstaan kijkt iedereen je schaapachtig aan.

Het wordt met de week slechter op gebied van sfeer.

Het meest kansloze vond ik nog "Always Look On The Bright Side Of Life"   :?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

87e minuut toen waren wij al schor van het schreeuwen :_schater

666

Met al die zangalfabeten op de tribune moet de trommel terug. Met trommel massale zang en zonder trommel een zootje. Niet dat ik een liefhebber van een trommel ben, maar met of zonder is nogal een verschil.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op november 28, 2016, 18:25:28
Met al die zangalfabeten op de tribune moet de trommel terug. Met trommel massale zang en zonder trommel een zootje. Niet dat ik een liefhebber van een trommel ben, maar met of zonder is nogal een verschil.

Het is altijd chaos geweest qua sfeer.

Wanneer iedereen nou gewoon meezingt met 14 dan is het klaar.   :y
MI-Sider for Life

DayDreamer

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2016, 18:32:18


Wanneer iedereen nou gewoon meezingt met 14 dan is het klaar.   :y

Ziehier het sfeerprobleem, als u begrijpt wat ik bedoel.

Dokkumer

Tja als men liever smartlappen loeit dan kunnen diegene brter een feesttent gaan zoeken.

Treb


siepelsjeu

Van die gasten in vak 13 die de hele wedstrijd hun bek houden, maar na de wedstrijd supporters af zeiken die niet bleven staan  :_schater :_schater

ChantiSCC

Sfeer was top! Dit kunnen we in de JL ook!  :scc

PePe

Citaat van: ChantiSCC op december 15, 2016, 23:30:26
Sfeer was top! Dit kunnen we in de JL ook!  :scc

Dit was nooit gebeurt met RM en HVDV!!

John Hiatt

Citaat van: PePe op december 16, 2016, 00:44:01
Dit was nooit gebeurt met RM en HVDV!!

Precies! En onder Henkie en Sandor hebben we nog nooit van een topclub gewonnen! Waarvan akte!