Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Nightmarelwd op februari 01, 2017, 11:02:56
Al die tijd sta jij mee te zingen met Douma en na 25,5 jaar moet het originele nummer worden gedraaid.
Reden: Na 40 jaar stopt Irish Stew met optreden.  :_schater :_schater
It Woanskip spontaan en zonder muziek was ook wel erg fraai om te horen

speculeter

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 04, 2017, 09:02:44
It Woanskip spontaan en zonder muziek was ook wel erg fraai om te horen
dat was kippenvel id.
Mag wel vaker zonder muziek.

John Hiatt

Sukkeltjes zingen richting mvv? Belachelijk!

Daddy T.

Respect voor de sfeeractie vanuit KvC. Vaak veel kritiek geweest op de KvC, nu mooi visitekaartje afgegeven. Uitvak was al in carnaval stemming...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Casuals-lwd

#2689
Citaat van: John Hiatt op februari 24, 2017, 23:47:04
Sukkeltjes zingen richting mvv? Belachelijk!
Waren ook wel rare lui vond ik
vond dat pro Peersman gezang wel te ver gaan de man heeft amper wat gepresteerd...  ook 'welkom in de hel van lwd'. Moet zeggen was verre van een hel (de laatste maanden al trwns)

Sfeeractie was top

michello

Citaat van: Casuals-lwd op februari 25, 2017, 01:10:45
Waren ook wel rare lui vond ik
vond dat pro Peersman gezang wel te ver gaan de man heeft amper wat gepresteerd...  ook 'welkom in de hel van lwd'. Moet zeggen was verre van een hel (de laatste maanden al trwns)

Cynisme  :_schater
(Speelde overigens een keurige pot, je moet hem gewoon de bal niet geven maar alleen z'n man uit de wedstrijd laten spelen. Die gast (7) van MVV werd knettergek. :_schater )

Casuals-lwd

Citaat van: michello op februari 25, 2017, 01:13:31
Cynisme  :_schater
(Speelde overigens een keurige pot, je moet hem gewoon de bal niet geven maar alleen z'n man uit de wedstrijd laten spelen. Die gast (7) van MVV werd knettergek. :_schater )
Dat snap ik ja, maar moet je dan echt 10 minuten lang Peersman liedjes gaan zingen?

Holwerd voor Cambuur

Misschien juist wel op een goed moment zo. Hij kan er alleen maar vleugels door krijgen |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

debaas058

Sowieso kappen met al die hazes meuk en alles wat te maken heeft met de tegenstander.
Lijken af en toe wel Amerikanen..
'Always look on the bright side of life' terwijl mvv gewoon nog boven ons staat en we zelf een kut seizoen hebben (tot aan de laatste periode).

Ga gvd eigen clubnummers zingen en laat al die overige rotzooi terzijde!
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

denistel

heerlijke sfeeractie en weer een mooi doek respect

John Hiatt

Prachtige sfeeractie van de KVC! Idd vaak kritiek geweest, maar dit was top.

En wat Peersman betreft, die speelt al tijden goed. Verdedigt goed, schakelt zijn mannetje uit, dan mag hij ook wel een keer beloond worden. Opbouwend kan het absoluut beter, maar eerste taak van verdediger is tegenhouden.

gobo

Beschamende Songs gister. 1 peersman liedje is nog ok. Darna wordt het gewoon afzeiken van een eigen speler. Triest. En dan jingle bells....homofiele vertoning
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Lore

Citaat van: debaas058 op februari 25, 2017, 01:47:21
Sowieso kappen met al die hazes meuk en alles wat te maken heeft met de tegenstander.
Lijken af en toe wel Amerikanen..
'Always look on the bright side of life' terwijl mvv gewoon nog boven ons staat en we zelf een kut seizoen hebben (tot aan de laatste periode).

Ga gvd eigen clubnummers zingen en laat al die overige rotzooi terzijde!

De eerste periode was echt dramatisch, maar moet zeggen dat het steeds leuker wordt om naar het stadion te gaan. We spelen fris voetbal!

Of het een kutseizoen wordt is nog lang niet zeker. Promoveren via de play offs en winnen vAn AZ en het is een legendarisch seizoen, dan vergeet ik de eerste periode wel!

SCC-J

Citaat van: michello op februari 25, 2017, 01:13:31
Cynisme  :_schater
(Speelde overigens een keurige pot, je moet hem gewoon de bal niet geven maar alleen z'n man uit de wedstrijd laten spelen. Die gast (7) van MVV werd knettergek. :_schater )
gvd schandalig toch dat je een eigen speler zo in de zeik neemt. Wat heb ik mij weer geregeerd aan dat domme kudde volk op de noordtribune. Met je jingle Bells en always look on the ... om je dood te schamen.

AL

Mooie sfeer actie!!!
Verder echt een trieste sfeer!!!!