Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

denistel

zo wie zo respect voor jullie werkzaamheden het heeft toch altijd wel weer wat en ja]
we zijn nu jup dus veel tegenstanders om er iets leuks van te maken zijn er niet.
al een paar keer een leeg uitvak gehad is doodzonde.
morgen gewoon lekker knallen op het veld en een lekker sfeertje maken om het
veld heen.

AL

Citaat van: scc-aaron op januari 09, 2017, 19:04:29
"Vrijdag in eigen huis knallen tegen de koploper ⚽️! Het KVC Sfeerteam zorgt voor een spectaculaire opkomst, jij voor de sfeer?"


Nieuwsgierig wat men van plan is.

Heb ik iets gemist??

Holwerd voor Cambuur

Afgelast vanwege de weersomstandigheden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 13, 2017, 23:16:34
Afgelast vanwege de weersomstandigheden.

Ok, kan ik me voorstellen.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Citaat van: Destroyer op januari 14, 2017, 09:35:34
Mooie vlaggen
ja vond onze Hoek vlaggen ook mooi vanavond.

Nightmarelwd

Jammer mannen dat vanwege het weer, de wind, de sfeeractie niet door kon gaan.

Voor degene die nu allemaal dingen gaan roepen. Reken maar dat de personen die 2,5 maand zijn bezig geweest om deze sfeeractie voor te bereiden er goed ziek van zijn.
Dat een onderdeel van je sfeeractie niet door kan gaan omdat de wind te krachtig is, dan is dat zuur.
MI-Sider for Life

Noordcambuur

Klopt daar heb ik diepe respect voor deze mannen/vrouwen. :thumbsup |:)

PePe

#2678

Yellow Army

Area 58

Galdiano

Na 40 jaar stopt Irish Stew met optreden.
21 mei geven ze een afscheidsconcert.

Wordt het niet eens hoogtijd dat de orginele Woanskip klinkt door het stadion?
http://youtu.be/1futFr0ZGLc
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2017, 08:07:21
Na 40 jaar stopt Irish Stew met optreden.
21 mei geven ze een afscheidsconcert.

Wordt het niet eens hoogtijd dat de orginele Woanskip klinkt door het stadion?
http://youtu.be/1futFr0ZGLc

Idd, kappen met die Anneke Douma
Area 58

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2017, 08:07:21
Na 40 jaar stopt Irish Stew met optreden.
21 mei geven ze een afscheidsconcert.

Wordt het niet eens hoogtijd dat de orginele Woanskip klinkt door het stadion?
http://youtu.be/1futFr0ZGLc

Al die tijd sta jij mee te zingen met Douma en na 25,5 jaar moet het originele nummer worden gedraaid.
Reden: Na 40 jaar stopt Irish Stew met optreden.  :_schater :_schater
MI-Sider for Life

John Hiatt

Was wel aardig gisteren.....

gewoon een fan

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2017, 08:15:00
Was wel aardig gisteren.....

De sfeer was fantastisch vergeleken met de afgelopen maanden  _O_