Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: Nightmarelwd op november 30, 2014, 11:49:01
Jammer dat er weer een aantal bij 0-0 hoerenveen op neer beginnen te zingen en dat de rest weer doodleuk meedoet.

Maar goed sfeer was beter dan de voorgaande twee thuiswedstrijden.

sfeeractie van UL was mooi om te zien. Oost en zuid
tribune.
Goed gedaan, mag ook wel een keer gezegd en geschreven worden.
gelukkig op vak 12 niet te horen :)

Montana

Citaat van: Nightmarelwd op november 30, 2014, 11:49:01
Jammer dat er weer een aantal bij 0-0 hoerenveen op neer beginnen te zingen en dat de rest weer doodleuk meedoet.

Maar goed sfeer was beter dan de voorgaande twee thuiswedstrijden.

sfeeractie van UL was mooi om te zien. Oost en zuid
tribune.
Goed gedaan, mag ook wel een keer gezegd en geschreven worden.

:thumbsup

Galdiano

Zoals Nightmare aangaf, UL sfeeractie wad goed.
Mag ook wel eens gezegd worden inderdaad. Duidelijk SCC te lezen.
Maar die rookdingen was weer jammer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Vond de sfeer dramatisch anders, er werd wel redelijk wat gezongen , maar was in de rest van het stadion haast niet te horen.

speculeter

Tot de 0-2 wel een goede sfeer.
Daarna kakte het in en dat is ook wel logisch.

Cambuur123

6je, maar wat wil je met zo'n saaie pot. AZ is een saaie club, vorig jaar thuis was ook al oersaai. Lelijk voetbal van beide kanten, jammer. :rodekaart :rodekaart 

Ook wel wat foutjes van Henk, Reijnen moet gewoon altijd in het midden achterin. Hij was gister duidelijk bedoeld om de rechterkant wat op te vangen maar daar komt hij niet goed uit de benen en maken we geen optimaal gebruik van deze goede verdediger. Jammer dat Narsingh en Oggie er niet bij waren.

sccleeuwarden

Dat geouwehoer met die bekertjes en andere rotzooi op het veld gooien, KAPPEN Daarmee!!!!!!!! voor die boete die we straks eens krijgen, kunnen we een salaris van betalen na de winterstop!! En al helemaal vuurwerk op het veld gooien, die idioot mut zich kapot schamen

Cambuur LWD

Citaat van: sccleeuwarden op november 30, 2014, 14:52:51
Dat geouwehoer met die bekertjes en andere rotzooi op het veld gooien, KAPPEN Daarmee!!!!!!!! voor die boete die we straks eens krijgen, kunnen we een salaris van betalen na de winterstop!! En al helemaal vuurwerk op het veld gooien, die idioot mut zich kapot schamen

Ik dacht dat het vuurwerk uit het AZ vak kwam. En maak je nou niet zo druk over een paar bekertjes die op het veld gegooid worden. Pff waar maak jij je druk om zeg.. Ik heb nog nooit gehoord dat we een boete van drinkbekers of rookbommen hebben gehad.. Snap dat hardere voorwerpen als flesjes bier en telefoons of vuurwerk uit den boze zijn.

Moet je dit eens zien:
https://www.youtube.com/watch?v=CmQ3mgRB7ks

Holwerd voor Cambuur

Los van of je t wel of niet vind kunnen: je kent de KNVB. Die geven al een boete als er een vogel op het veld schijt. Sws totaal niet te vergelijken met de TFF.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Citaat van: DayDreamer op november 30, 2014, 13:07:04
Vond de sfeer dramatisch anders, er werd wel redelijk wat gezongen , maar was in de rest van het stadion haast niet te horen.

Ja dat vond ik ook al.. normaal gesproken is het volume altijd dik in orde, maar gister was het allemaal wat zachtjes? Apart..
Citaat van: Nightmarelwd op november 30, 2014, 11:49:01
Jammer dat er weer een aantal bij 0-0 hoerenveen op neer beginnen te zingen en dat de rest weer doodleuk meedoet.

Maar goed sfeer was beter dan de voorgaande twee thuiswedstrijden.

sfeeractie van UL was mooi om te zien. Oost en zuid
tribune.
Goed gedaan, mag ook wel een keer gezegd en geschreven worden.

Zijn hier ook foto's van?

Cor

#1555
Citaat van: fred op november 29, 2014, 17:42:32
Hoe heet dat nummer dat ze vaak voor de wedstrijd en na een overwinning draaien ?
Melodie Ohhh Leeuwarden jalalalala

Het origineel? Speedy gonzales van Pat Boone  8P lief en kinderlijk liedje  :_schater

Lwdscc

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 30, 2014, 22:49:17
Los van of je t wel of niet vind kunnen: je kent de KNVB. Die geven al een boete als er een vogel op het veld schijt. Sws totaal niet te vergelijken met de TFF.

Van der Belt vreest inderdaad al voor boetes door de spreekkoren tegen Higler (in LC vandaag). Voor ADO thuis leverde dat al een boete van 5000 euro op. De gooier van de ''vuurwerkbom'' was overigens gepakt.

SCC-J

Waarom maakt hij dat soort dingen niet eerder bekend?

Galdiano

Citaat van: SCC-J op december 01, 2014, 11:19:04
Waarom maakt hij dat soort dingen niet eerder bekend?

Reputatie schade?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op december 01, 2014, 11:40:56
Reputatie schade?
Nu ook het geval, zorg en dan voor dat supporters het iig wel weten. KvC is toch hun officiƫle supportersvereniging? die kunnen het hier en misschien wel op sociaal media neerzetten.