Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Dus nu we t weten komen er nooit meer spreekkoren? :X

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op december 01, 2014, 11:52:48
Dus nu we t weten komen er nooit meer spreekkoren? :X
Zeg ik toch helemaal niet  :|

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op december 01, 2014, 11:53:34
Zeg ik toch helemaal niet  :|

Niet in woorden nee... We weten toch dat er boetes komen na spreekkoren.. Algemeen bekend..
Spreekkoren na pingel waren ook nie eens 'terecht'.. Maakt t ook nog pijnlijker.. Rein meldde het tijdens wedstrijd ook dat we club niet in diskrediet moesten brengen maar hielp ook niet..

Ps: scheids mogen ook wel aangepakt worden als ze drama fluiten..

Cambuur123

Stel je voor dat Higler een wedstrijd in Engeland zou fluiten  :_schater

thankyou

jammer dat er trouwens ruzie was in vak 14 komt de sfeer niet ten goede, ook jammer als je een paar mobieltje kijkers en jongens met 'caps' op erop wilt wijzen doormiddel van hun kant op te zingen en je om te draaien dat er niet mee word gedaan en als je er wat van zegt dat je gelijk met alle woorden voor het woord k*nker naar je hoofd word geroepen. Terwijl dat de neppe supporters zijn, nee geef mij maar weer een oldskool vak 14 zonder zoveel jeugd met een echt gek vak . door alle stadion verboden weer naar binnen te laten  _O_
Cambuur, Beer & Loyal Mates

oldehove

Citaat van: thankyou op december 01, 2014, 18:11:25
jammer dat er trouwens ruzie was in vak 14 komt de sfeer niet ten goede, ook jammer als je een paar mobieltje kijkers en jongens met 'caps' op erop wilt wijzen doormiddel van hun kant op te zingen en je om te draaien dat er niet mee word gedaan en als je er wat van zegt dat je gelijk met alle woorden voor het woord k*nker naar je hoofd word geroepen. Terwijl dat de neppe supporters zijn, nee geef mij maar weer een oldskool vak 14 zonder zoveel jeugd met een echt gek vak . door alle stadion verboden weer naar binnen te laten  _O_
Jeugd mag er best staan als het de sfeer maar ten goede komt, Heb zelf ook een hekel aan de jeugd die er staat om 'stoer' te zijn
ut komt su as het komt

Utekleitrokken

Citaat van: Cambuur LWD op november 30, 2014, 17:02:10
Ik dacht dat het vuurwerk uit het AZ vak kwam.



Totdat het tegendeel bewezen is vind ik dat we die gedachte vast moeten houden  :thumbsup  :P

nulachtenvieftig

Citaat van: Utekleitrokken op december 01, 2014, 20:04:30
Totdat het tegendeel bewezen is vind ik dat we die gedachte vast moeten houden  :thumbsup  :P

kwam vanaf noord
si vis pacem para bellum

Utekleitrokken

#1568
Citaat van: Utekleitrokken op december 01, 2014, 20:04:30
Totdat het tegendeel bewezen is vind ik dat we die gedachte vast moeten houden  :thumbsup  :P
Citaat van: nulachtenvieftig op december 01, 2014, 20:05:11
kwam vanaf noord

Ik bedoel dus, steek die boete in je reet knvb. Tenzij er ergens te zien is dat het gegooid is vanaf noord  :)

edit;

Citaat van: Lwdscc op december 01, 2014, 11:04:19
Van der Belt vreest inderdaad al voor boetes door de spreekkoren tegen Higler (in LC vandaag). Voor ADO thuis leverde dat al een boete van 5000 euro op. De gooier van de ''vuurwerkbom'' was overigens gepakt.

Heb niet gezien dat er iemand naar beneden is begeleid?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: thankyou op december 01, 2014, 18:11:25
jammer dat er trouwens ruzie was in vak 14 komt de sfeer niet ten goede, ook jammer als je een paar mobieltje kijkers en jongens met 'caps' op erop wilt wijzen doormiddel van hun kant op te zingen en je om te draaien dat er niet mee word gedaan en als je er wat van zegt dat je gelijk met alle woorden voor het woord k*nker naar je hoofd word geroepen. Terwijl dat de neppe supporters zijn, nee geef mij maar weer een oldskool vak 14 zonder zoveel jeugd met een echt gek vak . door alle stadion verboden weer naar binnen te laten  _O_

Conclusie, mensen met stadionverboden geeft sfeer en het spul van vak 13 staat nu op 14, dus kunnen we weer beter naar 13 gaan  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22



Westerpark

Ik ook niet. Nergens voor nodig.

danii058

ik vind het wel jammer dat we niet zo veel liedjes hebben er wordt soms wel 10 minuten lang het zelfde lied gezongen ..