Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: TM op november 29, 2014, 12:31:10
Er is op het oude forum ook een keer naar voren gebracht met een engelse tekst. Jamemr genoeg zul je dat nooit op de tribunes erdoorheen krijgen aangezien 50% geen woord engels spreek ;(, maar de tekst was mooi:

In 64, oh this is true. It was the start of our yellow blue. It's been a long time since that day, but the beautiful colours are still fucking here. We all love Cambuur, we all love Cambuur.. Etc.

Ik vind het nu al goed.....  :thumbsup

En anders iets in het Nederlands, al vind ik het in het Engels mooier
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Sfeer is vergeleken met de rest gewoon goed. Vind alleen Eagles ( en soms Twente) een betere sfeer hebben dan ons. Als iedereen nou eens hetzelfde gaat zingen.....nu zingt Noord 2 of 3 nummers door elkaar.

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op november 29, 2014, 12:07:39
Lekker simpel houden, gewoon niet doen. Dat geforceerde gedoe, liedjes ontstaan toch in de kroeg of in een uitvak onder het genot van heel wat biertjes.

Bedoel je dat dat te geforceerd is? Wat is dan niet geforceerd?

Kom eens met een ander voorbeeld dan kroeg biertjes en uitvak.

pvanbuijtene

Eagles valt ook wel wat mee hoor...

drg

Zie net deze op Twitter voorbij komen:

Vanavond bij opkomst spelers Cambuur-AZ Tifo-actie op Zuid en Oost, Tifo-vellen omhoog houden. Alvast bedankt!
Groet, Team Ultras Leovardia


Goeie zaak! Alleen denk ik niet dat we een handleiding nodig hebben hoor.  8P

Sander Scc

Noord zal nooit een eenheid worden.. Dan moet je eerst die trommel eruit flikkeren!

thankyou

Citaat van: Sander Scc op november 29, 2014, 14:33:44
Noord zal nooit een eenheid worden.. Dan moet je eerst die trommel eruit flikkeren!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

siepelsjeu

Citaat van: drg op november 29, 2014, 13:54:57
Zie net deze op Twitter voorbij komen:

Vanavond bij opkomst spelers Cambuur-AZ Tifo-actie op Zuid en Oost, Tifo-vellen omhoog houden. Alvast bedankt!
Groet, Team Ultras Leovardia


Goeie zaak! Alleen denk ik niet dat we een handleiding nodig hebben hoor.  8P
Hopelijk dit keer mooiere kleuren die vorige vellen bij dkv uit waren niks

AL

Citaat van: drg op november 29, 2014, 13:54:57
Zie net deze op Twitter voorbij komen:

Vanavond bij opkomst spelers Cambuur-AZ Tifo-actie op Zuid en Oost, Tifo-vellen omhoog houden. Alvast bedankt!
Groet, Team Ultras Leovardia


Goeie zaak! Alleen denk ik niet dat we een handleiding nodig hebben hoor.  8P

Een handleiding lijkt mij geen overbodige luxe. Tifo acties en Cambuur is tot nu toe nog nooit een succes geweest!

Treb

Citaat van: AL op november 29, 2014, 15:03:31
Een handleiding lijkt mij geen overbodige luxe. Tifo acties en Cambuur is tot nu toe nog nooit een succes geweest!

Hveen uit had de helft ruim voor de wedstrijd de velletjes al tot een propje gemaakt en weggegooid. We hebben geen idee wat we nou met dat velletje moeten. Wordt vast weer een prachtig gezicht vanavond..  ;(

SCC-J

Citaat van: Utekleitrokken op november 29, 2014, 13:46:35
Bedoel je dat dat te geforceerd is? Wat is dan niet geforceerd?

Kom eens met een ander voorbeeld dan kroeg biertjes en uitvak.
nee, waarom? 8)

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op november 29, 2014, 15:10:58
nee, waarom? 8)


Dus vanavond gaat het gebeuren, op Noord en Zuid  ;)

fred

Citaat van: drg op november 29, 2014, 13:54:57
Zie net deze op Twitter voorbij komen:

Vanavond bij opkomst spelers Cambuur-AZ Tifo-actie op Zuid en Oost, Tifo-vellen omhoog houden. Alvast bedankt!
Groet, Team Ultras Leovardia


Goeie zaak! Alleen denk ik niet dat we een handleiding nodig hebben hoor.  8P

Vroeger ook al eens geprobeerd, toen op Noord. Zoals voorspeld werkte het niet. Ja, ook dat is Cambuur  |:)
Ben benieuwd !

Destroyer

Citaat van: Sander Scc op november 29, 2014, 14:33:44
Noord zal nooit een eenheid worden.. Dan moet je eerst die trommel eruit flikkeren!

Dus dat is de oplossing? Ik heb in de JL jaren zeker gezien dat het met trommel ook kan. Let wel, ik ben er ook niet voorstander van maar slaat nergens op.

Het probleem op dit moment is dat vak 13 en 14 elkaar niet liggen en dat ze elkaar sarren tijdens de wedstrijd door tegen elkaar te zingen ipv met elkaar.

Geen eenheid is mindere sfeer. De sfeer in de Juup jaren waarin het sportief slecht ging was beter dan nu omdat er toen 1 kern was.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Westerpark

Citaat van: fred op november 29, 2014, 16:16:37
Vroeger ook al eens geprobeerd, toen op Noord. Zoals voorspeld werkte het niet. Ja, ook dat is Cambuur  |:)
Ben benieuwd !

Kwam dat niet omdat het a4tjes waren?
Denk dat het wel wat kan worden.