Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Westerpark op november 29, 2014, 17:38:17
Kwam dat niet omdat het a4tjes waren?
Denk dat het wel wat kan worden.

Je bedoelt vliegtuigjes  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Hoe heet dat nummer dat ze vaak voor de wedstrijd en na een overwinning draaien ?
Melodie Ohhh Leeuwarden jalalalala

Zuid1991

Die dicussie over vak 13, 14.
Ik sta in 13 maar vindt de sfeer goed hoor.
Zijn we niet een beetje verwend met zn allen?
Volgens mij hebben wij een top sfeer in vergelijking met andere eredivisie clubs. En dat vonden andere clubs ook ;-)
Vanavond weer kolken. Zou leuk zijn Noord en Zuid afwisselend zingen vanavond.

Sander Scc

Vroeger op zuid was er ook geen trommel maar wel een eenheid!

Maar die zogenaamde 'strijd' op noord heeft ook wel weer wat, ook dat is Cambuur!

Benieuwd of die sfeeractie lukt vanavond! Zou wel vet zijn..

pvanbuijtene

Het is koud , het is guur ....... :devil

Destroyer

 :thumbsup Avondwedstrijden, een slok op de borel  :ams
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Destroyer op november 29, 2014, 23:08:43
:thumbsup Avondwedstrijden, een slok op de borel  :ams

Krijgen we van avondwedstrijden opeens gooineigingen??  :zucht

Treb

Citaat van: pvanbuijtene op november 29, 2014, 23:23:18
Krijgen we van avondwedstrijden opeens gooineigingen??  :zucht

Nee, wel van Higler.

pvanbuijtene


Treb


brambo3004

Citaat van: pvanbuijtene op november 29, 2014, 23:36:28
Wat heeft het voor zin?

Wat een drama zeg. Die Gudelj ontketent bijna een nieuwe Balkanoorlog door een drone uit de lucht te plukken, maar een rotje geeft meneer een mank pootje :O

de Schoot

Citaat van: brambo3004 op november 29, 2014, 23:39:31
Wat een drama zeg. Die Gudelj ontketent bijna een nieuwe Balkanoorlog door een drone uit de lucht te plukken, maar een rotje geeft meneer een mank pootje :O

Staat los van de `sfeer` en kan een leuke boete opleveren  :thumbsup

Marc S

Citaat van: brambo3004 op november 29, 2014, 23:39:31
Wat een drama zeg. Die Gudelj ontketent bijna een nieuwe Balkanoorlog door een drone uit de lucht te plukken, maar een rotje geeft meneer een mank pootje :O

Het is tegen de regels.. maar die vent kan zich wel ontzettend aanstellen zeg, gedraagde zich alsof hij door een bermbom geraakt werd.

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op november 30, 2014, 09:49:47
Het is tegen de regels.. maar die vent kan zich wel ontzettend aanstellen zeg, gedraagde zich alsof hij door een bermbom geraakt werd.

Ging me ook om dat wat gegooid werd richting Esteban en het bier wat naar az spelers werd gegooid na de 0-2.. Gewoon nie doen..

Nightmarelwd


Jammer dat er weer een aantal bij 0-0 hoerenveen op neer beginnen te zingen en dat de rest weer doodleuk meedoet.

Maar goed sfeer was beter dan de voorgaande twee thuiswedstrijden.

sfeeractie van UL was mooi om te zien. Oost en zuid
tribune.
Goed gedaan, mag ook wel een keer gezegd en geschreven worden.
MI-Sider for Life