Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: ruubmac op september 21, 2014, 19:51:10
Het is ongelofelijk ik weet het, maar hij kan het toch... Feldballe heeft net gescoord  :insane
O ja, en 2 assists

Tsjah, ik vond hem tegen De Graafschap de beste man van het veld....

Destroyer

Citaat van: Lore op september 21, 2014, 20:24:25
Tsjah, ik vond hem tegen De Graafschap de beste man van het veld....

Tsja, vorig jaar nooit iets gepresteerd. Misschien is het daar toch een lager niveau
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op september 21, 2014, 20:33:32
Tsja, vorig jaar nooit iets gepresteerd. Misschien is het daar toch een lager niveau

Dat zou ook goed kunnen. Maar het kan natuurlijk ook dat hij een 'sandor-tje' had

PePe

Citaat van: de Schoot op september 21, 2014, 16:39:42
Als je maar 1 helft speelt, kan je toch verdomme wel je best gaan doen?!
(En nee, ik ben geen Barto fan en dat zal ik ook nooit worden)

Geen paniek, let maar op na de winterstop.

sccambuurlwdd

Waarom heeft Barto zo weinig krediet?

drg

Citaat van: sccambuurlwdd op september 21, 2014, 22:27:28
Waarom heeft Barto zo weinig krediet?

Komt altijd pas in de laatste fase van een seizoen  :zweep

mario

#1521
Citaat van: sccambuurlwdd op september 21, 2014, 22:27:28
Waarom heeft Barto zo weinig krediet?
Heeft geen weinig krediet maar voetballend komt hij gewoon te kort. Uitstekende voetballer wanneer opportunistisch moet worden gevoetbald en prima supersub. Maar niet tijdens verzorgde opbouw.

Lore

Citaat van: sccambuurlwdd op september 21, 2014, 22:27:28
Waarom heeft Barto zo weinig krediet?

:_schater :_schater Weinig Krediet? Hij speelt nog steeds bijna wekelijks op een niveau die hij bij lange na niet aankan. Hij heeft juist teveel krediet.

Maar jij zag ook niets in Ogbeche toch?

sccambuurlwdd

Leuk die lachpoppetjes, terwijl ik een vrij normale vraag stel. Barto speelt dit seizoen inderdaad ondermaats, maar vorig seizoen was hij een prima vervanger van Hemmen. Volgens sommigen hoeft hij nooit meer opgesteld te worden en dat is gezien zijn staat van dienst niet terecht.

Enne, ik heb nooit gezegd dat ik niets in Ogbeche zag, wel dat ik niet zoals de meesten direct overtuigd was van zijn kwaliteiten.

sccambuurlwdd

Citaat van: Lore op mei 02, 2014, 08:01:07
Ook ik vind Barto niet geschikte voor dit niveau, maar ik kan niet anders concluderen dan dat HdJ dat beter heeft gezien dan ik. Die jongen moet afgerekend worden op het aantal doelpunten en 8 in een half jaar is echt uitstekend voor een spits van Cambuur in de eredivisie. Ookal ziet het er af en toe niet uit met Barto.

Twee pagina's terug, Lore.

Lore

Citaat van: sccambuurlwdd op september 22, 2014, 08:43:10
Leuk die lachpoppetjes, terwijl ik een vrij normale vraag stel. Barto speelt dit seizoen inderdaad ondermaats, maar vorig seizoen was hij een prima vervanger van Hemmen. Volgens sommigen hoeft hij nooit meer opgesteld te worden en dat is gezien zijn staat van dienst niet terecht.

Enne, ik heb nooit gezegd dat ik niets in Ogbeche zag, wel dat ik niet zoals de meesten direct overtuigd was van zijn kwaliteiten.

En ik geef normaal antwoord: hij faalt wekelijks! Dat zou er iets mee te maken kunnen hebben. Voor de spits-positie komen Hemmen, Ogbeche en Barto in aanmerking en in dit rijtje is hij verreweg de minste. Ik hoop echt dat ze Barto in de winter kunnen verhuren. Dat is beter voor iedereen! Trek dan maar een erg jonge spits aan die zichzelf verder wil ontwikkelen.

sunderland

Hij komt idd te kort op dit moment .Maar we mutte hem na de winterstop weer brengen dan is ie altijd goed .

sccambuurlwdd

Citaat van: Lore op september 22, 2014, 08:59:29
En ik geef normaal antwoord: hij faalt wekelijks! Dat zou er iets mee te maken kunnen hebben. Voor de spits-positie komen Hemmen, Ogbeche en Barto in aanmerking en in dit rijtje is hij verreweg de minste. Ik hoop echt dat ze Barto in de winter kunnen verhuren. Dat is beter voor iedereen! Trek dan maar een erg jonge spits aan die zichzelf verder wil ontwikkelen.
Ik ben het in principe eens met je verhaal. Barto is de minste van de drie. Maar ik snap persoonlijk niet waarom iedereen hem met de grond gelijk maakt, want dat heeft hij in mijn ogen niet verdiend.

Lore

Citaat van: sccambuurlwdd op september 22, 2014, 10:59:33
Ik ben het in principe eens met je verhaal. Barto is de minste van de drie. Maar ik snap persoonlijk niet waarom iedereen hem met de grond gelijk maakt, want dat heeft hij in mijn ogen niet verdiend.

Daar heb jij dan wel weer gelijk in. Hij werkt hard en verdedigend doet hij veel. Maar het ziet er vaak niet uit als hij een bal aanneemt of een actie probeert. Daar kan hij eigenlijk ook niets aan doen.

Ik denk dat hij hier voor relatief weinig geld speelt en dan heeft hij dat wel terug verdient aan het einde van ons kampioensjaar en de tweede helft vorig seizoen.

sccambuurlwdd

Zitten we toch nog op één lijn.  :koffie