Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: poelie-lwd op september 15, 2014, 15:13:46
Zijn snelheid gecombineerd met balbehandeling is fenomenaal, daarnaast is zijn voorzet vlijmscherp en ver genoeg van de keeper af om met je slappe lul binnen te schieten. Ik denk dat Hemmen, Ogbeche en Barto zich als een kind in een snoepwinkel zullen voelen met Narsingh en De Ridder op de vleugels en Rusnak in hun rug   _O_

Ik kom nou 34 jaar bij SCC maar zoveel kwaliteit in de selectie is zelfs voor mij  :devil nog moeilijk te bevatten  |:)

Mis je Ties Heldens niet  :devil

poelie-lwd

Nee!

Alleen Richard Beekink en Dennis Scharrenburg  ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

HilversumOnTour

Citaat van: poelie-lwd op september 15, 2014, 15:18:30
Nee!

Alleen Richard Beekink en Dennis Scharrenburg  ;(

Bronkhorst? Gootjes Mania?  :thumbsup

OT: Furdjel TOPPER!  |:)

Utekleitrokken

Werd gisteren paar keer achterlijk hard belaagd door diverse spelers van FCG. Voor veel verdedigers is het zichtbaar irritant spelen, tegen zulke snelle en slimme gasten als Furdjel en Albert. Gelukkig geen blessures opgeleverd! (vooralsnog)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Martijn Barto @brto9 dinsdag 16 september, 18:18
Wil degene die mijn tuinsproeier gejat heeft voortaan ook mijn planten water komen geven?? #grrr #irritatiefactortje
Henk, held, bedankt

piene hassus

Wat het Barto hier met te maken, die krijt al genoeg foor de kiezen

YellowBlue

Hoezo? hij twittert het toch zelf

Yellow Army

Area 58

el haj

'Blessure Martijn van der Laan is hartstikke zorgelijk'

Martijn van der Laan werkt nog altijd in het krachthonk aan zijn herstel van zijn liesblessure. De Hoogezandster kwam deze zomer voor bijna half miljoen euro over van SC Cambuur maar speelde sindsdien door blessureleed nog niet in de basis.

Tijdens het wekelijkse perspraatje liet FC Groningen-trainer Erwin van de Loo weten dat de situatie 'hartstikke zorgelijk' is. Verschillende bronnen melden RTV Noord dat de ernst van zijn liesblessure veel ernstiger is dan gedacht, maar Van de Looi ontkracht dit. 'Het is een blessure die lang duurt en het revalidatietraject duurt wat langer, omdat het optrainen van hem nou eenmaal tijd kost.'

Geen verband
Van der Laan heeft in het verleden vaker liesblessures gehad, maar Van de Looi ziet daar geen verband in: 'We hebben het niet over een chronische blessure. We weten wat er aan de hand is en we weten hoe het revalidatietraject er uit ziet en we weten ook dat dit tijd kost.

Over de geruchten dat de carrière van Van der Laan wel eens op de tocht zou staan is Van de Looi heel duidelijk: 'Dat is volgens mij complete onzin.'

Reactie Van der Laan
Van der Laan zelf reageert verbaasd op de geruchten. 'Het is absoluut een vervelende blessure die tijd kost, maar de geruchten die zouden gaan dat het veel ernstiger is dan gedacht en dat mijn carrière wellicht ten einde zou zijn is volstrekte onzin.'

Bron: http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=138903



Net op tijd verkocht. :X Ze zeggen wel heel makkelijk dat dit een opzichzelfstaande blessure is maar naar mijn weten is het precies dezelfde blessure als waar VD Laan al jaren (aan en af) last van heeft. Die 4-5 ton zou nog wel eens een heel goed staaltje zakendoen kunnen zijn geweest. :P

piene hassus


Eewal

Citaat van: piene hassus op september 19, 2014, 13:47:29
Wat het Barto hier met te maken, die krijt al genoeg foor de kiezen

:?

mario

Nooit weer opstellen. Wat deed hij in het veld?

de Schoot

Als je maar 1 helft speelt, kan je toch verdomme wel je best gaan doen?!
(En nee, ik ben geen Barto fan en dat zal ik ook nooit worden)

ruubmac

Het is ongelofelijk ik weet het, maar hij kan het toch... Feldballe heeft net gescoord  :insane
O ja, en 2 assists

scclwd

Wat werd Ritzmaier prachtig toegezongen door ons uitvak! Hij glunderde erover. Prachtig.