Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: PePe op september 14, 2014, 20:33:31
Dat geld voor elke speler.
Nou dat plezier kan er bij sommigen na vandaag wel bij weg bijv. Bakker!

poelie-lwd

Zoals gezegd, Furdjell is beter dan zijn broertje..

Klasbak!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Ik ben nu al fan van deze jongen. D'horse categorie.
Area 58

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 15, 2014, 07:11:30
Zoals gezegd, Furdjell is beter dan zijn broertje..

Klasbak!
dit heb ik ook al aangegeven .Afgl zomer ook al meerdere malen gehoord van voetbal kenners bij olle en dkv

dit is mien club


Ik was mien brommer kwiet, maar die had Narsingh bij zich gister.

Wat een acceleratie heeft die gast.
Maar goed je houd je hart vast bij elke sprint die hij aan gaat. "want er kan zo weer een spier scheuren met die krachtsinspanning"
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

HilversumOnTour

Vraag me af wat er door het koppie van Van der Laan ging gisteren. Eigenlijk gewoon weer terugkomen kerel  :D

speculeter

Blijft hopelijk tijdje heel.
Die acties en dan die versnelling en een wegdraaiende voorzet
dat is bijna niet te verdedigen jongen

Dokkumer

Wat ik gisteren van hem gezien heb is hoeveel voetbal én plezier er in hem zit. GENIETEN!!

gewoon een fan

Als deze jongen een beetje fit kan blijven hebben wij een echte buiten in de selectie, wat een speler  _O_

drg

Een meer dan waardige vervangen voor Lukoki  _O_

Hopelijk overleeft ie de tackles die ie ongetwijfeld zal moeten gaan incasseren.

ruubmac

Als ik de eerste wedstrijd van Lukoki vergelijk met de eerste van Narsingh, zie je dat olle er op achteruit is gegaan, en wij duidelijk vooruit! Heeft nu al meer goeie voorzetten gegeven dan Lukoki. Ik baalde er eerst wel van de Lukoki weg was, maar dat is verleden tijd. Hoop dat ie heel blijft! Hier kunnen we nog veel plezier aan beleven.

okkele

Citaat van: drg op september 15, 2014, 11:22:20
Een meer dan waardige vervanging voor Lukoki  _O_
...................................verbetering

Hopelijk overleeft ie de tackles die ie ongetwijfeld zal moeten gaan incasseren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Gasgeve

Hoop dat ze deze jonge rustig gaan brengen en niet direct tegen PSV laten starten. Met de Ridder, Meleg, Schet en e.v.t. Ogbeche heb je genoeg jongens die het op dit moment goed kunnen invullen.

Geen risico nemen, al moet een fitte Narsingh altijd starten. Net zoals een fitte Ogbeche.

drg


poelie-lwd

Zijn snelheid gecombineerd met balbehandeling is fenomenaal, daarnaast is zijn voorzet vlijmscherp en ver genoeg van de keeper af om met je slappe lul binnen te schieten. Ik denk dat Hemmen, Ogbeche en Barto zich als een kind in een snoepwinkel zullen voelen met Narsingh en De Ridder op de vleugels en Rusnak in hun rug   _O_

Ik kom nou 34 jaar bij SCC maar zoveel kwaliteit in de selectie is zelfs voor mij  :devil nog moeilijk te bevatten  |:)
Iedereen heeft recht op mijn mening.