Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 21, 2014, 15:55:55
Elvis Manu is na een verhuurperiode bij Cambuur terug op zijn oude nest.

Bij Cambuur kon ik mezelf op het hoogste niveau in de kijker spelen. Het belangrijkste dat ik daar heb geleerd is wat er gevraagd wordt als je elke week een wedstrijd op Eredivisie niveau moet spelen. Ik heb daar echt het vak en op eigen benen te staan geleerd. Cambuur is in Leeuwarden heel groot. Ik heb echt genoten van mijn tijd in Leeuwarden.'

Met Cambuur keerde Manu in de voorlaatste competitiewedstrijd van vorig seizoen terug in De Kuip om tegen Feyenoord te spelen. Voor de aanvaller werd die wedstrijd geen succes. Al na een half uur wordt hij gewisseld. De aanvaller vroeg zich in dat half uur af: moet ik nou proberen te scoren of niet? Wat duidelijk aan zijn spel te zien was.

'Feyenoord kon de tweede plaats bereiken en daar zou ik met mijn terugkeer zelf ook de vruchten van plukken, omdat we dan in de voorronde Champions League zouden spelen. Ik wilde niet op mijn geweten hebben dat ik de winnende zou maken en Feyenoord derde zou worden. Daardoor hinkte ik op twee gedachten. Ik was uiteindelijk blij dat de wedstrijd er na een half uur voor mij opzat. Dat voelde als een opluchting omdat ik zowel Cambuur als Feyenoord niet meer kon benadeelden. Achteraf gezien had ik beter helemaal niet kunnen spelen. Als er zich ooit een vergelijkbare situatie voordoet bij een speler die tegen zijn eigen club moet, dan is mijn advies om niet te spelen. Je kunt het immers nooit goed doen.'

Ja Feyenoord in de Champions League; het waren twee fantastische wedstrijden....

pvanbuijtene

Citaat van: Eewal op augustus 21, 2014, 16:05:43
Ja Feyenoord in de Champions League; het waren twee fantastische wedstrijden....

Snap heel goed dat hij erg twijfelde in die wedstrijd. (aan de ene kant moe je profesioneel zijn , andere kant als je twifjelt gewoon niet spelen)
Toen die wedstrijd gespeeld werd wist je niet dat die middelmatige voetballers daar fantastisch op het WK presteerde en voor een boel centjes allemaal verkocht werden natrlk.

Naja nu moeten ze in Oekraine...

Eewal

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 21, 2014, 16:09:28
Snap heel goed dat hij erg twijfelde in die wedstrijd. (aan de ene kant moe je profesioneel zijn , andere kant als je twifjelt gewoon niet spelen)
Toen die wedstrijd gespeeld werd wist je niet dat die middelmatige voetballers daar fantastisch op het WK presteerde en voor een boel centjes allemaal verkocht werden natrlk.

Naja nu moeten ze in Oekraine...

gelukkig ging het voor cambuur nergens meer om....

hobbes

Ik ben benieuwd of Ritzmaier nog aan voetballen toekomt bij p$v. Ik zie hem voorlopig niet verder komen dan een paar invalbeurten. Zit nu ook weer op de bank.

speculeter

Citaat van: hobbes op augustus 21, 2014, 19:08:50
Ik ben benieuwd of Ritzmaier nog aan voetballen toekomt bij p$v. Ik zie hem voorlopig niet verder komen dan een paar invalbeurten. Zit nu ook weer op de bank.
en bovendien hebben ze nu weer een Zweed op het oog en bijna gekocht zodat hij nog minder perspectief heeft.
Mag van mij wel terugkomen.
Maar dat zal hem wel niet worden.

Grijskijkert

#1430
Citaat van: speculeter op augustus 21, 2014, 19:48:57
en bovendien hebben ze nu weer een Mexicaan op het oog en bijna gehuurd zodat hij nog minder perspectief heeft.
Mag van mij wel terugkomen.
Maar dat zal hem wel niet worden.
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Guardado naar PSV. Einde oefening voor Ritzmaier.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Ritzmaier snel terug halen, leuke speler!!

speculeter

Sana ws naar Utrecht.
Komt hier dus niet.

PePe

Marinus Dijkhuizen, zet 'm op vanavond!!

Cambuur058

Citaat van: PePe op augustus 23, 2014, 19:20:42
Marinus Dijkhuizen, zet 'm op vanavond!!
Sloop die boeren  l8l l8l l8l

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 15:57:07
Sana ws naar Utrecht.
Komt hier dus niet.
Had je daar op gerekend dan?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 19:32:06
Had je daar op gerekend dan?
naam kwam hier meerdere malen voor.
Ik had er niet op gerekend. ..te duur.

Casuals-lwd

Marinus maak die boeren in ! |:) _O_

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 19:34:16
naam kwam hier meerdere malen voor.
Ik had er niet op gerekend. ..te duur.
Meestal door lui die maar wat roepen..
IN HENK WE TRUST!!!