Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Marc S op augustus 10, 2014, 23:02:08
Hij heeft ook al tijd geroepen dat hij wil slagen bij groningen hoor

Is ook zo, maar Van der Laan en de back? Tsjah, daar heeft hij eerder gespeeld. Goed genoeg om door Cambuur te worden aangetrokken als backup voor Vosselman. Maar succes had hij toch echt in het centrum!

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 11, 2014, 12:52:22
Is ook zo, maar Van der Laan en de back? Tsjah, daar heeft hij eerder gespeeld. Goed genoeg om door Cambuur te worden aangetrokken als backup voor Vosselman. Maar succes had hij toch echt in het centrum!
Van backup van Vosselman tot zilveren schoen winnaar.. Hoe goed moet Vosselman dan wel niet zijn geweest :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:03:37
Van backup van Vosselman tot zilveren schoen winnaar

tot weer invaller als back....  :|
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 12, 2014, 13:14:41
tot weer invaller als back....  :|
Straks weer zilveren schoen winnaar  :_schater

Dokkumer

En inderdaad is Martijn morgen weer wisselspeler. Hij heeft nu wéér Van Nieff voor zich, terwijl dat vorige week ook geen groot succes was.

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Alleen Narsingh ontbreekt. Naar verwachting is hij thuis tegen #FCGroningen weer inzetbaar (14 sept).
#Cambuur

Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Die speelt dit seizoen misschien 5 a 6 wedstrijden....

Prima speler, zeker voor het MCL
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2014, 11:54:06
Die speelt dit seizoen misschien 5 a 6 wedstrijden....

Prima speler, zeker voor het MCL
niet zo negatief je...

Lore

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2014, 12:21:45
niet zo negatief je...

Ik heb altijd geleerd dat het verleden de beste voorspeller voor de toekomst is, dus het zou toch zo maar kunnen!

dit is mien club

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2014, 12:21:45
niet zo negatief je...

Het gewoon een feit.
Ligt er elke jaar 3/4 van het seizoen uit met een blessure.
Nou tot nu toe zit die weer inne lappemand
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

11/12: 18 potjes vs. 17 potjes in de lappenmand
12/13: 16 potjes vs 21 potjes in de lappenmand
13/14: 13 potjes vs. 23 potjes in de lappenmand

Dat hij veel geblesseerd hebt staat buiten kijf. Maar zijn hamstringblessure is een hele zware geweest die over de laatste 2 seizoenen behoorlijk impact heeft gehad. Ook het afgelopen jaar heeft hij veelal invalbeurten gehad - dus complete wedstrijden zijn er niet echt geweest na z'n blessure. Echt is de huidige blessure toch een 'nieuwe'  kwaal - of heeft hij ook al eerder al last van zijn lies gehad?

John Hiatt

Maximaal 3 x basis en maximaal 5 x inval. Hooguit 1 goal en 1 assist.

gewoon een fan

Citaat van: John Hiatt op augustus 20, 2014, 14:27:15
Hooguit 1 goal en 1 assist.

Als dit dan maar tegen DKV is  :proost

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 20, 2014, 13:04:22
Ik heb altijd geleerd dat het verleden de beste voorspeller voor de toekomst is, dus het zou toch zo maar kunnen!
Dan loopt de roverheid dus keihard te liegen met hun slogan "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

pvanbuijtene

Elvis Manu is na een verhuurperiode bij Cambuur terug op zijn oude nest.

Bij Cambuur kon ik mezelf op het hoogste niveau in de kijker spelen. Het belangrijkste dat ik daar heb geleerd is wat er gevraagd wordt als je elke week een wedstrijd op Eredivisie niveau moet spelen. Ik heb daar echt het vak en op eigen benen te staan geleerd. Cambuur is in Leeuwarden heel groot. Ik heb echt genoten van mijn tijd in Leeuwarden.'

Met Cambuur keerde Manu in de voorlaatste competitiewedstrijd van vorig seizoen terug in De Kuip om tegen Feyenoord te spelen. Voor de aanvaller werd die wedstrijd geen succes. Al na een half uur wordt hij gewisseld. De aanvaller vroeg zich in dat half uur af: moet ik nou proberen te scoren of niet? Wat duidelijk aan zijn spel te zien was.

'Feyenoord kon de tweede plaats bereiken en daar zou ik met mijn terugkeer zelf ook de vruchten van plukken, omdat we dan in de voorronde Champions League zouden spelen. Ik wilde niet op mijn geweten hebben dat ik de winnende zou maken en Feyenoord derde zou worden. Daardoor hinkte ik op twee gedachten. Ik was uiteindelijk blij dat de wedstrijd er na een half uur voor mij opzat. Dat voelde als een opluchting omdat ik zowel Cambuur als Feyenoord niet meer kon benadeelden. Achteraf gezien had ik beter helemaal niet kunnen spelen. Als er zich ooit een vergelijkbare situatie voordoet bij een speler die tegen zijn eigen club moet, dan is mijn advies om niet te spelen. Je kunt het immers nooit goed doen.'