Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Oldskool op augustus 07, 2014, 09:32:30
Er is volgens mij wel een transfersom betaald voor Reza.
Heeft Cambuur nog recht op een deel ?
Als ik het goed begrepen heb een kleine vergoeding voor elk levensjaar t/m 23 jaar die hij bij Cambuur heeft gespeeld. Zal dus ongeveer 1 jaar zijn geweest en 0,5% van de totale transfersom. De club moet dit wel opeisen bij de verkopende club..

Marc S

Ajax verkoopt Lukoki aan PEC

Van onze Telesportredactie
Ajax heeft aanvaller Jody Lukoki verkocht aan PEC Zwolle. . De aanvaller kwam in Amsterdam weinig aan spelen toe.
Het contract van Lukoki in de hoofdstad liep nog één jaar door. Afgelopen seizoen kwam hij op huurbasis uit voor SC Cambuur.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/22940566/__Ajax_verkoopt_Lukoki_aan_PEC__.html

Stiens

Marcel Ritzmaier denkt dat hij er goed aan heeft gedaan om er vorig seizoen voor te kiezen om uitgeleend te worden aan SC Cambuur. De middenvelder van PSV heeft naar eigen zeggen veel geleerd van zijn avontuur in Friesland.


"Ik ben een completere voetballer bij Cambuur geworden", tekende de Metro op uit de mond van Ritzmaier. Bij de Friezen kwam de speler uit Oostenrijk aan dertig competitieduels. "Een heel seizoen alles spelen in de Eredivisie was een nieuwe ervaring voor mij. Ik heb grote sprongen gemaakt."

Nu wil de middenvelder, die door trainer Phillip Cocu vooral wordt ingezet als linksback, een basisplaats afdwingen. "Dat is wel mijn ambitie. Natuurlijk vraag ik me wel eens af waarom de club nog een middenvelder wil halen, maar ik ga vol de strijd aan", zo besloot de 21-jarige speler zijn verhaal.

el haj

Citaat van: Oldskool op augustus 07, 2014, 09:32:30
Er is volgens mij wel een transfersom betaald voor Reza.
Heeft Cambuur nog recht op een deel ?

Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2014, 09:49:41
Ja

Nope.

Citaat van: Dokkumer op augustus 07, 2014, 10:17:59
Als ik het goed begrepen heb een kleine vergoeding voor elk levensjaar t/m 23 jaar die hij bij Cambuur heeft gespeeld. Zal dus ongeveer 1 jaar zijn geweest en 0,5% van de totale transfersom. De club moet dit wel opeisen bij de verkopende club..

Punt is dat Ghoochannejhad verhuurd wordt, hij is niet verkocht.

Dokkumer

Bij verhuur gaat die vlieger inderdaad niet op. Meende in eerste instantie dat hij verkocht is ;)

papagaaiensoep

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2014, 23:08:32
Over Swinkels, van wat ik gelezen heb, is het zijn eigen domme schuld.
Hij is destijds op amateurbasis gehaald naar Willem II aangezien ze geen geld hadden.
Hij kwam in loondienst bij zijn schoonvader tevens sponsor van Willem II.
Nu heeft hij een ander vrouwtje genaaid, en is hij niet meer in loondienst, en is het een eis van de sponsor om hem de laan uit te sturen bij Willem II.  :_schater

En nog sneuer: dat terwijl z'n vriendin nog zwanger was/is ook. Maar uiteraard was het vast de schuld van een ander ....

Destroyer

Citaat van: papagaaiensoep op augustus 08, 2014, 22:17:28
En nog sneuer: dat terwijl z'n vriendin nog zwanger was/is ook. Maar uiteraard was het vast de schuld van een ander ....

Kun je nagaan wat voor verstand die lui hebben juh. Minkukel, zowel zakelijk als prive!  :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Manu vandaag in de basis bij Feyenoord
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Daar had Manu eigenlijk al met rood van het veld gemoeten :rodekaart
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sccvl

van der Laan zijn eerste minuten voor Groningen als linksback

pvanbuijtene

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 10, 2014, 13:03:27
Daar had Manu eigenlijk al met rood van het veld gemoeten :rodekaart

Hier half jaar prina gedrageb... komt weer in rotterdam en gedraagt zich achterlijk......

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 10, 2014, 20:00:51
Hier half jaar prina gedrageb... komt weer in rotterdam en gedraagt zich achterlijk......
Zo zie je maar weer, Rotterdam is geen goede thuisbasis voor hem :devil

zeewolde

Citaat van: sccvl op augustus 10, 2014, 16:06:02
van der Laan zijn eerste minuten voor Groningen als linksback

Goed zo vd laan, wat geld al niet met principes kan doen

Marc S

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2014, 20:37:53
Goed zo vd laan, wat geld al niet met principes kan doen

Hij heeft ook al tijd geroepen dat hij wil slagen bij groningen hoor

zeewolde

En dat hij geen linksback wilde spelen.