Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2014, 22:25:02
Dat je een gokje neemt met Narsingh snap ik wel, want het is een prima speler. Het is alleen onbegrijpelijk dat je dan nóg een zeer blessuregevoelige buitenspeler haalt met De Ridder.


Als je bang bent om te investeren dan krijg je dit.

zeewolde

Marinus Dijkhuizen |:)

Kippevel van je stukje ovrr cambuur!

Marc S

Citaat van: zeewolde op juli 30, 2014, 18:47:28
Marinus Dijkhuizen |:)

Kippevel van je stukje ovrr cambuur!

Eventueel linkje?

zeewolde

Sorry, staat in de vi. Zal ff foto maken als het lukt.

Marc S

Citaat van: zeewolde op juli 30, 2014, 18:50:31
Sorry, staat in de vi. Zal ff foto maken als het lukt.

Oke bedankt!

zeewolde

Foto gemaakt, maar bestand is te groot. Iemand oplossing?

SCC-J

Citaat van: zeewolde op juli 30, 2014, 18:53:35
Foto gemaakt, maar bestand is te groot. Iemand oplossing?
upload via imageshack.us?

sccvl

Citaat van: wiekie1969 op juli 30, 2014, 12:31:52

Als je bang bent om te investeren dan krijg je dit.

Ben het eindelijk een keer eens en deel je mening absoluut!

PePe

Citaat van: sccvl op juli 30, 2014, 20:34:41
Ben het eindelijk een keer eens en deel je mening absoluut!

Het is bij Cambuur nog steeds nodig om de hand op de knip te houden!! (vergeet dit niet)

dizzhead

mailen naar dizzhead@gmail.com , regelt die het wel.  :proost

zeewolde

Citaat van: dizzhead op juli 30, 2014, 21:31:01
mailen naar dizzhead@gmail.com , regelt die het wel.  :proost
heb het verstuurd naar je

dizzhead

#1376
Hieronder te downloaden. Bedankt! Mooi stukje inderdaad.  |:)

[verwijderd door de beheerder]

Marc S



Casuals-lwd

Manu maakte wat minuten.. Bezorgde een terechte penalty voor feyenoord