Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Veul te warm om te trenen toch?

Galdiano

Citaat van: PePe op juli 18, 2014, 18:55:09
Veul te warm om te trenen toch?

Tuurlijk niet.

Zou niet best zijn dat het op een zondag middag 30 graden is, en dat er zal worden gezegd dat het te warm is om de wedstrijd te spelen  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op juli 18, 2014, 19:06:19
Tuurlijk niet.

Zou niet best zijn dat het op een zondag middag 30 graden is, en dat er zal worden gezegd dat het te warm is om de wedstrijd te spelen  :_schater

Spelen ze wel met drinkpauzes :P

Drumfather SCC

Manu scoort de winnende (en enige) goal tegen Fortuna Sittard

SCCRulez

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2014, 12:03:30
De ts heeft vorig jaar puik werk geleverd, goede fysieke training goede belasting, weinig blessures en conditioneel goed tot op het einde!
Klopt, en ze hebben nu nog tijd nodig om de nieuwe jongens ook klaar te stomen om flink belast te kunnen worden. Liever dat er nu pijntjes zijn, welke aangeven waar de kwetsbaarheden nog zitten dan bij de start van het seizoen. Meeste posities al wel goed dubbel bezet, in tegenstelling tot sommige andere clubs. Meleg en Rusnak (hoop dat die tekent) zijn jonge, fitte spelers waar we hopelijk wat minder over in hoeven te zitten of ze fit blijven.

Casuals-lwd

Is ie alweer 100% fit?

kickandrush

Is hij dat überhaupt ooit geweest?  :_schater

Scc01

Citaat van: kickandrush op juli 25, 2014, 20:04:56
Is hij dat überhaupt ooit geweest?  :_schater

Sinds de jeugd biet meer gok ik.

Montana

Hij sluit morgen weer aan bij de groep

drg

hopelijk gaan we nog wat van 'm zien in de voorbereiding. laat maar zien tegen falendam

Marc S

Citaat van: drg op juli 27, 2014, 23:23:27
hopelijk gaan we nog wat van 'm zien in de voorbereiding. laat maar zien tegen falendam
Die gaan alweer het tweede seizoen in na het misgrijpen van het kampioenschap  :_schater

Scc01

Citaat van: Marc S op juli 27, 2014, 23:41:39

Die gaan alweer het tweede seizoen in na het misgrijpen van het kampioenschap  :_schater

Ik herinner me dat gezeik van die trainer nog wel. Die was er echt goed ziek van:)

dit is mien club

Ik houd mijn hard vast als hij weer gaat sprinten elke keer denk je dat hij elke moment alles kan afscheuren
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 28, 2014, 08:05:02
Ik houd mijn hard vast als hij weer gaat sprinten elke keer denk je dat hij elke moment alles kan afscheuren
Hoezo? Hij heeft niet veel spierblessures gehad, tenminste voor zijn zware blessure dan.. Daarvoor had hij rot blessures van nare schoppen van directe tegenstanders.. Maar het is logisch dat de ts voorzichtig met hem doet(Jans zei dat Narsingh eind vorig seizoen op 80% zat), zo'n jongen moet je rustig brengen anders krijgt hij blessure na blessure en is z'n carrière snel over....
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: grijskijker op juli 28, 2014, 08:22:43
Hoezo? Hij heeft niet veel spierblessures gehad, tenminste voor zijn zware blessure dan.. Daarvoor had hij rot blessures van nare schoppen van directe tegenstanders.. Maar het is logisch dat de ts voorzichtig met hem doet(Jans zei dat Narsingh eind vorig seizoen op 80% zat), zo'n jongen moet je rustig brengen anders krijgt hij blessure na blessure en is z'n carrière snel over....

die jongen heeft alleen maar spier blessures
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it