Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

#1005
Citaat van: Collingwood op april 07, 2014, 12:11:13
Dwight L. genomineerd voor de Rinus Michels award, samen met Frank de Boer, Peter Bosz, Harry van den Ham (Dordrecht) en Ronald Koeman. Hoe je het ook wendt of keert, weer een mooi compliment voor onze club.

Wel apart dat iemand als Foeke Booy dan niet is genomineerd. Die vind ik het toch naar verhouding veel knapper doen dan Bosz of Koeman.
Er wordt ook gekeken naar het effect van de wissels... Gezien het aantal keren dat de ploegjes van Bosz en Koeman in de laatste 15 minuten scoren, is het dus vaak pas na de wissels.
Maar verder ben ik het wel met je eens, daar niet van. Ik weet niet hoe ze waarde aan die statistieken hangen. Want in principe viel Dijkstra ook in, maar wel uit pure noodzaak. Zal HdJ daar dan wel punten voor scoren?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 07, 2014, 12:11:13
Dwight L. genomineerd voor de Rinus Michels award, samen met Frank de Boer, Peter Bosz, Harry van den Ham (Dordrecht) en Ronald Koeman. Hoe je het ook wendt of keert, weer een mooi compliment voor onze club.

Wel apart dat iemand als Foeke Booy dan niet is genomineerd. Die vind ik het toch naar verhouding veel knapper doen dan Bosz of Koeman.

Wat leuk dat je dit berichtje in de topic Oud Spelers voor onze oud-Cambuur man Harry plaatst, kan me nog goed herinneren dat ie met die Temming mee kwam met Nolletje,

Gr Kuzman
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 07, 2014, 12:28:25
Wat leuk dat je dit berichtje in de topic Oud Spelers voor onze oud-Cambuur man Harry plaatst, kan me nog goed herinneren dat ie met die Temming mee kwam met Nolletje,

Gr Kuzman

:_schater

Citaat van: dizzhead op april 07, 2014, 12:21:29
Er wordt ook gekeken naar het effect van de wissels... Gezien het aantal keren dat de ploegjes van Bosz en Koeman in de laatste 15 minuten scoren, is het dus vaak pas na de wissels.
Maar verder ben ik het wel met je eens, daar niet van. Ik weet niet hoe ze waarde aan die statistieken hangen. Want in principe viel Dijkstra ook in, maar wel uit pure noodzaak. Zal HdJ daar dan wel punten voor scoren?

Als ze het goed willen doen zouden ze daar wel rekening mee moeten houden, maar of ze dat ook doen?
Kalmte alleen kan u redden.

Baresi

Bartooooo geweldige wedstrijd
Topperrrrrr
:scc
Maar dit wisten we al toch,,mede supporters |:)
Baresi het altied geliek

drg

Wat een geweldige laatbloeier elke keer  _O_

Vorig jaar ook al aan het einde van het seizoen en nu weer! Had altijd wel eens twijfels over de kwaliteit van Barto op dit niveau, maar man hij doet 't maar weer effe! En de beste man weet ook echt wel hoe en met wie hij zijn doelpunten moet vieren  |:)

OuweSkeve

En daar is onze aanvallende centralemiddenvelder voor volgend seizoen. Speelde prima op die positie

PePe

Citaat van: OuweSkeve op april 12, 2014, 22:39:09
En daar is onze aanvallende centralemiddenvelder voor volgend seizoen. Speelde prima op die positie

Martijn Barto daar mooi laten staan!!

carlo de leeuw

en dan te bedenken dat hij in de winter verhuurd mocht worden......en nu dit!!

Shar

Citaat van: carlo de leeuw op april 12, 2014, 23:33:36
en dan te bedenken dat hij in de winter verhuurd mocht worden......en nu dit!!
Was gewoon de extra stimulans die hij nodig had   :)

Tanjajeah

Citaat van: carlo de leeuw op april 12, 2014, 23:33:36
en dan te bedenken dat hij in de winter verhuurd mocht worden......en nu dit!!

Het mooiste is nog dat ie zelf wilde blijven om zn kansen af te wachten.. en kijk nu eens hoe belangrijk hij uiteindelijk is geworden in de 2e seizoenshelft! Wie had dat verwacht? ik niet in ieder geval. Ik was er halverwege dit seizoen van overtuigd dat hij tekort kwam voor het niveau van de eredivisie. Niets bleek minder waar en hij heeft het allemaal zelf gedaan. 120% respect voor Barto!

Lwdscc

#1015
 :0= Barto in Oranje ohohooohoohoo! Wat een pot en op 10 echt niet minder dan bijvoorbeeld een Immers!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 03, 2013, 11:58:42
Tuurlijk besef ik dat het een bijna absurde gedachte is dat Barto als 29jarige veteraan zich nog aan het ontwikkelen is. Maar toch heb ik dat gevoel. De beste trainers zien dingen die anderen niet zien, en ik denk dat Henk dat bij hen doet. Ik heb hem bij de training (en oefenpotje) gezien en hij heeft een superconcentratie en een discipline om zich te verbeteren.

Maar Schaken haalkde Oranje als dertiger! Barto naar Rio!!!!

:_schater :_schater :_schater :_schater

(en ik heb em natuurlijk ook een paar keer afgeschreven...)
Henk, held, bedankt

nulachtenvieftig

Zou het geweldig vinden als ie d´r nog een of meer maakt, dan is ie topscoorder dit seizoen (nu deelt hij die plek nog met Hemmen).
Ik gun het deze jongen zo, en wat doet ie het goed.  _O_

BARTOOOOO BARTOOOOOO BARTOOOOOOOO  |:) |:)
si vis pacem para bellum

Goutum

Wat een dijk van een wedstrijd van deze man! Verreweg zijn beste wedstrijd van dit seizoen. En ditmaal niet tegen een ploeg uit de onderste regionen, maar een titelkandidaat. Trots op mijn dorpsgenoot!

Dokkumer

En weer flikt ie het, alle criticasters de mond gesnoerd |:)