Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Aan het begin van het seizoen wel vertrouwen in hem, toen denken dat ie toch tekort kwam, maar nu snoert ie sinds hij regelmatig speelt toch iedereen de mond. Knap van hem, ook gezien de droevige familieomstandigheden waar hij mee te maken heeft gehad.

Destroyer

Als het aan Dwight had gelegen speelde hij nu bij de graafschap  ;(

Dus barto, je bent een held omdat je in jezelf bleef geloven  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sccvl

Citaat van: Delamere op april 13, 2014, 10:54:25
Aan het begin van het seizoen wel vertrouwen in hem, toen denken dat ie toch tekort kwam, maar nu snoert ie sinds hij regelmatig speelt toch iedereen de mond. Knap van hem, ook gezien de droevige familieomstandigheden waar hij mee te maken heeft gehad.

Martijn scoort gisteren twee doelpunten die erg belangrijk waren. Hij staat op de goede plek. Maar ik heb gisteren erg goed op hem gelet, er waren ook veel foute passes die afkomstig waren van Martijn. In de eerste minuut speelt die de bal achter de man, als die goed geweest was ... Allemaal achteraf gelul natuurlijk, maar hij heeft uiteraard de complimenten verdiend. Hij maakt er twee.

EastSide058

Lekker Barto, wat een werklust en wat een goal.

  :0= Barto in Oranje
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

De ultieme antiheld!  _O_ _O_
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op april 13, 2014, 12:40:05
De ultieme antiheld!  _O_ _O_

Zo is het. Wat een bizar seizoen voor deze jongen. Heeft mij werkelijk verbaasd  |:)

sunderland

Citaat van: sccvl op april 13, 2014, 11:50:51
Martijn scoort gisteren twee doelpunten die erg belangrijk waren. Hij staat op de goede plek. Maar ik heb gisteren erg goed op hem gelet, er waren ook veel foute passes die afkomstig waren van Martijn. In de eerste minuut speelt die de bal achter de man, als die goed geweest was ... Allemaal achteraf gelul natuurlijk, maar hij heeft uiteraard de complimenten verdiend. Hij maakt er twee.
hij pikte ook veel ballen op tussen de linies .eerste helft heb je wel gelijk in wb foute ballen .2e helft was hij geweldig

Tukker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 13, 2014, 13:09:55
Zo is het. Wat een bizar seizoen voor deze jongen. Heeft mij werkelijk verbaasd  |:)
Alleen maar lof voor Martijn. Een voorbeeld voor velen. Hoezo te licht voor de eredivisie?

En nu ga ik even achterstallig leesvoer verwerken op het forum. :insane
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sccleeuwarden

Fouten maakt iedereen! en wat verwacht je anders van onze selectie tegen een groot vitesse...... gewoon respect voor de jongens die knokken voor de club! Veldwijk of muhren zijn niks niet beter als barto en al helemaal niet kwa werklust! Gewoon een echte clubman net zoals onze trainers! sandor was een luie, maar belangrijke voetballer! barto is een hardwerkende en belangrijke voetballer!

Dokkumer

Nog even en de jonkjes die op straat voetballen maken ruzie om wie Barto mag zijn |:)

sccvl

Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:27:59
hij pikte ook veel ballen op tussen de linies .eerste helft heb je wel gelijk in wb foute ballen .2e helft was hij geweldig

Tweede helft een veel betere Barto inderdaad! Dat klopt!

Lwdscc

Als enige  :? speler in elftal van de week televaag

Scout

Citaat van: Lwdscc op april 14, 2014, 09:23:52
Als enige  :? speler in elftal van de week televaag

En dan vol Ajax spelers zetten die een draak van een wedstrijd speelden. Hoezo de krant uit Amsterdam?

michello

Beetje beidehand komt ie over in de interviews maar dat zal me verder een zorg wezen..
Eerste 20 min speelde hij slecht, resterende 70 grandioos.  Fijn om ook volgend jaar deze voorbeeldige prof weer in de selectie te hebben en wat een goed en gelukkig besluit van Vd Belt om Anco niet te nemen..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op april 14, 2014, 12:35:28
Beetje beidehand komt ie over in de interviews maar dat zal me verder een zorg wezen..

Vind hem eigenlijk wel grappig (en altijd correct)
Henk, held, bedankt