Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 08:33:23
Als het middenveld niet diep genoeg kan komen komt Barto te zwemmen en kan hij amper in de positie worden waar hij op zijn best is. En dat is in de 16 meter.

Uhhh, bedoel je niet in de 5 meter?

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 08:33:23
Als het middenveld niet diep genoeg kan komen komt Barto te zwemmen en kan hij amper in de positie worden waar hij op zijn best is. En dat is in de 16 meter.

Het ziet er toch altijd uit of hij aan het zwemmen is. Flikker hem maar eens in de blauwe golf, je zult zien dat hij dezelfde bewegingen maakt  :y

Lore

Citaat van: Harry L. op april 05, 2014, 09:17:12
Het ziet er toch altijd uit of hij aan het zwemmen is. Flikker hem maar eens in de blauwe golf, je zult zien dat hij dezelfde bewegingen maakt  :y

_O_ _O_

Yellow Army

Citaat van: Harry L. op april 05, 2014, 09:17:12
Het ziet er toch altijd uit of hij aan het zwemmen is. Flikker hem maar eens in de blauwe golf, je zult zien dat hij dezelfde bewegingen maakt  :y

Vind je het gek? Met die hoge golven daar  :insane
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 05, 2014, 09:05:17
Uhhh, bedoel je niet in de 5 meter?

TUssenweg, vanaf ongeveer een meter of 11. In de 5 is hij nog het gevaarlijkst natuurlijk, maar in de nabije omgeving zeker ook genoeg gevaar.
Jammer dat Barto na 2 keer niet te hebben gescoord direct weer afgeserveerd wordt.

Lore

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 10:58:55
TUssenweg, vanaf ongeveer een meter of 11. In de 5 is hij nog het gevaarlijkst natuurlijk, maar in de nabije omgeving zeker ook genoeg gevaar.
Jammer dat Barto na 2 keer niet te hebben gescoord direct weer afgeserveerd wordt.

Ik wil hem niet afserveren hoor, maar hij is in mijn ogen niet goed genoeg! Alhoewel hij het fantastisch heeft gedaan!

carlo de leeuw

Wanneer alle 3 in topvorm is barto 3e spits.barto heeft m.i. dit seizoen het beste uit zijn mogelijkheden gehaald.toch hoop ik dat op bedsje vanavond start ipv. Barto

moodygrunn

Citaat van: Lore op april 05, 2014, 12:40:09
Ik wil hem niet afserveren hoor, maar hij is in mijn ogen niet goed genoeg! Alhoewel hij het fantastisch heeft gedaan!

Zul je zien dat hij er vanavond 2 inschopt. Dan is het ineens een wereldspits.

Misschien moeten wij ons verwachtingspatroon wat aanpassen. Hij is natuurlijk geen type Makaay, eerder een type Kluivert als ik hem in sommige wedstrijden zie meevoetballen. Als hij namelijk wel alle ballen er in schiet, had hij hier niet gespeeld. Hij doet binnen zijn mogelijkheden datgene wat we van hem mogen verwachten, namelijk hard werken. Daarbij komt nog dat hij statistisch gezien best een aardig seizoen draait met 1 goal per 205 min. Dat is nog altijd een betere statistiek dan die van Hemmen (1 goal per 215 min.)
Hemmen oogt voor de goal misschien gevaarlijker, voor het voetballende gedeelte hoef je niet meer bij hem te zijn. Voor een speler van zijn lengte wint hij namelijk bijzonder weinig luchtduels. Dit kan natuurlijk komen door de rugblessure die hem misschien nog parten speelt.

Kortom:   _O_ Barto _O_
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Citaat van: carlo de leeuw op april 05, 2014, 12:48:14
Wanneer alle 3 in topvorm is barto 3e spits.barto heeft m.i. dit seizoen het beste uit zijn mogelijkheden gehaald.toch hoop ik dat op bedsje vanavond start ipv. Barto

Ik hoop het met je, ben alleen bang dat niet gaat gebeuren. Pereira en evt. Van Moorsel, dat zal het wel worden.

Lore

Citaat van: moodygrunn op april 05, 2014, 12:50:55
Zul je zien dat hij er vanavond 2 inschopt. Dan is het ineens een wereldspits.

Misschien moeten wij ons verwachtingspatroon wat aanpassen. Hij is natuurlijk geen type Makaay, eerder een type Kluivert als ik hem in sommige wedstrijden zie meevoetballen. Als hij namelijk wel alle ballen er in schiet, had hij hier niet gespeeld. Hij doet binnen zijn mogelijkheden datgene wat we van hem mogen verwachten, namelijk hard werken. Daarbij komt nog dat hij statistisch gezien best een aardig seizoen draait met 1 goal per 205 min. Dat is nog altijd een betere statistiek dan die van Hemmen (1 goal per 215 min.)
Hemmen oogt voor de goal misschien gevaarlijker, voor het voetballende gedeelte hoef je niet meer bij hem te zijn. Voor een speler van zijn lengte wint hij namelijk bijzonder weinig luchtduels. Dit kan natuurlijk komen door de rugblessure die hem misschien nog parten speelt.

Kortom:   _O_ Barto _O_

Ik zal schreeuwend en klappend voor de tv staan als hij scoort, maar hij zal voor mij nog steeds geen wereldspits zijn. Als ik het elftal van nu kijk dan zou ik hem als eerste vervangen, dat kan er ook gewoon aan liggen dat ik niet zo geniet van zijn type spits!

Baresi

Met Barto pakken we punten,,wat werkt deze jongen hard,,,Geef Martijn t vertrouwen en t komt goed.Wil barto,obeche en schepers weleens voorin zien spelend en komend seizoen :scc

legeips

#1001
Citaat van: moodygrunn op april 05, 2014, 12:50:55
Zul je zien dat hij er vanavond 2 inschopt. Dan is het ineens een wereldspits.

Misschien moeten wij ons verwachtingspatroon wat aanpassen. Hij is natuurlijk geen type Makaay, eerder een type Kluivert als ik hem in sommige wedstrijden zie meevoetballen. Als hij namelijk wel alle ballen er in schiet, had hij hier niet gespeeld. Hij doet binnen zijn mogelijkheden datgene wat we van hem mogen verwachten, namelijk hard werken. Daarbij komt nog dat hij statistisch gezien best een aardig seizoen draait met 1 goal per 205 min. Dat is nog altijd een betere statistiek dan die van Hemmen (1 goal per 215 min.)
Hemmen oogt voor de goal misschien gevaarlijker, voor het voetballende gedeelte hoef je niet meer bij hem te zijn. Voor een speler van zijn lengte wint hij namelijk bijzonder weinig luchtduels. Dit kan natuurlijk komen door de rugblessure die hem misschien nog parten speelt.

Kortom:   _O_ Barto _O_

Barto werkt hard, maar hem vergelijken met kluivert, dat is appels en peren vergelijken. (ruud ter heide komt meer in de buurt) Ik vind dat er maar verdomd weinig gebeurd voorin als hij er staat. Manu doet niks voor niks een hoop alleen. ik vind dat hij genoeg kans heeft gehad na die belangrijke goal tegen rkc.

Maar vrees aan het handje klap van Henk met zijn pupil tijdens de wissel te zien, dat de (beste) man er volgende week gewoon weer in staat..

De Gast

Ben het met legeips eens.

Ik snap moodygrunn ook niet. Het enige wat we van hem mogen verwachten is hard werken? Het is een spits in de eredivisie, die moet toch scoren en gevaarlijk worden.. Wedstrijden waar Hemmen in startte liepen heerlijk samen met Ritzmaier. Prima aanspeelpunt, houdt de bal vast, spelers eromheen kunnen in positie komen en zelf scoorde hij regelmatig. Ik zie nu helemaal niks meer van dit alles. Barto kaatst wel eens een balletje, stond een paar keer op de goede plek op de bal tegen de touwen te jassen maar voor de rest zie je hem niet en het elftal kan voetballend niks met hem.

Supersub. Niks meer niks minder.

moodygrunn

Citaat van: De Gast op april 06, 2014, 13:46:14
Ben het met legeips eens.

Ik snap moodygrunn ook niet. Het enige wat we van hem mogen verwachten is hard werken? Het is een spits in de eredivisie, die moet toch scoren en gevaarlijk worden.. Wedstrijden waar Hemmen in startte liepen heerlijk samen met Ritzmaier. Prima aanspeelpunt, houdt de bal vast, spelers eromheen kunnen in positie komen en zelf scoorde hij regelmatig. Ik zie nu helemaal niks meer van dit alles. Barto kaatst wel eens een balletje, stond een paar keer op de goede plek op de bal tegen de touwen te jassen maar voor de rest zie je hem niet en het elftal kan voetballend niks met hem.

Supersub. Niks meer niks minder.
Hij staat er ook om mee te verdedigen, af te jagen et cetera. Dat heb ik hem wel zien doen, in tegenstelling tot Hemmen. Ik ben het wel met jullie eens dat voor de winterstop Hemmen een belangrijke en gevaarlijke man voorin was, maar na de winterstop raakt die echt geen knikker meer.
De vergelijking met Kluivert was meer bedoeld om Barto als voetballende speler te zien en niet zozeer als afmaker.
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

#1004
Dwight L. genomineerd voor de Rinus Michels award, samen met Frank de Boer, Peter Bosz, Harry van den Ham (Dordrecht) en Ronald Koeman. Hoe je het ook wendt of keert, weer een mooi compliment voor onze club.

Wel apart dat iemand als Foeke Booy dan niet is genomineerd. Die vind ik het toch naar verhouding veel knapper doen dan Bosz of Koeman.
Kalmte alleen kan u redden.