Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Luxe probleem en dat had ik op voorhand zeker niet verwacht.
Net zoals Schepers die nadrukkelijk naar een hernieuwde basisplaats solliciteerde.
De enige zorgenkindjes zijn in mijn ogen centraal achterin en de positie van Mo als controleur op het middenveld. Voor de rest staat overal een adequate vervanger klaar.

HilversumOnTour

Geweldig sterk optreden. Die balaannames zijn 300% vooruit gegaan vergeleken met de eerste optredens dit seizoen. Wat mij betreft de terechte MOTM

Dokkumer

Na het terugkijken van de samenvatting sta ik even versteld van wat hij deed bij die 2-1... Balletje even onder de voet door (en nu eens bewust).
Maar wederom een dikke plus voor Bart!! Enorm gegroeid de laatste tijd en door zijn doelpunten veel zelfvertrouwen!

sccleeuwarden

Nooit opgegeven, altijd 100%+ inzet, Nooit negatief geweest, van minuut 1 tot 90+ minuut constant werken en een echte cambuurman!! trots op zijn!! Ook zal hij weer een mindere wedstrijd spelen, maar dat gebeurd iedereen (leeuwin, nienhuis) Op naar nog fantastische weken met ons clupke

poelie-lwd

Dat Barto nu wel tot wasdom komt in tegenstelling tot zijn slechte optredens aan het begin van het seizoen ligt puur en alleen aan het feit dat we hem nu WEL in de 16 kunnen krijgen en bedienen. Daar is hij gevaarlijk, 30 meter van het vijandelijke doel niet.

Dit alles heeft puur te maken met het gegeven dat het elftal na de winterstop veel meer naar 'voren' durft te spelen. Wederom het bewijs dat angst (door in de kont te hangen) een slechte raadgever is. Henk de Jong flikte hetzelfde nadat hij het stokje overnam van Arts, het resultaat is bekend  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sccambuurlwdd

Dat is niet de enige reden hoor. Barto is in het veldspel (als aanspeelpunt) nu ook een stuk beter dan aan het begin van het seizoen.

AL

Citaat van: sccambuurlwdd op maart 15, 2014, 14:35:01
Dat is niet de enige reden hoor. Barto is in het veldspel (als aanspeelpunt) nu ook een stuk beter dan aan het begin van het seizoen.

:y :y :y

Bernardo

Zo goed als Barto gister in de eerste helft speelde, zo goed heeft ie nog nooit gespeeld! Volgens mij geen duel verloren! Echt knap, zoveel tegenslagen, zovaak afgeschreven en zo terugkomen. Diep respect.

Goutum

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2014, 13:20:19
Dat Barto nu wel tot wasdom komt in tegenstelling tot zijn slechte optredens aan het begin van het seizoen ligt puur en alleen aan het feit dat we hem nu WEL in de 16 kunnen krijgen en bedienen. Daar is hij gevaarlijk, 30 meter van het vijandelijke doel niet.

Dit alles heeft puur te maken met het gegeven dat het elftal na de winterstop veel meer naar 'voren' durft te spelen. Wederom het bewijs dat angst (door in de kont te hangen) een slechte raadgever is. Henk de Jong flikte hetzelfde nadat hij het stokje overnam van Arts, het resultaat is bekend  :proost

Zeker waar. Maat ik denk dat vooral de druk van het spelen in de eredivisie begin dit seizoen een rol speelde bij Barto. Hij kon de rol van basisspeler nog niet aan. Vooral een mentale kwestie mijns inziens. Dat hij nu zo sterk speelt komt vooral doordat hij wraak als motivator heeft, nadat zijn ego meerdere keren gekrenkt is.

Len Cantello

Psychologische analyse van de kouwe grond. Barto is na de winterstop pas echt in vorm geraakt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sunderland

Leuk en aardig allemaal .Nu neemt hij de meeste ballen goed aan en daar begint alles mee .En poellie omdat we nu voorin veel sterker zijn dan voor de winterstop is de balans over het hele veld veel beter .Voor de winterstop konden we voorin amper wat en moest Hemmen alles alleen doen

AL

Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 20:52:51
Leuk en aardig allemaal .Nu neemt hij de meeste ballen goed aan en daar begint alles mee .En poellie omdat we nu voorin veel sterker zijn dan voor de winterstop is de balans over het hele veld veel beter .Voor de winterstop konden we voorin amper wat en moest Hemmen alles alleen doen

eens en dat komt door manu vind ik.
voor de winterstop kon je net zo goed een pion op links zetten, nu veel dreiging van manu al is manu veruit het gevaarlijkst als hij door het midden komt.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 20:52:51
Leuk en aardig allemaal .Nu neemt hij de meeste ballen goed aan en daar begint alles mee .En poellie omdat we nu voorin veel sterker zijn dan voor de winterstop is de balans over het hele veld veel beter .Voor de winterstop konden we voorin amper wat en moest Hemmen alles alleen doen

Dat zeg ik toch juh  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Scout

Samen met Leeuwin in het elftal van de week van de Telegraaf.

Het Elftal van de Week kent deze week een verrassende spits: Martijn Barto van SC Cambuur. De aanvaller scoorde één keer in het met 3-2 gewonnen duel met RKC Waalwijk.

sunderland