Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Zit volgend seizoen in de Championsship.  :devil

drg

Man, man wat een held weer, heerlijk doelpunt en geweldig gespeeld weer, erg leuke nabeschouwing met hem op Fox, die jongen krijgt nu zoveel zelfvertrouwen. Erg leuk voor hem, doet me weer heel sterk aan einde van vorig seizoen denken toen hij ook zo ineens begon op te leven.  :thumbsup

sccvl

Barto speelde erg goed, goede bal aanname goed klaarleggen! Pakt weer zijn verdiende doelpuntje mee! Assist was ook van hem op Bob! Klasse!

Holwerd voor Cambuur

1e helft was zijn beste helft ever! Die speelt me toch met vleugels! TROTS!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Speelde erg goed hoor, GENOT

sccambuurlwdd

Barto heeft op dit moment een paar streepjes voor op Hemmen en Ogbeche. Hij maakt doelpunten, is een uitstekend aanspeelpunt en verdedigt ook nog eens heel goed mee. Wat wil je nog meer?

pvanbuijtene

Nu spits nummer 1...100%

carlo de leeuw

Citaat van: Lore op maart 10, 2014, 20:00:00
Als ik lees dat hij vindt/denk dat de trainer eigenlijk niet om hem heen kan, dan denk ik dat hij weer een teleurstelling te verwerken krijgt!

Fantastisch gedaan en ons echt heel erg geholpen toen Hemmen en Ogbeche niet mee konden doen, maar hij is toch onze derde spits!

:zucht

Galdiano

Ik zal nooit meer een kwaad woord zeggen over Barto!  :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Hij doet het uitstekend, maar ik blijf erbij dat hij niet onze eerste spits is!

Tanjajeah

Barto. Ik was er van overtuigd dat de Eredivisie te hoog gegrepen was voor hem.. Ik zat er 100% naast. Sinds de winterstop haalt hij een niveau dat ik, en velen met mij, niet voor mogelijk hield. Ik betrapte me er zelfs op dat ik ervan baalde dat Hemmen erin kwam en Barto dus naar de rechtsbuiten verschoof. Want Barto deed het immers fantastisch als aanspeelpunt. En Hemmen heeft 'het' duidelijk nog niet. Bovendien deed Schepers het heel redelijk en is dat een klassieke buiten.

Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar: Barto hoort op dit moment onze eerste spits te zijn. Heel veel respect voor Martijn!

Chris Cambuur

Ik heb veel RESPECT voor Barto! !!! Een goede vechter !! Een vechter van :scc :scc :scc

AL

Citaat van: Chris Cambuur op maart 14, 2014, 23:23:41
Ik heb veel RESPECT voor Barto! !!! Een goede vechter !! Een vechter van :scc :scc :scc

niet allen vechtend, maar ook technisch gewoon erg goed!
balaannames zijn prima!
in deze vorm kan hemmen het vergeten!

speelde vandaag echt heel goed.

drg

Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 23:15:36
Hij doet het uitstekend, maar ik blijf erbij dat hij niet onze eerste spits is!

Nou dat kan Hemmen zeker niet meer zijn, wat een drama is die kerel de laatste tijd, daar komt maximaal 1 goeie actie uit per wedstrijd en Barto is wel de hele tijd dat hij speelt gevaarlijk uit alle hoeken.

Yellow Army

Ongelofelijk hoe hij weer criticasters (waaronder ik) wederom de mond snoert. Wat een verschil met de Barto van het begin van het seizoen. Begin met de week meer begrip op te brengen voor zijn 3-jarige contract
Area 58