Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

FrancoLWD

Barto gaat er morgen gewoon een maken! |:)

scclwd

Altijd al geweten, dat bleek ook uit eerdere interviews. Hij is geen cambuurliefhebber. Hierbij stel ik voor om Jan Bruin tot mister Cambuur te benoemen.

scclwd

Rodney Ubbergen slingert een paar spraakmakende tweets over cambuur-dkv de ruimte in.


Dokkumer

Citaat van: FrancoLWD op januari 25, 2014, 23:58:44
Barto gaat er morgen gewoon een maken! |:)
Het werd Bartho, maar maakt verder niks uit |:)

FrancoLWD

Citaat van: Dokkumer op januari 26, 2014, 20:10:45
Het werd Bartho, maar maakt verder niks uit |:)

Bedoelde ik ook haha, nee hoor!
Dacht alleen dat Martijn in de basis zou gaan starten en dat Ogbeche in de tweede helft pas zou spelen.

Maar wat een wedstrijd zeg! En wat een verschil met het einde van de eerste seizoenshelft, beleving, passie, fel in de duels, voor elkaar door het vuur gaan!
Als we ook zo starten tegen Twente gaan ze nog een hele kluif krijgen aan ons!

speculeter

En tegen psv....heracles. ...Zwolle. ..etc etc :scc

scclwd

Klasse interview voor omroep F. Netjes Barto.

HilversumOnTour


Dokkumer

Citaat van: scclwd op januari 26, 2014, 21:30:17
Klasse interview voor omroep F. Netjes Barto.
A-MEN! Kunnen heel veel verwende voetballertjes wat van leren.

legeips

Prima reactie en prima prof!

Maar blijf vinden dat hij elders beter tot zijn recht was gekomen.

kickandrush

Ghoochannejhad naar Charlton

Reza Ghoochannejhad wordt door Standard Luik waarschijnlijk gestald bij Charlton Athletic, meldt HLN. De twee clubs werken samen. Ghoochannejhad speelde in Nederland bij Heerenveen, Emmen, Go Ahead Eagles en Cambuur. Hij hoopt met Iran komende zomer actief te zijn op het WK in Brazilië. Charlton Athletic bivakkeert in de onderste regionen van het Championship

Bedankt dat je niet naar Leeuwarden wou. Wij hebben  :0= OGBECHE

Leovardiascc

Citaat van: kickandrush op januari 28, 2014, 16:10:37
Ghoochannejhad naar Charlton

Reza Ghoochannejhad wordt door Standard Luik waarschijnlijk gestald bij Charlton Athletic, meldt HLN. De twee clubs werken samen. Ghoochannejhad speelde in Nederland bij Heerenveen, Emmen, Go Ahead Eagles en Cambuur. Hij hoopt met Iran komende zomer actief te zijn op het WK in Brazilië. Charlton Athletic bivakkeert in de onderste regionen van het Championship

Bedankt dat je niet naar Leeuwarden wou. Wij hebben  :0= OGBECHE

CAMBUUR Clubwatcher ‏@Cambuurwatcher 5m
Reza Ghoochannejhad verruilt Standard Luik voor Charlton Athletic. De oud-#Cambuur speler moest in België vaak genoegen nemen met de bank.

Lwd

Leeuwin mag nog steeds vandaag weg voor een heel goed bedrag, meer dan 1 miljoen. Verwacht niet dat iemand dat op tafel gaat leggen.
COmplimenten voor Gerald en co voor het kiezen voor handhaving en behouden van het team. Leeuwin is gewoon ontzettend belangrijk.

Bij het verlengen van 1 jaar is wel de toezegging gedaan naar Ramon dat hij aankomende zomer mag vertrekken. Die gaat dus in de zomer weg.


Collingwood

Citaat van: Lwd op januari 31, 2014, 09:35:36
Leeuwin mag nog steeds vandaag weg voor een heel goed bedrag, meer dan 1 miljoen. Verwacht niet dat iemand dat op tafel gaat leggen.
COmplimenten voor Gerald en co voor het kiezen voor handhaving en behouden van het team. Leeuwin is gewoon ontzettend belangrijk.

Bij het verlengen van 1 jaar is wel de toezegging gedaan naar Ramon dat hij aankomende zomer mag vertrekken. Die gaat dus in de zomer weg.

Dat was sowieso wel te verwachten, natuurlijk! Ben allang blij dat hij tot de zomer blijft. Wie weet is een transfer naar PEC dan niet eens meer een stap vooruit voor Ramon :).
Kalmte alleen kan u redden.