Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Als het daadwerkelijk zo gegaan is vind ik dit een onbegrijpelijke beslissing van Barto. Zijn kans op speelminuten is na de komst van Ogbeche minimaal. Lijkt me dat je als profvoetballer zoveel mogelijk wilt spelen.
Area 58

vialli

Wie maakte oek alweer die mooie gool tegen de egels, BARTO !!!
Je kenne van alles van um segge mar hij werkt altied as un peerd

papier

Anco Jansen, wordt uitgekotst in Doetinchem joh. Manco. Kan er niks van, beetje huilen, beetje zeuren. Ga lekker maar dkv met zon aansteller. Barto klasse, gewoon iemand met verstand. Een zeldzaamheid in het voetbal.

Topper!

denistel

Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2014, 23:11:43
Als het daadwerkelijk zo gegaan is vind ik dit een onbegrijpelijke beslissing van Barto. Zijn kans op speelminuten is na de komst van Ogbeche minimaal. Lijkt me dat je als profvoetballer zoveel mogelijk wilt spelen.

heeft ook met de thuis situatie te maken,,eerst eens nadenken voor je wat zegt

Galdiano

Citaat van: denistel op januari 31, 2014, 23:28:47
heeft ook met de thuis situatie te maken,,eerst eens nadenken voor je wat zegt

Als je profvoetballer bent weet je dat je ene jaar in Leeuwarden kan spelen en ander jaar in Maastricht! Doetinchem is prima te doen! Ander half uur en je bent bij je familie. En door de week is er altijd wel ergens een appartement waar je in kan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: denistel op januari 31, 2014, 23:28:47
heeft ook met de thuis situatie te maken,,eerst eens nadenken voor je wat zegt

Je hebt gelijk, Doetinchem ligt aan de andere kant van de wereld...
Area 58

SCCRulez

Citaat van: Galdiano op januari 31, 2014, 23:44:04
Als je profvoetballer bent weet je dat je ene jaar in Leeuwarden kan spelen en ander jaar in Maastricht! Doetinchem is prima te doen! Ander half uur en je bent bij je familie. En door de week is er altijd wel ergens een appartement waar je in kan.
Ik heb liever een Barto die zich altijd professioneel opstelt en als hij speelt keihard werkt, dan een Anco die zomaar loopt te zeiken als hij bijvoorbeeld eens een wedstrijd niet speelt. Voelt zicht te snel het mannetje. Wat mij betreft prima zo.

Harry L.

Citaat van: SCCRulez op februari 01, 2014, 00:48:25
Ik heb liever een Barto die zich altijd professioneel opstelt en als hij speelt keihard werkt, dan een Anco die zomaar loopt te zeiken als hij bijvoorbeeld eens een wedstrijd niet speelt. Voelt zicht te snel het mannetje. Wat mij betreft prima zo.

:thumbsup

Destroyer

Citaat van: Galdiano op januari 31, 2014, 23:44:04
Als je profvoetballer bent weet je dat je ene jaar in Leeuwarden kan spelen en ander jaar in Maastricht! Doetinchem is prima te doen! Ander half uur en je bent bij je familie. En door de week is er altijd wel ergens een appartement waar je in kan.

:O je kan iemand toch niet dwingen man!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCCRulez op februari 01, 2014, 00:48:25
Ik heb liever een Barto die zich altijd professioneel opstelt en als hij speelt keihard werkt, dan een Anco die zomaar loopt te zeiken als hij bijvoorbeeld eens een wedstrijd niet speelt. Voelt zicht te snel het mannetje. Wat mij betreft prima zo.

Aan barto weet je wat je hebt idd. Hij werkt altijd hard, ik vind het ook prima zo.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Barto heeft ons naar de Eredivisie geschoten met een aantal superbelangrijke goals. Ondanks dat ie nu weinig gaat spelen gun ik dit 'm van harte. En Jansen? Die moet het nog maar laten zien. Roda leg 'm voor 3,5 jaar vast, veel te groot risico imo.

Lore

Citaat van: Destroyer op februari 01, 2014, 07:47:22
Aan barto weet je wat je hebt idd.

Dat is het hele probleem  :_schater

Maar even serieus, ik vind het gewoon jammer voor Barto zijn ontwikkeling dat hij nu niet meer speelt

papier

Barto heeft zelf toch aangegeven dat hij hard heeft gewerkt om in de Eredivisie te komen en dat hij daarom graag bij Cambuur blijft? Dan is zijn recht want hij heeft een contract, simpel zat. Net als dat Anco Jansen gewoon op de training bij de Graafschap had moeten komen omdat hij een contract had maar nee hoor, die meneer wilde weg er werd ziek.

Barto weet dat hij anderen voor zich moet dulden maar kiest ervoor om hard te blijven werken en de minuten te pakken die hij kan pakken. Verstandige kerel, goed persoon, geen idee of hij ook met geld om kan gaan want anders kan hij wel lekker Vd Belt opvolgen ofzo. Al denk ik dat hij liever gaat doen wat hij eerst al deed.

HULDE

Oebieman

Citaat van: papier op februari 01, 2014, 09:22:00
Barto heeft zelf toch aangegeven dat hij hard heeft gewerkt om in de Eredivisie te komen en dat hij daarom graag bij Cambuur blijft? Dan is zijn recht want hij heeft een contract, simpel zat. Net als dat Anco Jansen gewoon op de training bij de Graafschap had moeten komen omdat hij een contract had maar nee hoor, die meneer wilde weg er werd ziek.

Barto weet dat hij anderen voor zich moet dulden maar kiest ervoor om hard te blijven werken en de minuten te pakken die hij kan pakken. Verstandige kerel, goed persoon, geen idee of hij ook met geld om kan gaan want anders kan hij wel lekker Vd Belt opvolgen ofzo. Al denk ik dat hij liever gaat doen wat hij eerst al deed.

HULDE

EENS, BARTO |:)

papier

Vorig jaar belandde ik op een feestje met veel GGZ personeel, vroegen ze gekscherend of Barto nog had gescoord. En jawel, echte en fenomenale goal die avond. Nam hem geloof ik aan op de borst en knalde hem daarna van afstand erin. Wat een genot.

Barto _O_