Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Je weet nooit hoe het dit komende half jaar loopt, voor hetzelfde ziet hij hier toch meer toekomst dan de bij de club die hem dan wil hebben en tekent hij nogmaals bij.

Leovardiascc

ff over wat anders,

Er staan hier nog veel topics open over spelers die hier niet meer spelen, is het niet handig om die te verwijderen?
ik denk dat dat wat overzichterlijker is :)

ik weet niet of dit het goede topic is, maar het zijn ''oud'' spelers :P

Dokkumer

Normaliter gaan die topics op slot. Alleen zijn de meeste topics zo ver weggezakt dat ze niet meer naar boven hoeven worden gehaald

michello

Als hij naar De Graafschap had gewild hadden wij Anco erbij voor €180.000
Wilde liever hierblijven, deal met De Graafschap afgeketst.

reisbureau

Citaat van: michello op januari 31, 2014, 17:37:34
Als hij naar De Graafschap had gewild hadden wij Anco erbij voor €180.000
Wilde liever hierblijven, deal met De Graafschap afgeketst.

Als dat afketsen van Anco J. komt omdat Barto de overstap niet wenste te maken is hij meer dan een echte prof.
Dan is hij ook nog eens een financieel brein die Cambuur van de slechte investering heeft afgehouden.

Daarnaast hebben wij een reserve die in de Eredivisie tot nu toe een veel hoger rendement heeft dan Anco J.
Anco J. in 11 wedstrijden Eredivisie 1 doelpunt daar had Barto maar paar wedstrijden voor nodig  :thumbsup

michello

Citaat van: reisbureau op januari 31, 2014, 17:51:58
Als dat afketsen van Anco J. komt omdat Barto de overstap niet wenste te maken is hij meer dan een echte prof.
Dan is hij ook nog eens een financieel brein die Cambuur van de slechte investering heeft afgehouden.

Daarnaast hebben wij een reserve die in de Eredivisie tot nu toe een veel hoger rendement heeft dan Anco J.
Anco J. in 11 wedstrijden Eredivisie 1 doelpunt daar had Barto maar paar wedstrijden voor nodig  :thumbsup

Klopt, maar Barto gaat weinig minuten maken als Hemmen weer fit is en wellicht zelfs op de tribune belanden.

Overigens ontkent Vd Belt dit door te zeggen niet meer met DG gesproken te hebben.. 8P

Leovardiascc


Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 10:29:35
Normaliter gaan die topics op slot. Alleen zijn de meeste topics zo ver weggezakt dat ze niet meer naar boven hoeven worden gehaald
Dan kunnen die toch wel op slot? En de topics van de spelers met de juiste spelling en hoofdletters? Lijkt het allemaal weer een stukkie beter.  :thumbsup

Dokkumer

En elke reactie gaan toetsen op meerwaarde, juiste interpunctie en spelling? 8P

Topics die weggezakt zijn kijkt niemand meer naar om..

jeff

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 21:53:34
En elke reactie gaan toetsen op meerwaarde, juiste interpunctie en spelling? 8P

Topics die weggezakt zijn kijkt niemand meer naar om..
En wel binnen 10min toetsen of het klopt he  :zweep

Dokkumer

Prima, ik maak wel een offerte. Jullie zijn in casu de inlenende partij :devil

Galdiano

Nou bedankt Barto! Geen Jansen hier helaas!

Prutser! Je had veel beter bij de graafschap kunnen spelen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: michello op januari 31, 2014, 18:11:54
Klopt, maar Barto gaat weinig minuten maken als Hemmen weer fit is en wellicht zelfs op de tribune belanden.

Overigens ontkent Vd Belt dit door te zeggen niet meer met DG gesproken te hebben.. 8P
Dat liegt Vd Belt... Weet 100% zeker dat hij dat wel heeft gedaan.

speculeter

Citaat van: Galdiano op januari 31, 2014, 22:25:15
Nou bedankt Barto! Geen Jansen hier helaas!

Prutser! Je had veel beter bij de graafschap kunnen spelen!
dom praat niet....

Galdiano

Citaat van: peter op januari 31, 2014, 22:44:24
dom praat niet....

Hoezo? Als je kritisch naar jezelf kijkt moet je toch gewoon realistisch zijn dat je niet meer gaat spelen! Ogbeche gelijk in basis tegen dkv, en anders speelt Hemmen wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets