Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Destroyer op februari 01, 2014, 07:47:22
Aan barto weet je wat je hebt idd. Hij werkt altijd hard, ik vind het ook prima zo.
Waarvan akte  :proost.            Agree
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

carlo de leeuw

Citaat van: papier op januari 31, 2014, 23:26:36
Anco Jansen, wordt uitgekotst in Doetinchem joh. Manco. Kan er niks van, beetje huilen, beetje zeuren. Ga lekker maar dkv met zon aansteller. Barto klasse, gewoon iemand met verstand. Een zeldzaamheid in het voetbal.

Topper!
En zo ist.
Als anco even mindere periode krijgt en op bankje mag, omdat moorsel en bakker natuurljk bijna gelijkwaardig zijn wat dan?
Dan ben je barto + een vermogen kwijt aan anco.
Aan barto weet je in elk geval wat je hebt.
En als barto een weloverwogen afweging maakt om te blijven en dan voor prutser word uitgemaakt is dat wel een beetje triest

Galdiano

We gaan het meemaken! Jansen zal het leuk gaan doen bij Roda.
Höcher zou ook te ligt zijn maar ook die speelt goed bij Roda!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2014, 10:15:48
We gaan het meemaken! Jansen zal het leuk gaan doen bij Roda.
Höcher zou ook te ligt zijn maar ook die speelt goed bij Roda!

Als Demouge en Nemeth terug zijn bij Roda zit ie waarschijnlijk op de bank. Gesloten boek Forza
Martijn Barto, clubliefde noemen ze het ook wel  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Cambuur zit in je bloed

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2014, 10:15:48
We gaan het meemaken! Jansen zal het leuk gaan doen bij Roda.
Höcher zou ook te ligt zijn maar ook die speelt goed bij Roda!

Hoog tijd dat Roda eens eruit vliegt dit jaar, es kijken hoe snel Jansen dan weer zijn kont tegen de krib gooit.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op februari 01, 2014, 10:07:00
En zo ist.
Als anco even mindere periode krijgt en op bankje mag, omdat moorsel en bakker natuurljk bijna gelijkwaardig zijn wat dan?
Dan ben je barto + een vermogen kwijt aan anco.
Aan barto weet je in elk geval wat je hebt.
En als barto een weloverwogen afweging maakt om te blijven en dan voor prutser word uitgemaakt is dat wel een beetje triest
iedereen ziet hem als een 10.Hij zou hier eerder vanaf de zijkant spelen .Met hem is je hele middenveld uit balans als we zo spelen als wij nu doen .Hij is aan de bal zeker goed maar zonder bal niks

sunderland

Citaat van: Daddy T. op februari 01, 2014, 10:55:03
Hoog tijd dat Roda eens eruit vliegt dit jaar, es kijken hoe snel Jansen dan weer zijn kont tegen de krib gooit.
roda heeft een veels te goeie selectie om eruit te vliegen .Bovendien denk ik dat Tomasson een goede trainer is

Galdiano

Van basis klant naar tribune klant!
Spelen zal hij weinig gaan doen! Had die beter naar Graafschap kunnen gaan!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2014, 13:43:00
Van basis klant naar tribune klant!
Spelen zal hij weinig gaan doen! Had die beter naar Graafschap kunnen gaan!  :_schater
Straf vanwege niet willen mee doen bij de Anco deal ;)

SCC-J

Ik vind het sneu voor die jongen. Deed het heel aardig tegen gae ... 2  wedstrijden later op de tribune zonder dat hij zich zelf wat kan verwijten.

Cambuur058

Citaat van: SCC-J op februari 02, 2014, 13:46:24
Ik vind het sneu voor die jongen. Deed het heel aardig tegen gae ... 2  wedstrijden later op de tribune zonder dat hij zich zelf wat kan verwijten.
Als hij speelminuten wilde was hij maar naar DG gegaan, hij wist zelf ook wel dat hij niet minuten zou krijgen... Was tweede keus, nu derde. Dom, Oepie was veel verstandiger....

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 13:49:21
Als hij speelminuten wilde was hij maar naar DG gegaan, hij wist zelf ook wel dat hij niet minuten zou krijgen... Was tweede keus, nu derde. Dom, Oepie was veel verstandiger....

Ach, die jongen wil vechten voor zn plek en hoewel Ik m weinig kans geef  siert het hem wel. Tevens houdt het Hemmen en KillerB ook een beetje scherp hoop k.

Straicar

En je weet toch dat hemmen de helft van de wedstrijden geblesseerd is.. Dus is ie 2e spits.... Maakt vast nog wel een paar minuten

Leovardiascc

ik denk dat barto echt nog wel speeltijd krijgt. aan zijn inzet zal het iig niet liggen.

Lore

Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 19:05:52
ik denk dat barto echt nog wel speeltijd krijgt. aan zijn inzet zal het iig niet liggen.

Denk ik ook wel, maandagmiddag tegen Groningen 2 bijvoorbeeld