Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: drg op januari 24, 2014, 14:22:34
Ik vergelijk zijn kwaliteiten die je eerder noemt, terwijl ik vind (wat volgens mij een feit is) Barto helemaal geen ervaring heeft qua eredivisie voetbal, die eerste wedstrijden dit seizoen waren weggegooid om gemiste kansen en daar heeft hij volgens mij niets van geleerd, terwijl Hemmen aan de andere kant echte spitsengoals maakt zoals die tegen Ajax en Groningen
Dat is inderdaad, ook voor mij, een feit.ik heb het ook meer over levens/voetbal ervaring in het algemeen.
Barto lijkt mij(dus geen feit) iemand die in het veld qua talent/capaciteit/inzet bijna altijd het maximale er uit haalt.ik heb daarom ook een zwak voor deze vrij beperkte voetballer (op eredivisie niveau)
Hemmen is overigens ook voor mij de beste spits, maar als die er niet is........
Barto een prima reserve die het zondag misschien in de basis weer moet doen.
Je moet roeien met de  :scc riemen die.........!
Vorige week speelde hij goed en maakte deze beperkte reserve speler een geweldige en ook nog belangrijke spitsen goal.
Das volgens mij ook een feit.

carlo de leeuw

Tegen een zwakkere verdediging zoals go ahead en  de knipe noord zeg ik over barto.........doen!

reisbureau

Als de spits zondag Barto is dan is het Barto.
Dan moeten wij daar volledig achter staan.
Iedereen mag een mening hebben over zijn kwaliteiten.
Maar als hij moet spelen dan is hij onze spits.

:0= en dan gaan we voor Barto  :scc

MP4L

maakt mij niet uit wie speelt. Zolang we maar winnen.. het maakt mij ook niet uit hoe we winnen.. Zolang we maar winnen :P

1 ding is zeker.. ik kom schor thuis  |:)

drg

Ach ik zei 't al eerder, als de spitsen ze niet maken dan hebben we altijd Ritzmaier en Leeuwin nog  8P

SCCRulez

Maakt mij niet uit welke van de 2 Barto's begint, als ze iig Hemmen maar sparen. Anders beide maar een helft en beide een goaltje meepakken, wordt het samen met de prachtige stift van Ritzmaier en de snoeiharde kopbal van Leeuwin bij corner in totaal 4-0 |:) |:) |:) |:)

wiekie1969

Johan Abma mister cambuur. Dikke schande die vent!!!!!!!!!!!! Vaker bij een wedstrijd van huhu dan bij een pot van cambuur. Wat een dikke lul juh. Maar mooi daar blieve!!!!!!!!!

gobo

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2014, 19:09:43
Johan Abma mister cambuur. Dikke schande die vent!!!!!!!!!!!! Vaker bij een wedstrijd van huhu dan bij een pot van cambuur. Wat een dikke lul juh. Maar mooi daar blieve!!!!!!!!!
Af Wiekie. Terug in je mand.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Galdiano

Citaat van: Leovardia op januari 20, 2014, 22:22:34
Het die hier speelt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ubbergen   ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: gobo op januari 25, 2014, 19:28:08
Af Wiekie. Terug in je mand.
Nee wiekie, het frij mandaat om sien gal hierover te spuwen. :R

Edit: En dat kotsikoontsje was niet foor wiekie bedoeld!

YellowBlue

Even een theorie: Als je start met Barto en je wilt hem later wisselen, wie breng je dan? Hemmen of Ogbeche? lastige keus.
Bovendien weet je niet of Hemmen fit genoeg is en of Ogbeche het kan laten zien.
Als je nu start met Ogbeche en hij speelt fantastisch; is het een meesterzet, valt hij tegen breng je Hemmen of Barto, gemakkelijke keus!

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2014, 20:08:50
Nee wiekie, het frij mandaat om sien gal hierover te spuwen. :R

Edit: En dat kotsikoontsje was niet foor wiekie bedoeld!
Niet verwacht van mantsje, jammer. Als nou 1 weten mut dat  :scc DE club is en niet dat arrogante Akkrum sud..

DMS78

Hemmen is toch nog niet fit ?

SCCRulez

Citaat van: DMS78 op januari 25, 2014, 21:57:41
Hemmen is toch nog niet fit ?
Niet fit genoeg, risico niet nemen. Tegen Twente of Pisvee maar weer Hemmenmania

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22