Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Barto speelde heel redelijk, maar we moeten allemaal wel weten dat tegen GAE spelen zijn plafond is.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

John Hiatt

Goede wedstrijd, maar zijn balaannames blijven om te janken. Op eerste divisie niveau kan dat, maar een niveautje hoger niet.

michello

Speelde dan wel tegen slechtste centrale duo van eredivisie maar stond er toch maar weer, net zoals vorig jaar toen Hemmen uit de running was. Klasse!

speculeter

Zegt hij in de krant....
in de wedstrijd maak ik vaak babbeltje met tegenstander.
Elke keer hoor ik:het is hier wel een gekkenhuis he! |:)

HilversumOnTour

Citaat van: John Hiatt op januari 20, 2014, 07:50:59
Goede wedstrijd, maar zijn balaannames blijven om te janken. Op eerste divisie niveau kan dat, maar een niveautje hoger niet.

Vind ik ook. Blijft beetje op goed geluk allemaal. Werkt wel keihard en staat amper buitenspel (wat Hemmen wel (te) vaak staat)

Goed gedaan gisteren Martijn!  |:)

HilversumOnTour

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 19, 2014, 22:33:47
Schaken blijft scoren namens Feyenoord, nu weer 2 tegen de FC Utrecht.
Leuk om te zien dat een ex-Cambuurspeler in het shirt van Feyenoord speelt, en af en toe scoort  _O_

:wall

SCCdrachten

Gister redelijk gevoetbald maar blijf hem te licht vinden. vooral gister de eerste helft. verkeerder loop acties en een bal aanname  ;(


Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 20, 2014, 09:46:04
Vind ik ook. Blijft beetje op goed geluk allemaal. Werkt wel keihard en staat amper buitenspel (wat Hemmen wel (te) vaak staat)

Goed gedaan gisteren Martijn!  |:)

Delamere

Ik weet dat het geen oud speler is maar wist niet waar ik het neer moest zetten. Maar Alfons Arts wordt bij Lierse SK de assistent van Menzo. Als dat geen nieuws is :D

KristCambuur

Nog nieuws over Rodney?? #RKC
Cambuur till I die!

Leovardia


Citaat van: KristCambuur op januari 20, 2014, 17:54:38
Nog nieuws over Rodney?? #RKC

Het die hier speelt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Lore

Citaat van: Leovardia op januari 20, 2014, 22:22:34
Het die hier speelt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hij bedoeld Tubbergen volgens mij. Die was, volgens de verhalen, in dienst als clown bij Cambuur

Daddy T.

Citaat van: Lore op januari 20, 2014, 22:24:32
Hij bedoeld Tubbergen volgens mij. Die was, volgens de verhalen, in dienst als clown bij Cambuur

Nee, dat is Tubbie...die clown van Nieuw Noord, die zit zondag vast in het uitvak.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Leovardiascc

Hij bedoeld Rodney Ubbergen :P dat was de 3e keeper vorig seizoen :P


Clint

Veel plezier er mee.