Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Prima 2e helft .klasse jongen zo willen we het zien . :thumbsup

Baresi

Top Barto,,prima wedstrijd.Hard gewerkt Echte spitsengoal
:scc

speculeter

Vond hem zeer redelijke wedstrijd spelen.
en deze spits staat tenminste NIet steeds buitenspel!

Yellow Army

Prima wedstrijd hoor. Motm was ietwat overdreven, maar waarschijnlijk het gevolg van zijn hoge gunfactor, altijd 100 procent gevend en niet zeuren
Area 58

Leovardia

Als je als spit een goal maakt in een 2-0 gewonnen pot dan heb je gewoon goed je werk gedaan. We weten allemaal dat Hemmen beter is, naar Barto kopt em toch maar ff heel knap binnen ( al zag de keeper er niet heel goed uit).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Delamere

Kevin Brands naar Telstar. Opgeruimd staat netjes!

el haj

Citaat van: Delamere op januari 19, 2014, 18:51:50
Kevin Brands naar Telstar. Opgeruimd staat netjes!

Enige club waar die echt gepresteerd heeft. Denk dat dit het einde van zijn (mogelijke) eredivisiecarrière is.
In de JL zal 'ie vast nog wel wel wat leuks kunnen laten zien, als het maar bij een club is waar hij onbetwiste basisspeler is.
Technisch en fysiek wel aardig, mentaal zwak.

reisbureau

Bedankt vandaag tegen GEA. Bere wedstrijd en scoren. Voor enkele tonnen hebben we vast iemand die dat misschien ook kan. Maar voor nu hebben we 3 punten en staan we 14e. Nogmaals bedankt.

PePe

Citaat van: PePe op januari 18, 2014, 17:55:37
Barto speelt na de winterstop altijd beter!! (vorig jaar ook)

Wat heb ik gisteren voorspeld, die boeren pakken we volgende week ook!!
Waarvan akte!!

Tukker

En Barto nu al op de 4e plaats van de doelpuntenmakers dit seizoen  _O_

En na volgende week op de 2e plaats  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Geweldig voor Martijn, ondanks zijn beperkte voetballende vermogens is hij wel een man die tenminste altijd alles geeft.
En dan ook nog eens zo scoren, kopt die bal gewoon prima binnen!

RotterdamLeeuwarden

Schaken blijft scoren namens Feyenoord, nu weer 2 tegen de FC Utrecht.
Leuk om te zien dat een ex-Cambuurspeler in het shirt van Feyenoord speelt, en af en toe scoort  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Leovardia


Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 19, 2014, 22:33:47
Schaken blijft scoren namens Feyenoord, nu weer 2 tegen de FC Utrecht.
Leuk om te zien dat een ex-Cambuurspeler in het shirt van Feyenoord speelt, en af en toe scoort  _O_

En daarrrrr gaat ie weerrrr


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

SCCRulez

Citaat van: Delamere op januari 19, 2014, 18:51:50
Kevin Brands naar Telstar. Opgeruimd staat netjes!
Zullen we niet missen. Elvis Manuuuuu!

SCCRulez

Speelde boven verwachting sterk. Kwam regelmatig als winnaar uit duels. Paar keer link en onnodig balverlies maar dat is 'm vergeven. En erg sterke goal.
El Makrini en Bijker voor mij beide MOTM, wat speelden die sterk.