Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Ik vond het altijd een fantastische linksback  :thumbsup
Heerlijk dat opkomen van hem.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op februari 20, 2013, 15:02:00
Als je Mitchell Pique niet kent, dan kom je volgens mij nog maar net bij Cambuur  8)
Kan de leeftijd zijn, ik ken ook niet alle spelers van voor mijn tijd(kom vanaf eind 70 begin 80 bij Cambuur).. Is inderdaad een leuke back ook in zijn Cambuur periode..
IN HENK WE TRUST!!!

marrumer

oh  :) kheb toch liever gerard pique  :_schater

oost058

is ook een oud speler van ons, wist je dat niet?  :devil :devil :devil

el haj

Maachi: 'De mensen zijn nu vol lof over mij'

Aanvaller Nassir Maachi maakte in de zomer de transfervrije overstap van PEC Zwolle naar Cypriotische AEK Larnaca. De 27-jarige aanvaller is met acht doelpunten de huidige clubtopscorer.

'Pas na vijf speelronden kreeg ik een kans in de basis', verhaalt Maachi in gesprek met Voetbal International. 'Op Cyprus kende niemand mij. "Voor jouw positie heb ik vijf, zes betere aanvallers", zei de trainer, Ran Ben Shimon, tijdens de voorbereiding. Ik moest mij dus extra bewijzen. Maar intussen is zijn ongelijk bewezen, de mensen zijn nu vol lof over mij.'

Uiteindelijk kreeg de voormalige aanvaller van FC Utrecht, FC Dordrecht en Cambuur zijn kans. Naast zeven competitiegoals maakte hij er twee in het bekertoernooi. 'AEK Larnaca scoorde begin dit seizoen moeizaam, het team won wel maar kwam nauwelijks tot uitgespeelde kansen. Dat komt doordat de Cypriotische competitie vrij verdedigend is. Met mij hangend vanaf links dacht de trainer meer beweging en diepte voorin te hebben. Mijn geluk was dat ik in de zestien altijd makkelijk scoor. In 180 profduels in Nederland loop ik ongeveer 1 op 3. Het is alleen jammer dat ik de laatste jaren in de Eredivisie geen kans kreeg.'

Maachi verkoos een tweejarig contract met AEK Larnaca boven een seizoen Eredivisie met FC Zwolle, de club waarvoor hij vorig seizoen met achttien treffers een ruim aandeel in de titel van de Jupiler League had. 'Het financiële plaatje was beslissend, daar ben ik eerlijk over. Bij FC Zwolle had ik een goed seizoen gedraaid en dat wilde ik verzilveren. Daarnaast zag ik in AEK Larnaca wel een uitdaging. Het voetbal leeft enorm en voor deze club zijn duels met de andere topteams – Anorthosis Famagusta, APOEL Nicosia en AEL Limassol – heel bijzonder.'

'Dat we nu derde staan is knap', vervolgt de aanvaller. 'AEK Larnaca telt zeven, acht verschillende nationaliteiten. Zo makkelijk is het niet om daar een hecht team van te maken. Van de huidige topvier is AEK Larnaca als enige nooit kampioen geworden. Daar willen we verandering in brengen. De bijdrage van de Nederlanders is heel belangrijk. Van Dijk en Greene spelen altijd, datzelfde geldt voor De Cler als hij fit is. Alleen Edwin Linssen komt minder aan bod. Dit zijn allemaal jongens die jarenlang in de Eredivisie hebben gespeeld. Dan is het hartstikke leuk dat ik, een jongen van de Jupiler League, met hen samenspeel.'

Morgen speelt Maachi met zijn team de thuiswedstrijd tegen APOEL Nicosia.

bron: atlas-lions

John Hiatt

Topkeeper Bizot was ook weer lekker op dreef bij Grunn. Haha, echte topper!

De Gast

Als Maachi hier nou ook eens top was geweest... maar goed zo gaat het met veel voetballers die hier voetballen.

denistel

Citaat van: John Hiatt op maart 04, 2013, 09:25:31
Topkeeper Bizot was ook weer lekker op dreef bij Grunn. Haha, echte topper!

paar weken niet hoort hier voor,,fouten maken gebeurd elke keeper
wel eens kerel.

denistel

Citaat van: De Gast op maart 04, 2013, 10:32:00
Als Maachi hier nou ook eens top was geweest... maar goed zo gaat het met veel voetballers die hier voetballen.

het een x 17 maakt in en seizoen toch,,maar ja er zat nog meer in dat vind ik ook

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 04, 2013, 10:32:00
Als Maachi hier nou ook eens top was geweest... maar goed zo gaat het met veel voetballers die hier voetballen.
16 goals als buitenspeler weest wel

John Hiatt

Citaat van: denistel op maart 04, 2013, 11:11:35
Citaat van: John Hiatt op maart 04, 2013, 09:25:31
Topkeeper Bizot was ook weer lekker op dreef bij Grunn. Haha, echte topper!

paar weken niet hoort hier voor,,fouten maken gebeurd elke keeper
wel eens kerel.

Had Groningen ook weken niet zien spelen. Blijf het een zeer matige keeper vinden. Zeker niet het toptalent zoals sommigen zeggen.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op maart 04, 2013, 09:25:31
Topkeeper Bizot was ook weer lekker op dreef bij Grunn. Haha, echte topper!
Wederom jammer dat ik je alleen maar hoor als hij een mindere/slechte wedstrijd keept. Afgelopen weken was je opvallend stil namelijk.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2013, 14:46:51
Citaat van: John Hiatt op maart 04, 2013, 09:25:31
Topkeeper Bizot was ook weer lekker op dreef bij Grunn. Haha, echte topper!
Wederom jammer dat ik je alleen maar hoor als hij een mindere/slechte wedstrijd keept. Afgelopen weken was je opvallend stil namelijk.
wedstrijd hiervoor juist uitblinker.....

Lwdscc

SANDOR kom alsjeblieft terug!!!!

okkele

jahoor.

laat mark payne dan ook weer aanrukken.
of bedoel je dat de winter nu voorbij is en dat je dan eindelijk weer wat aan deze uitgespeelde voetballer hebt?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.