Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Baresi

Barto goede speler voor cambuur,met meer speelminuten en vertrouwen veel assists en goals,,let maar op! :scc

Goudvinger

Citaat van: Baresi op maart 10, 2013, 22:18:43
Barto goede speler voor cambuur,met meer speelminuten en vertrouwen veel assists en goals,,let maar op! :scc

Barto heeft mij nimmer kunnen overtuigen van zijn toegevoegde waarde aan een Cambuur dat mee wil spelen om promotie. Hij heeft genoeg kansen gehad. Prima inzet, aardige gast, maar komt gewoon tekort voor het niveau dat wij met z'n allen nastreven.

AL

Prima voetballer , alleen geen echte killer.
Voor volgend seizoen zou ik hem er zeker bijhouden, zeker als je meer gaat voetballen.
Persoonlijk vind ik dat hij te weinig speelminuten krijgt.

kapseltje

Deze gozer is zo dramatisch slecht. Ik heb me kapot geërgerd aan hem tegen Veendam.

gewoon een fan

Citaat van: Baresi op maart 10, 2013, 22:18:43
Barto goede speler voor cambuur,met meer speelminuten en vertrouwen veel assists en goals,,let maar op! :scc
Jij gelooft in sprookjes?
Deze speler heeft mij ook nog geen seconde kunnen bekoren helaas  ;(

sunderland

Citaat van: gewoon een fan op maart 11, 2013, 13:03:06
Citaat van: Baresi op maart 10, 2013, 22:18:43
Barto goede speler voor cambuur,met meer speelminuten en vertrouwen veel assists en goals,,let maar op! :scc
Jij gelooft in sprookjes?
Deze speler heeft mij ook nog geen seconde kunnen bekoren helaas  ;(
Komt op alle gebieden net tekort .

oost058

Weet niet of het al ergens gestaan heeft, maar je kunt hier o.a. op Rene van Rijswijk stemmen:

http://www.nusport.nl/overig/3373985/oproep-grootste-nederlandse-cultheld.html

Bascambuur

Citaat van: okkele op maart 05, 2013, 11:46:49
jahoor.

laat mark payne dan ook weer aanrukken.
of bedoel je dat de winter nu voorbij is en dat je dan eindelijk weer wat aan deze uitgespeelde voetballer hebt?
Blijkbaar dacht de clubleiding van wel.  l8l

Citaat van: oost058 op maart 29, 2013, 12:32:05
Weet niet of het al ergens gestaan heeft, maar je kunt hier o.a. op Rene van Rijswijk stemmen:

http://www.nusport.nl/overig/3373985/oproep-grootste-nederlandse-cultheld.html
Done.

Drumfather SCC

Ruud ter Heide stapt uit het betaald voetbal. De 30-jarige spits van FC Emmen maakt komende zomer de overstap naar SVZW uit Wierden, dat momenteel tweede staat in de hoofdklasse C op zaterdag en hoopt op promotie naar de Topklasse.

"Ik heb bewust gekozen voor deze uitdaging omdat ik me vanaf volgend seizoen wil gaan richten op mijn maatschappelijke carrière", zegt Ter Heide in een verklaring van zijn club. "Ik zal naast het voetballen bij SVZW de trainerscursus oefenmeester twee en drie gaan volgen en hier heb ik enorm veel zin in. Uiteraard wil ik het seizoen met FC Emmen goed afsluiten omdat ik hier altijd met veel plezier heb gespeeld."

In het verleden speelde Ter Heide voor onder meer FC Twente, AGOVV en SC Cambuur. Vorig seizoen kwam de aanvaller nog op huurbasis uit voor FC Zwolle.

sunderland

Nu moet ik ook eerlijk reageren .Barto je hebt een uitstekende wedstr gespeeld .Heel hard gewerkt en veel aanspeelbaaar .Belangerijk voor het team

denistel

keep up the good work

Galdiano

Sinds henk aan het roer staat, en Schokker op 10 speelt Barto beter!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Baresi

Ziet men nu eindelijk de waarde van Barto in!!!!Ik blijf zeggen dat het een speler van toegevoegde waarde is hoop dat ie volgend seizoen er ook bij is :scc

rody rules

als ie altijd zo speelt als gister is ie zeker bruikbaar! hield de bal goed bij zich

Clint

Ik vond hem niet sterk in balbezit. Hij liep ook veel te veel naar de buitenkanten om de bal te halen of om daar vrij te lopen. Het is een spits: Dan moet ie daar ook blijven.