Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Bernardo op oktober 01, 2013, 12:46:26
Tighadouini speelt vanmiddag weer mee bij een oefenwedstrijd van Jong Vitesse.

Gaat zeker komende maand nog niet mee met eerste selectie!
Gewoon in winterstop overnemen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op oktober 01, 2013, 13:00:49
Gaat zeker komende maand nog niet mee met eerste selectie!
Gewoon in winterstop overnemen!

Dat is voor mij dan wel de voorwaarde. Niets geen huur, overnemen en dan minimaal 1 1/2 seizoen vastleggen!

el haj

Voor zover ik weet loopt zijn contract na dit seizoen af, dat zou inhouden dat je ´m vanaf januari kunt benaderen om hem transfervrij over te nemen. Ik zou tegen Lodeweges en VD Belt zeggen dat ze wat daadkracht moeten laten zien en Adje gewoon een meerjarig contract aanbieden. Voegt direct iets toe en kan zeker nog groeien.

Vandaag trouwens ook weer gescoord.

Dokkumer

Citaat van: el haj op oktober 01, 2013, 23:55:30
Voor zover ik weet loopt zijn contract na dit seizoen af, dat zou inhouden dat je ´m vanaf januari kunt benaderen om hem transfervrij over te nemen. Ik zou tegen Lodeweges en VD Belt zeggen dat ze wat daadkracht moeten laten zien en Adje gewoon een meerjarig contract aanbieden. Voegt direct iets toe en kan zeker nog groeien.

Vandaag trouwens ook weer gescoord.
Eventueel met toezeggingen over een bepaald percentage van een transfersom bovenop de opleidingsvergoeding.

okkele

ik snap niet dat er zo lang geluld word over een ex-speler die vorig seizoen een fase goed speelde maar ook veel potjes onzichtbaar was,de slotfase van de competitie en de euforie die daar bij hoort blijft hangen denk ik.
dan heeft utrecht het veel slimmer gedaan met zo`n de ridder,vooruit kijken.
mocht je dit seizoen handhaven(en dat gebeurt) dan moet je doorgroeien in niveau.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Yellow Army

Citaat van: okkele op oktober 03, 2013, 09:37:08
ik snap niet dat er zo lang geluld word over een ex-speler die vorig seizoen een fase goed speelde maar ook veel potjes onzichtbaar was,de slotfase van de competitie en de euforie die daar bij hoort blijft hangen denk ik.
dan heeft utrecht het veel slimmer gedaan met zo`n de ridder,vooruit kijken.
mocht je dit seizoen handhaven(en dat gebeurt) dan moet je doorgroeien in niveau.

Ik weet niet of zij het slimmer hebben gedaan. Het is gewoon een kwestie van meer financiele middelen tot je beschikking hebben.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:41:14
Ik weet niet of zij het slimmer hebben gedaan. Het is gewoon een kwestie van meer financiele middelen tot je beschikking hebben.

Ik vind dat we het héééééél slim doen met deze beperkte middelen (Leeuwin en Ritzmaaier maken het verschil)
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2013, 12:04:19
Ik vind dat we het héééééél slim doen met deze beperkte middelen (Leeuwin en Ritzmaaier maken het verschil)

Er zijn wel meer die het verschil maken, anders doe je veel tekort.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dizzhead


sunderland

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2013, 14:29:37
Kwam deze vandaag weer tegen in de top5 van dumpert. Wat een held is dat toch!


http://www.dumpert.nl/mediabase/2050931/f12eb411/interview_mark_de_vries_na_cambuur_agovv.html
zit hier ook gewoon weer met de tranen in de ogen

dizzhead


speculeter

Wat anders... .wat viel die Diemers geweldig in zeg......
moest eigenlijk rood hebben....uit zijn mislukte pass viel de 3-1.
En dan die schijnbewegingen als hij aan de bal komt.
heeft zo geen functie...
niet erg dat hij weg is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is onze 'koning van de jupilerleague' nog geblesseerd (en hoe gaat het dan met hem nu) of heeft hij een burn-out door zijn start van het seizoen? Ik hoop dat ie weer een beetje terugkomt, gun het hem. Goeie kerel, en altijd publiek gericht.
Henk, held, bedankt

WouterZz


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: WouterZz op november 02, 2013, 11:33:59
Stuk over Ruben Schaken in de LC:

Hoe kan ik dit leesbaar vergroten??
Henk, held, bedankt