Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ook leuk, Jos Peltzer valt in bij RKC... Ja inderdaad zoon van...

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op september 23, 2013, 19:55:50
Jammer voor Leon, had hem echt nog een nieuwe kans gegund bij Emmen.
Onbegrijpelijk hoe de carrière van deze jongen verloopt. Ik wens hem succes met zijn andere carrière, hoop dat hij daar toch meer succes zal hebben.
Guijt vanavond mooie assist voor Katwijk :thumbsup. Bij stand van 0-5 was t hem gegund

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 23:05:28
Ook leuk, Jos Peltzer valt in bij RKC... Ja inderdaad zoon van...
Meteen kopen, kan ie eerst een paar jaar in de spits en hebben we er daarna nog een goeie laatste man aan  :y :y
Henk, held, bedankt

chef-lwd

Jaap Stam schijnt ook nog altijd te schitteren op en rond de nederlandse velden  w:)
Cambuur is mien wief

RotterdamLeeuwarden

Hopla, Ruben Schaken knalt de 2-0 binnen in de wedstrijd Feyenoord - Dordt.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Tukker

#530
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 26, 2013, 22:32:58
Hopla, Ruben Schaken knalt de 2-0 binnen in de wedstrijd Feyenoord - Dordt.
Sorry, dit is natuurlijk zo offtopic als het maar kan  :y

Ja jammer  :P, het is zelfs nog 3-0 geworden. Ik vond Dord zeker niet slecht en ze hadden wel wat meer verdiend.

Volgens mij maakte Pelle bij het eerste doelpunt hands.

De 2-0 van Schaken deed me wat denken aan de 0-1 van Bakker in de kampioenswedstrijd  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ForzaCambuur1

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 26, 2013, 22:32:58
Hopla, Ruben Schaken knalt de 2-0 binnen in de wedstrijd Feyenoord - Dordt.

AUB je feyenoord verheerlijking beperken tot het eredivisie topic, dan weet ik welk topic ik moet mijden.

Tukker

Hahaha ik had het ook pas door toen ik al gereageerd had  8P

Maar Van der Ham stond als coach aan de zijlijn en dat is de oud speler. Die had RL even moeten noemen. Nu is het  :gelekaart
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ForzaCambuur1

Citaat van: Tukker op september 26, 2013, 23:19:24
Hahaha ik had het ook pas door toen ik al gereageerd had  8P

Maar Van der Ham stond als coach aan de zijlijn en dat is de oud speler. Die had RL even moeten noemen. Nu is het  :gelekaart

Schaken is natuurlijk ook een oud speler.

Jules058

Cambuur nac! Hoppa daar gaan we en nu wel voor de winst
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

papier

Valt toch niet gek in hoor

Jules058

Nee prima voorzet ook nog viel goed in!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Ruppppert

hoe gaat het eigenlijk met Adje, speelt nooit bij Vittese misschien in de winterstop een poging wagen

Galdiano

#538
Citaat van: Ruppppert op oktober 01, 2013, 10:32:29
hoe gaat het eigenlijk met Adje, speelt nooit bij Vittese misschien in de winterstop een poging wagen

Is geblesseerd, scheurtje in hamstring, naar verluid begin november langszaam weer inzetbaar!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Tighadouini speelt vanmiddag weer mee bij een oefenwedstrijd van Jong Vitesse.