Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

#555
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 02, 2013, 14:11:26
Hoe kan ik dit leesbaar vergroten??
Hoe kan ik dit leesbaar vergroten
Zoiets?  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op november 02, 2013, 16:24:20
Hoe kan ik dit leesbaar vergroten
Zoiets?  :P

:_schater dank je, noooooit aan gedacht

(is jouw glazen bol helemaal zwart geworden en heb je toen 0-0 gekozen? ik laat Brands mooi staan!!)
Henk, held, bedankt

camsterdambuurinsneek

Citaat van: peter op oktober 27, 2013, 11:43:17
Wat anders... .wat viel die Diemers geweldig in zeg......
moest eigenlijk rood hebben....uit zijn mislukte pass viel de 3-1.
En dan die schijnbewegingen als hij aan de bal komt.
heeft zo geen functie...
niet erg dat hij weg is.

Die schijnbewegingen inderdaad, in de warming-up al cóntinue... Om bloednerveus(en volgens mij is ie zelf een nog nerveuzer type) van te worden, lijkt mij ook niks voor Woters, gaat helemaalnergens over. Jammer want heb ik 'm in het begin bij Cambuur niet zien doen.

Leovardiascc

Barto in oranje!! Haha

zonet ff bij cambuur B- Fc Emmen geweest
toch 4 goals van barto.

leuke wedstrijd gezien met 6-1 eindstand

Destroyer

Toch netjes. Maar was emmen zo slecht? Of cambuur zo goed...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op november 11, 2013, 20:55:13
Toch netjes. Maar was emmen zo slecht? Of cambuur zo goed...

Is dit serieus?  :_schater

Emmen heel slecht, anders kan Barto er nooit 4 inleggen!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

#561
Citaat van: Galdiano op november 11, 2013, 21:09:13
Is dit serieus?  :_schater

Emmen heel slecht, anders kan Barto er nooit 4 inleggen!  :devil
Dan hebben we in ieder geval een scorende spits. Misschien dan niet om vanaf minuut 1 te spelen maar in mijn optiek wel een optie als wissel. Breng hem de tweede helft en hij kan misschien iets forceren. Tot nu toe missen we zo iemand.

En er zal hem wel regelmatig een bal van de voet springen bij de balaanname maar dat is 'm vergeven als ie er ook 1 in knalt  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardiascc

Emmen was niet heel slecht, cambuur zette steeds veel druk eebn daar had emmen toch wel moeie mee, en barto had tuurlijk wel kansen nodig maar vond zijn 3e goal echt
een hele mooie! Feldballe weer veel slechte acties. De 0-1 was een hele grote fout van dijkstra, en heb heb van brakel voor het eerst zien spelen en die deed het naar mijn mening wel goed zeer vel mannetje.

Marc S

Waar kan ik tekenen voor een 6-1 tegen nek?

Leovardiascc

Citaat van: Marc S op november 11, 2013, 21:51:25
Waar kan ik tekenen voor een 6-1 tegen nek?
in de pool als die open is 8P

Destroyer

Citaat van: Galdiano op november 11, 2013, 21:09:13
Is dit serieus?  :_schater

Emmen heel slecht, anders kan Barto er nooit 4 inleggen!  :devil

zelfs vorig jaar heeft barto er geen vier in één wedstrijd, welke dan ook ingelegd. Dus ja, serieus.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Marc S op november 11, 2013, 21:51:25
Waar kan ik tekenen voor een 6-1 tegen nek?

Niet mijn nek  8P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S


jeff

Citaat van: Galdiano op november 11, 2013, 21:09:13
Is dit serieus?  :_schater

Emmen heel slecht, anders kan Barto er nooit 4 inleggen!  :devil
2 van de 4 doelpunten kon die wel op een slakke gang het doel in lopen om dan toch te azijnzeiken  :zweep

Leovardiascc

Citaat van: jeff op november 11, 2013, 22:24:28
2 van de 4 doelpunten kon die wel op een slakke gang het doel in lopen om dan toch te azijnzeiken  :zweep

dat dan weer wel, maar die derde was een hele mooie aanval en ook mooi afgerond, weet niet of dr iemand gfilmd heeft (rupppert?)