Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op augustus 26, 2013, 23:06:51
Was het overigens niet de TS die aandrong op het 3-jarige contract van Barto en daarmee dus het grote vertrouwen in hem toonde? Met Barto buiten de basis of zelfs op de tribune te zetten, geven ze dus in feite aan daarmee een fout te hebben gemaakt. Zou me niet verbazen dat de TS daarom zo halsstarrig aan Barto blijft vasthouden, maar het vertrouwen is eindig getuige het feit dat Hemmen inmiddels boven Barto staat in de pikorde.

En ook gezien men laat doorschemeren nog wel een spits aan de selectie te willen toevoegen.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: PePe op augustus 26, 2013, 22:14:51
Je vraagt je af, wat er na  het behalen van het kampioenschap, en de start van dit seizoen verandert is met Barto? Hij kan het maken van doelpunten, volgens mij nog niet verleerd zijn? Zou hij het één dezer dagen niet weer oppakken?

Gokje, nivo?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Zeg vrolijke vriend elke donderdag middag is er individuele training, misschien moet je dat eens doen...... balaanname, houding, snelheid op eerste meters, kracht enz enz want anders ben je ons op de wedstrijdagen als je moet spelen alleen maar tot last!!

Len Cantello

#498
Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:40:27
Zeg vrolijke vriend elke donderdag middag is er individuele training, misschien moet je dat eens doen...... balaanname, houding, snelheid op eerste meters, kracht enz enz want anders ben je ons op de wedstrijdagen als je moet spelen alleen maar tot last!!
Wie zet deze meneer in de basis-11? Juist. Als je tot de conclusie komt dat 1 of meerdere spelers het niveau niet aan kunnen, of uit vorm zijn, dan moet je ze niet opstellen. Doe je dat wel, dan kun je de speler in kwestie wel afbranden, maar dat slaat nergens op. Zeg dan dat de TS een stel lummels zijn. Dan heb je gelijk.
:koffie
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Gast

Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:40:27
Zeg vrolijke vriend elke donderdag middag is er individuele training, misschien moet je dat eens doen...... balaanname, houding, snelheid op eerste meters, kracht enz enz want anders ben je ons op de wedstrijdagen als je moet spelen alleen maar tot last!!

Kan jij ook wel gaan doen.. Maar als het er niet in zit..

mugel

Citaat van: Len Cantello op augustus 27, 2013, 20:11:49
Wie zet deze meneer in de basis-11? Juist. Als je tot de conclusie komt dat 1 of meerdere spelers het niveau niet aan kunnen, of uit vorm zijn, dan moet je ze niet opstellen. Doe je dat wel, dan kun je de speler in kwestie wel afbranden, maar dat slaat nergens op. Zeg dan dat de TS een stel lummels zijn. Dan heb je gelijk.
:koffie

Ik zou in de tijd van de transferperiode eerder deze oproep aan de (technische) directie willen richten.

Barto doet idd zijn uiterste best en iig op dit moment is dat het maximale wat hij kan brengen.
Het is geen speler die een aanspeelpunt is, nooit geweest. Als hij in vorm is kan hij misschien zijn persoonlijke kwaliteiten beter benutten. Dat is naast werklust met afjagen vooral voor de goal/ in the box.
Veel tijd is er echter in de eredivisie denk ik niet om te weten te komen of het vorm of (gebrek aan) kwaliteit is.
Ik ergerde me wel aan dat gevaarlijke hakballetje wat hij gaf tegen Zwolle. Dat doe je alleen als je zelfvertrouwen hebt..
Hemmen heeft het goed gedaan in die ene helft, maar is dus naast kwetsbaar ook nog geen zekerheid voor succes.
Zijn populariteit groeit vooral door niet te spelen.
Cristovao is (kennelijk) nog minder en Brands viel eenmaal redelijk in als gelegenheidsspits.

Keuze TS is dus voor duidelijkheid en zekerheid kiezen met Barto in de spits. Liever zie ik met afwezigheid Hemmen dat er zonder spits gespeeld wordt.
Dit is de discussie: Kies je eerst een opstelling en dan de spelers, of eerst de spelers en dan de opstelling. (Ik ben voor het laatste)

Dan de oproep: Als het mogelijk is, liever een spits erbij dan een verdediger! Achterin hebben we meer mogelijkheden, en TS wil net als wij niet 90 min verdedigen.

denistel

Citaat van: Len Cantello op augustus 27, 2013, 20:11:49
Wie zet deze meneer in de basis-11? Juist. Als je tot de conclusie komt dat 1 of meerdere spelers het niveau niet aan kunnen, of uit vorm zijn, dan moet je ze niet opstellen. Doe je dat wel, dan kun je de speler in kwestie wel afbranden, maar dat slaat nergens op. Zeg dan dat de TS een stel lummels zijn. Dan heb je gelijk.
:koffie

het gaat er om dat hij er alles aan mut doen om die punten te verbeteren en dat hev ik de laatste 2 maanden niet gezien.
investeren in je zelff ken je nooit minder van worden

richard

Citaat van: Len Cantello op augustus 27, 2013, 20:11:49
Wie zet deze meneer in de basis-11? Juist. Als je tot de conclusie komt dat 1 of meerdere spelers het niveau niet aan kunnen, of uit vorm zijn, dan moet je ze niet opstellen. Doe je dat wel, dan kun je de speler in kwestie wel afbranden, maar dat slaat nergens op. Zeg dan dat de TS een stel lummels zijn. Dan heb je gelijk.
:koffie

Dat zeg ik wel tegen hun daar hoefst niet bang voor te wezen.... :grolsch

piene hassus

En as je nou gien betere hewwe.....

legeips

Citaat van: piene hassus op augustus 30, 2013, 18:08:05
En as je nou gien betere hewwe.....

Dan must er een kopen.. weest zelf oek wel toch.. |:)

SCCornjum

Citaat van: piene hassus op augustus 30, 2013, 18:08:05
En as je nou gien betere hewwe.....

Probeer het dan met Brands, als Hemmen niet kan spelen.
Watching Football Is Not A Crime

Galdiano

Citaat van: SCCornjum op augustus 31, 2013, 09:00:36
Probeer het dan met Brands, als Hemmen niet kan spelen.

Tip van de dag: zet Paco op 9!

Brands is net wat trager en minder technisch dan Van Moorsel.
Van Moorsel is sterk aan de bal, goed overzicht, technisch goed, en stukje sneller dan Brands!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2013, 09:05:35
Tip van de dag: zet Paco op 9!

Brands is net wat trager en minder technisch dan Van Moorsel.
Van Moorsel is sterk aan de bal, goed overzicht, technisch goed, en stukje sneller dan Brands!

Die fluitend door verdedigers onder de zoden wordt gestopt.  ;) Geen optie wmb.

Hemmen spreekt voor zich. Christovao-Brands-Feldballe kunnen als gelegenheids aanspeelpunt fungeren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tukker

Of Martijn het forum leest of niet het blijft een Mister Positivo. De grootste glimlach gisteren was die van hem. Ook al was ie maar bankzitter hij straalde het meest uit hier van te genieten (is natuurlijk ook de wedstrijdspanning bij de basis 11).. En wat heb ik hem en vooral ons dat doelpuntje gegund gisteren. Was ie in 1 x weer de held. Maar voorlopig maar schikken in de invallersrol want het team staat er nu. Zo beginnen en zo wisselen  _O_. Ik zou zelf alleen Barto iets eerder gebracht hebben want Lukoki had de pijp leeg.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

En zo kan Barto ons toch nog van nut zijn. In de laatste minuten sleuren en ballen beet houden. Heel erg handig tegen tegenstanders als PSV!
Kalmte alleen kan u redden.