Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

#480
Citaat van: piene hassus op augustus 26, 2013, 16:05:16
Die jonge mut in un paar jaar fanne hoofdklasse in de eredifisie speule en dat op syn leeftyd! Ipf die jonge af te branden kenne we um oek steune en de tyd geve, komt ie miskien 2e helft fanne kompetiesie op eredifisienivo

Bij sommige spelers heb ik daar vertrouwen in, maar Barto  :zucht

Die gaat het echt niet redden! Als je al geen eens een bal stil kan leggen op je 29ste, zegt het genoeg!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: piene hassus op augustus 26, 2013, 16:05:16
Die jonge mut in un paar jaar fanne hoofdklasse in de eredifisie speule en dat op syn leeftyd! Ipf die jonge af te branden kenne we um oek steune en de tyd geve, komt ie miskien 2e helft fanne kompetiesie op eredifisienivo

tijd hebben we helaas niet. Dit gaat om de knikkers, het individu is ondergeschikt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

piene hassus

Je kenne ut hem niet kwaluk nimme dattie meer tyd noadig het, de TS fient um kenneluk beter as spits dan de andere ferfangers fan Hemmen, met Brands winne we de oorlog oek niet met.

NicoJanHoogma1960

Ik vind het soms wel jammer dat we eigen spelers zo af zeiken. Die jonge doet zijn stikkende best, we kunnen er alleen de TS op af rekenen die maken de opstelling. Tuurlijk moet er een spits bij, maar kennelijk liggen die niet voor het oprapen voor de TS. Laten we hopen dat er voor 2 september iets bij komt, hopelijk geen wanhoops beslissing.
Cambuur zit in je bloed

Destroyer

Ik gok dat ze hem nog een paar wedstijden de tijd geven. Henk kennende  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus

Spitsen die dr meer dan 10 inskoppe binne niet te betalen en die hewwe we wel noadig. Of Cambuur mut geluk hewwe met een ouwen één as de Vries toen.

speculeter

Ts komt wel vaker met verrassende namen....

PePe

Je vraagt je af, wat er na  het behalen van het kampioenschap, en de start van dit seizoen verandert is met Barto? Hij kan het maken van doelpunten, volgens mij nog niet verleerd zijn? Zou hij het één dezer dagen niet weer oppakken?

Yellow Army

Citaat van: PePe op augustus 26, 2013, 22:14:51
Je vraagt je af, wat er na  het behalen van het kampioenschap, en de start van dit seizoen verandert is met Barto? Hij kan het maken van doelpunten, volgens mij nog niet verleerd zijn? Zou hij het één dezer dagen niet weer oppakken?

t probleem is juist dat er niks met hem is veranderd. In de JL had hij ook al last van een slechte balcontrole en geringe duelkracht. Dat het nu extra opvalt komt dan ook door het hogere niveau van de eredivisie. Hij krijgt nu gewoon minder tijd om een bal te controleren.

Hij is iemand die in de ruimte aangespeeld moet worden zodat hij er lekker achteraan kan rennen en niet in de voeten met de rug naar de goal.
Area 58

sunderland

Citaat van: Destroyer op augustus 26, 2013, 17:38:38
Ik gok dat ze hem nog een paar wedstijden de tijd geven. Henk kennende  ;)
mutte ze vooral doen dan staan wij met de winterstop stijf onderaan

Daddy T.

Citaat van: PePe op augustus 26, 2013, 22:14:51
Je vraagt je af, wat er na  het behalen van het kampioenschap, en de start van dit seizoen verandert is met Barto? Hij kan het maken van doelpunten, volgens mij nog niet verleerd zijn? Zou hij het één dezer dagen niet weer oppakken?

Het maken van doelpunten verleerd? Hij heeft hier altijd al moeite gehad met scoren...de laatste wedstrijden afgelopen seizoen scoorde hij wel maar kijk eens terug hoeveel kansen hij nodig had om 1x te scoren...drama! Erik Bakker heeft in 2 seizoenen meer gescoord dan Barto, terwijl Bakker 10 wedstrijden minder heeft gespeeld....die maar voortaan in de spits zetten!  :)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Yellow Army

Was het overigens niet de TS die aandrong op het 3-jarige contract van Barto en daarmee dus het grote vertrouwen in hem toonde? Met Barto buiten de basis of zelfs op de tribune te zetten, geven ze dus in feite aan daarmee een fout te hebben gemaakt. Zou me niet verbazen dat de TS daarom zo halsstarrig aan Barto blijft vasthouden, maar het vertrouwen is eindig getuige het feit dat Hemmen inmiddels boven Barto staat in de pikorde.
Area 58

sunderland

Ik vind hem een beste jongen en hij doet heel erg zijn best .Misschien dat ie er zaterdag 1 in kan prikken

denistel

Citaat van: Yellow Army op augustus 26, 2013, 23:06:51
Was het overigens niet de TS die aandrong op het 3-jarige contract van Barto en daarmee dus het grote vertrouwen in hem toonde? Met Barto buiten de basis of zelfs op de tribune te zetten, geven ze dus in feite aan daarmee een fout te hebben gemaakt. Zou me niet verbazen dat de TS daarom zo halsstarrig aan Barto blijft vasthouden, maar het vertrouwen is eindig getuige het feit dat Hemmen inmiddels boven Barto staat in de pikorde.

dat was wel voordat we wisten dat we promoveerden he.

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 27, 2013, 09:59:03
dat was wel voordat we wisten dat we promoveerden he.

Das waar, maar dan nog vind ik een contract van 3 jaar voor een Barto zeer royaal want het was niet onrealistisch om te denken dat we binnen 3 jaar konden promoveren.
Area 58