Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Yellow Army op augustus 25, 2013, 00:13:21
Geprobeerd en wat mij betreft geslaagd!
Straalt meer gevaar uit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Treb op augustus 25, 2013, 00:10:18
Kunnen we niet voor de volgende thuiswedstrijd met een collectebus door het stadion? Kunnen we met dat geld z'n contract afkopen, maar weer lekker naar de Harekieten  :thumbsup

Hij komt nog paar stappen tekort. Vooralsnog zou ik een andere oplossing zoeken. Hij kan wel hebben we eind vorig seizoen gezien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

cambuurlegend

Met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar deze schande op voetbalschoenen, wat moet het voor de rest van het team een drama zijn om te weten dat deze jongen geen bal voor je vast gaat houden. Ik lees nu we moeten hem steunen ?? Hoezo dan ? Waarom ? We hebben het hier over profvoetbal ,deze jongen word betaald om te voetballen en ik betaal ervoor om deze jongen in actie te zien en het doet pijn aan me ogen ! We zijn toch geen opvang tehuis voor falende spitsen ? Dan kunnen we net zo goed Arie Pijpmedan van Nicator een contract aanbieden , of Dethlef Kanniks van Lions'66. Ik steun alleen nog de actie : " Barto op de bank ", en dan gewoon het liefst  de bank bij hem thuis , kan hij lekker met een gevulde koek en een glas melk naar Fox Sport kijken.

Southman

Citaat van: cambuurlegend op augustus 25, 2013, 00:23:52
Met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar deze schande op voetbalschoenen, wat moet het voor de rest van het team een drama zijn om te weten dat deze jongen geen bal voor je vast gaat houden. Ik lees nu we moeten hem steunen ?? Hoezo dan ? Waarom ? We hebben het hier over profvoetbal ,deze jongen word betaald om te voetballen en ik betaal ervoor om deze jongen in actie te zien en het doet pijn aan me ogen ! We zijn toch geen opvang tehuis voor falende spitsen ? Dan kunnen we net zo goed Arie Pijpmedan van Nicator een contract aanbieden , of Dethlef Kanniks van Lions'66. Ik steun alleen nog de actie : " Barto op de bank ", en dan gewoon het liefst  de bank bij hem thuis , kan hij lekker met een gevulde koek en een glas melk naar Fox Sport kijken.
goos, die gast doet zijn werk zo goed mogelijk. Dat er geen andere spits is en dat hij wordt opgesteld kan hij niks aan doen. Ga je dan maar beklagen bij de trainers.

Dat we die jongen moeten steunen lijkt me duidelijk, als je hem afkraakt wordt het namelijk sowieso niks. Als je hem steunt heb je nog de kans dat ie vertrouwen krijgt en leuke dingen kan laten zien. Maar door dat gezeik op hem de hele tijd gaat zijn moraal alleen maar omlaag.

Laten we niet vergeten wat hij (in de laatste weken) voor ons kampioenschap heeft betekend!

Yellow Army

Citaat van: Southman op augustus 25, 2013, 00:28:51
Laten we niet vergeten wat hij (in de laatste weken) voor ons kampioenschap heeft betekend!

Net zoveel als de overige 10 spelers.
Area 58

cambuurlegend

Citaat van: Southman op augustus 25, 2013, 00:28:51
goos, die gast doet zijn werk zo goed mogelijk. Dat er geen andere spits is en dat hij wordt opgesteld kan hij niks aan doen. Ga je dan maar beklagen bij de trainers.

Dat we die jongen moeten steunen lijkt me duidelijk, als je hem afkraakt wordt het namelijk sowieso niks. Als je hem steunt heb je nog de kans dat ie vertrouwen krijgt en leuke dingen kan laten zien. Maar door dat gezeik op hem de hele tijd gaat zijn moraal alleen maar omlaag.

Laten we niet vergeten wat hij (in de laatste weken) voor ons kampioenschap heeft betekend!

Als zo goed mogelijk je werk doen , heel slecht is dan is het gewoon nog steeds heel slecht. Feit dat hij word opgesteld kan ik hem inderdaad niet kwalijk nemen,  maar dat is een meer dan ernstige blinde vlek van de TS !

richard

Dit is te makkelijk dus ik zeg niks.......pfffffff :zweep :zweep

gewoon een fan

Sorry maar dit kan echt niet op dit niveau  ;(

pvanbuijtene

Klopt... maar als hij erin staat vind ik het triest om na 10min om hemmen te roepen terwijl die er nietceens is.
Je support je spelers op het veld. Van afzeiken gaat ie ieder geval niet beter spelen....

speculeter

Hij doet zijn best...
maar loopt wel 10 keer buitenspel, zijn medespelers bereiken
hem niet...of snappen hem niet.
Feit is dat we met hem in de spits weinig klaarmaken
voorin.
hij lijkt te licht voor de eredivisie.
Maar om hem de grond in te boren, gaat me te
ver.hij zal altijd 100% zijn best doen.

Op facebook las ik bv bericht dat een supporter
hoopte dat hij met verbrijzelde enkels thuiskwam!!
heb deze idioot al een pb gestuurd.
wat een ziel.
als iemand zijn naam wil weten hoor ik het wel.
maar ben er nog laaiend over.

poelie-lwd

Na 17 sec staat hij voor de eerste keer buitenspel, na 5 min is dat 3 x en een vlammend schot mondt uit tot een ingooi  :_schater :_schater :_schater

Ik schaam me kapot man! En ja, dit neem ik de TS kwalijk, Barto niet!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 10:45:17
Na 17 sec staat hij voor de eerste keer buitenspel, na 5 min is dat 3 x en een vlammend schot mondt uit tot een ingooi  :_schater :_schater :_schater

Ik schaam me kapot man! En ja, dit neem ik de TS kwalijk, Barto niet!
Haha dat schot... in t uitvak kwam oeii totdat we zagen dat het een ingooi werd.. toen moesten we wel lachen.. schoot hij ook niet net naast eind eerste helft??

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2013, 10:48:21
Haha dat schot... in t uitvak kwam oeii totdat we zagen dat het een ingooi werd.. toen moesten we wel lachen.. schoot hij ook niet net naast eind eerste helft??

Ja, dat was prima, kwam goed voor de man maar hij raakt hem vol. Dan gaat een bal rechtdoor, schamp je hem dan vliegt hij in de lange hoek. Ff een weetje voor Martijn  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Citaat van: peter op augustus 25, 2013, 10:37:12
Hij doet zijn best...  zijn medespelers bereiken
hem niet...of snappen hem niet.

hij lijkt te licht voor de eredivisie.



lijkt moet zijn: is.

cambuurlegend

Citaat van: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 10:45:17
en een vlammend schot mondt uit tot een ingooi  :_schater :_schater :_schater



Jammer dat ook deze wedstrijd het doel gewoon weer op de achterlijn stond ! Lekkere actie op snelheid en dan knap vanuit de heup een prima schot, staat het doel langs de zijlijn is het een wereldgoal.  :zucht