Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Te loeke naar dordt... succes daar |:)

Dokkumer

Hooguit eind november, begin december 8P

Ameland

Ik moet bij Barto altijd denken aan onze vriend Thijssie Houwing, die had zon beetje hetzelfde postuur en raakte ook geen pepernoot.
Ik schat de illustere Chima Onyeike zelfs hoger in, die heeft hier nog wel eens tegen een bal aangelopen dacht ik.. bij Barto springen de ballen spontaan 30 meter verder.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

moodygrunn

Citaat van: Ameland op augustus 22, 2013, 19:57:51
Ik moet bij Barto altijd denken aan onze vriend Thijssie Houwing, die had zon beetje hetzelfde postuur en raakte ook geen pepernoot.
Ik schat de illustere Chima Onyeike zelfs hoger in, die heeft hier nog wel eens tegen een bal aangelopen dacht ik.. bij Barto springen de ballen spontaan 30 meter verder.

Heet dat niet een-keer-raken?
In Henk en Sandor we trust

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 19:23:38
Hooguit eind november, begin december 8P

Als je begin december geen 1 raakt ben je echt een stakker  :insane
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2013, 11:23:26
Cristovao is mij niet mee gevallen in de voorbereiding en op trainingen.

Mij wel, hij struikelde steeds over zijn eigen poten  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Barto, hou de eer toch lekker aan jezelf en doe jezelf en vooral ons een plezier en ga lekker naar Harkema of Sneek ofzo. Voor iedereen het beste  :thumbsup

Ameland

Citaat van: Treb op augustus 24, 2013, 22:37:47
Barto, hou de eer toch lekker aan jezelf en doe jezelf en vooral ons een plezier en ga lekker naar Harkema of Sneek ofzo. Voor iedereen het beste  :thumbsup
DIT! quoted for truth!
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

De Gast

Is net met drie jaar verlengd toch?

Ruppppert


PePe

Het was niet best wat Barto liet zien, maar we kunnen hem beter steunen dan hem af te gaan kraken. (daar wordt ie ook niet beter van) Hij moet knokken voor een plaats in het elftal, eerst Brands nu maar proberen.

denistel

steunen zeker,,maar mut elke vrije middag keihard gaan werken op aannames en mut het krachthonk in maar denk niet
dat hij het op deze leeftijd nog kan veranderen.

PePe

Barto kan het wel (had een groot aandeel in het kampioenschap), maar voelt waarschijnlijk de druk, van het moeten presteren. (speelt wel goed als Henk de hoofdtrainer is)

Treb

Kunnen we niet voor de volgende thuiswedstrijd met een collectebus door het stadion? Kunnen we met dat geld z'n contract afkopen, maar weer lekker naar de Harekieten  :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: PePe op augustus 24, 2013, 23:57:36
Het was niet best wat Barto liet zien, maar we kunnen hem beter steunen dan hem af te gaan kraken. (daar wordt ie ook niet beter van) Hij moet knokken voor een plaats in het elftal, eerst Brands nu maar proberen.

Geprobeerd en wat mij betreft geslaagd!
Area 58