Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

We spelen volgend seizoen in de ED dan komt hij zwaar tekort.
Misschien is het wel een spel wat ze spelen?

oost

De vraag blijft is wat was zijn perspectief? Een fransman gehaald inpricipe voor de basis.
Dan heb je Souren en hij die daar achteraan komen. En als eind 26 Visser weer terugkomt kan hij zomaar 4e keus worden. Dus ergens valt zijn keuze best wel te begrijpen

Bankzitter

Nap is belangrijk voor de korte termijn in de komende wedstrijden, op lange termijn is er minder perspectief. Daar zal een contract voorstel op aangepast zijn vanuit Cambuur.

Door nu dwars te liggen benadeelt hij ook zijn teamgenoten en ontneemt hij zichzelf de kans op een prijs aan het eind van het seizoen.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 04, 2026, 10:59:46
We spelen volgend seizoen in de ED dan komt hij zwaar tekort.
Misschien is het wel een spel wat ze spelen?
dat weet je niet. De laatste 3 wedstrijden was hij wat minder maar daar voor gewoon dikke prima.

sunderland

Citaat van: oost op januari 04, 2026, 12:01:52
De vraag blijft is wat was zijn perspectief? Een fransman gehaald inpricipe voor de basis.
Dan heb je Souren en hij die daar achteraan komen. En als eind 26 Visser weer terugkomt kan hij zomaar 4e keus worden. Dus ergens valt zijn keuze best wel te begrijpen
al die dingen die jij noemt waren 3 weken geleden compleet anders. Cambuur was al 10 weken in gesprek

sunderland

Het is gewoon slecht dat je gekloot hebt binnen Cambuur selectie. Moet rustig blijven

Vlampiep

Het lijkt mij een misvatting om te denken dat bij spelers de clubliefde boven perspectief en inkomen gaat.
Ik weet niet wat er heeft plaats gevonden, maar voor Nap is het perspectief voor de 2e competitie  helft nu geminimaliseerd met de nieiwe aankoop en het blijven van Souren.
Dus lijkt het mij voor de hand liggend dat Nap in contact is met andere clubs en Henk hem niet meer bij de A selectie laat trainen.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 04, 2026, 13:01:34
dat weet je niet. De laatste 3 wedstrijden was hij wat minder maar daar voor gewoon dikke prima.
hij heeft tot nu aan 441 minuten gespeeld voor Cambuur 1 .

Dus minuten gespeeld 441 - 270 minuten minder gespeeld blijft erover 171 minuten goed gespeeld phoeee top hoor. :thumbsup

Lore

Citaat van: Noordcambuur op januari 04, 2026, 13:53:10

Dus minuten gespeeld 441 - 270 minuten minder gespeeld blijft erover 171 minuten goed gespeeld phoeee top hoor. :thumbsup

:zweep

Het is niet alsof onze eventuele promotie afhangt van get blijven van Nap. En ik zie ook in hem niet een misgelopen transfersom. Maar als hij over een paar jaar in her eerste van lazio Roma debuteert dan zit ik er weer eens naast en zal ik mijn nederige excuses aanbieden aan nap.

En natuurlijk Lambooij helemaal verrot schelden omdat hij dit enorme talent heeft laten lopen!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 04, 2026, 13:53:10

mooie kortzichtige bedoeling, velen onthouden vaak het laatste wat ze hebben gezien. Als iemand een fantastische eerste helft speelt en een mindere 2 e helft lees je hier ook vaak dat diegene zwak heeft gespeeld. Nap had mindere fases in zijn laatste 3 wedstrijden. Dus een berekening van jou, 4 x 8 minuten wat minder per wedstrijd is 32 minuten  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 04, 2026, 14:56:18
mooie kortzichtige bedoeling, velen onthouden vaak het laatste wat ze hebben gezien. Als iemand een fantastische eerste helft speelt en een mindere 2 e helft lees je hier ook vaak dat diegene zwak heeft gespeeld. Nap had mindere fases in zijn laatste 3 wedstrijden. Dus een berekening van jou, 4 x 8 minuten wat minder per wedstrijd is 32 minuten  :_schater
sunderland jij zegt het zelfde laatste 3 wedstrijden minder nou :D

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op december 10, 2025, 09:51:09
Bangura gaat nu als de brandweer bij Middlesbrough. Is weer basisspeler en behoort tot de betere spelers de afgelopen twee wedstrijden, gaf zelfs een assist. Kan wel eens een mooi jaar voor hem worden want staan op promotieplek naar de Premier League.

BBC Sport Tees
@BBCTeesSport
Alex Bangura goes down injured and is replaced by Alan Browne. The curse continues.

Boro 0-0 Southampton  (7')
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

NAP gaat naar ??n club onderkant Eredivisie.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op januari 13, 2026, 17:16:03
NAP gaat naar ??n club onderkant Eredivisie.

Die volgend jaar weer in de KKD speelt.  :devil
Doei Nap!  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde