Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

Dit hadden we nooit kunnen bedenken een jaar geleden, maar Nieling wordt door transfermarkt op een waarde geschat van ?3.000.000. Als hij zo door blijft gaan dan kan Nieling ons nog heel wat extra op gaan leveren. Volgens Ard zullen we 10-15% meepakken bij een volgende transfer.

Specuveter

Schijnen al diverse clubs in hem ge?nteresseerd te zijn.
Vooral uit Serie A.
Word hopelijk een mooi geldpotje.

Gasgeve

Citaat van: michello op december 16, 2025, 08:52:38
Dit hadden we nooit kunnen bedenken een jaar geleden, maar Nieling wordt door transfermarkt op een waarde geschat van ?3.000.000. Als hij zo door blijft gaan dan kan Nieling ons nog heel wat extra op gaan leveren. Volgens Ard zullen we 10-15% meepakken bij een volgende transfer.
10/15% van de winst? Of van het totale bedrag?

sunderland

#8568
Citaat van: Gasgeve op december 16, 2025, 09:25:53
10/15% van de winst? Of van het totale bedrag?
15 % sowieso. Er gaat nog allerlei geld naar zaakwaarnemers etc. En dan blijft er een bedrag over. Zou het 3 miljoen zijn blijft er 2.5 over en dat zou betekenen 375 k over voor ons. 
Trouwens het is tegenwoordig ook vaak 20 %

Lore

Citaat van: Gasgeve op december 16, 2025, 09:25:53
10/15% van de winst? Of van het totale bedrag?

Ze hebben uitgelegd bij Milan Smit dat het over de winst zou zijn

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op december 16, 2025, 13:00:32
Ze hebben uitgelegd bij Milan Smit dat het over de winst zou zijn
Niet elke situatie is gelijk of 1 op 1 te vergelijken.. :thumbsup

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op december 16, 2025, 17:43:39
Niet elke situatie is gelijk of 1 op 1 te vergelijken.. :thumbsup

Klopt, maar het lijkt mij een behoorlijke blunder als de lopende partij iets anders af spreekt. Anders kan je met verlies verkopen en ook nog een percentage moeten afstaan.

Het kan, maar is wel bijzonder

upweer


sunderland

Ik meende ergens iets te hebben meegekregen dat ons laatste 3 verkopen met 20% doorverkoop percentage zou zijn. Meende dat Lambooij dat zei in sportcast.

el haj

Citaat van: sunderland op december 16, 2025, 19:25:55
Ik meende ergens iets te hebben meegekregen dat ons laatste 3 verkopen met 20% doorverkoop percentage zou zijn. Meende dat Lambooij dat zei in sportcast.

De Graaf zei in de vorige aflevering dat hij het niet precies uit zijn hoofd wist maar dat het tussen de 10 en 15% zou liggen.

michello

Yoram dus weg. Hij was in mijn ogen niet goed genoeg, zeker niet het niveau waar we naar toe willen. Prima oplossing dus zo. Wie weet wordt het nog wat bij RKC en kan hij toch nog wat stapjes maken.

hobbes

Jochem Nap uit de selectie gezet, waarschijnlijk winters vertrek.

Trainert!

Citaat van: hobbes op januari 03, 2026, 18:29:46
Jochem Nap uit de selectie gezet, waarschijnlijk winters vertrek.


Niet rauwig om. Wie denken hij en zijn zaakwaarnemer wel niet wie ze zijn?
volgend jaar weer aan de lopende band. Succrs en bedankt

Bernardo

Nu blijkt dat Nap om die reden uit de selectie is gezet en mogelijk deze winter zelfs nog uit Leeuwarden vertrekt. ?Volgens mij was hij vergevorderd met een club?, aldus De Jong. Het is onbekend om welke club dat gaat.

Jespergames

Zal RKC wel zijn.  :_schater :_schater