Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Waarom was Nap met Cambuur in onderhandeling, terwijl hij naar een Eredivisie club kan?

Bankzitter

Cambuur kan volgend jaar een eredivisie club zijn en de club waar Nap heengaat kan degraderen.
Zegt dus niet zoveel. Denk wel dat het voor hem beter is om een jaartje KKD veel te spelen dan dat 'ie buiten de boot valt.
Ik denk dat er bij Cambuur ook wel twijfels waren of er voor Nap volgend seizoen nog een rol is.
Je hebt Apkakou, Visser die doorkomt en vdHeide en Bakkatti die ook weer een jaar verder zijn.

Sonnema

Waar maken wij ons druk om? Overschatte voetballer die net komt kijken, die met zijn zaakwaarnemer te hoog in de bol heeft. Kreeg de mogelijkheid bij Cambuur en daar voelde hij te weinig voor. Doei doei

michello

Nederlandse voetballer opgepakt in Deurne na drugsdeal, politie neemt ook 5.000 euro in beslag
DEURNE 

N.R. (27), een voormalige Nederlandse profvoetballer, is afgelopen weekend gearresteerd na een drugsdeal in Deurne. Hij had coca?ne verkocht. Bij een huiszoeking nam de politie ruim 5.000 euro in beslag. De man is voorlopig vrij onder voorwaarden.
Jarit Taelman
17:23

Luisteren

Delen

Het drugsondersteuningsteam (DOT) van de Antwerpse politie merkte de 27-jarige man zondag op tijdens een patrouille in Deurne. ?Hij leek iets of iemand te zoeken en stapte even later kort in een auto?, zegt politiewoordvoerder Kim Bastiaens.

De politie controleerde de man en de bestuurder van de auto meteen daarna. ?Uit de vaststellingen bleek dat de bestuurder coca?ne had gekocht bij de 27-jarige man die ingestapt was. Die had 23 gram coca?ne en 150 euro op zak?, zegt Bastiaens.

De 27-jarige man werd ter plaatse gearresteerd. Volgens onze informatie gaat het om N.R., een Nederlander met roots op Cura?ao die tot voor kort profvoetballer was.

Als tiener maakte N.R. vooral naam als Nederlands jeugdinternational en bij een Nederlandse club in tweede klasse, waarna meerdere buitenlandse avonturen volgden. Onder meer in de Verenigde Staten. Daar was hij zelfs enige tijd een ploegmaat van een ex-Rode Duivel. Sinds vorige zomer zat N.R. zonder club.

Het DOT voerde ook twee huiszoekingen uit op adressen die gelinkt konden worden aan N.R. ?Daarbij werd ruim 5 000 euro cash geld gevonden?, stelt Bastiaens nog. De man werd zondag voorgeleid bij de onderzoeksrechter in Antwerpen, die besliste hem vrij te laten onder voorwaarden. Het onderzoek naar de drugshandel loopt intussen volop verder.

Holwerd voor Cambuur

Ik moest wel ff graven, maar ik heb em :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Ik heb m ook na wat gewikipedia
In Henk en Sandor we trust

waldkip

Heb m ook, wel grappig om even door die oude namen te scrollen weer

zeewolde

Voorlopig dus niet meer beschikbaar als nieuwe spits.

Galdiano

Wat ben je dan ongelofelijk dom! Hij deelde die dag nog een filmpje op instagram dat hij met zijn Mercedes aan het touren was.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

We zijn niet voor niets de coke stad van Nederland  8P

CaseP

Erg jammer voor zo'n jongen. Ging hij destijds niet voor 6 ton naar Bulgarije als duurste verkoop ooit?

Stiens

Voor de mensen die geen zin hebben om alle statistieken die in het artikel worden genoemd op te zoeken; Het gaat om Nigel Robertha.

Vlampiep

Eigenlijk best wel triest.
Vond hem een talentvolle spits die ik een mooiere carriere had gegund.
Wat er met hem is gebeurd is mij onbekend, maar hij was hier een wat ingetogen jongen die je niet kon betrappen op gekkigheid.

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2026, 09:38:17
Eigenlijk best wel triest.
Vond hem een talentvolle spits die ik een mooiere carriere had gegund.
Wat er met hem is gebeurd is mij onbekend, maar hij was hier een wat ingetogen jongen die je niet kon betrappen op gekkigheid.

Ik heb hem gevolgd op social media, en na de periode met name na Sofia, liet hij wel in alles zien dat hij van pure luxe hield. Altijd maar filmen op het mercedes logo op zijn stuur, of dingen laten zien die luxe zijn. Status daar draaide het om als ik het zo van een afstand kan beoordelen. Triest eigenlijk, de jeugd is hier veel te veel mee bezig. Alles moet perfect zijn op de socials.

Zaakwaarnemers zijn geldwolven, ik ben van mening dat er veel meer een zorgplicht hoort te komen vanuit de makelaars. Niet tientallen spelers in de portefeuille. Slechts een aantal (5) en daar alles voor te  regelen ook de mentale en het financi?le aspect beheren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

upweer

Had hij beter hier in Sneeuwarden kunnen blijven