Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Het lijkt wel wat op hetzelfde spelletje dat deze zaakwaarnemer (Jos Schrage) destijds ook speelde bij Jorg Schreuders, bij FCG.

Lore

Veel plezier ergens anders!

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op januari 03, 2026, 18:29:46
Jochem Nap uit de selectie gezet, waarschijnlijk winters vertrek.
ohohoh Jochem je gooit je eigen glazen in.
Maar bedankt voor die paar wedstrijdjes die je gespeeld hebt bij Cambuur en het ga je goed ;)

Leeuwarder94

Krijgt als jonge jongen alle kans om bij Cambuur in de basis te spelen in een vermoedelijk promotiejaar. Heeft een aantal wedstrijden gespeeld en denkt dat het ergens anders beter is, tot ziens
De wens is de vader van de gedachte

Johan-12

Citaat van: el haj op januari 03, 2026, 19:01:55
Het lijkt wel wat op hetzelfde spelletje dat deze zaakwaarnemer (Jos Schrage) destijds ook speelde bij Jorg Schreuders, bij FCG.
Situatie met Schreuders was wel iets anders, Schreuders had bij FCG al grote bijdrage in het geheel.
Nu zou het van zo'n zaakwaarnemer (en Nap zelf) niet heel handig zijn om zijn ontwikkeling nu op het spel te zetten. Hier moet je als speler en als club toch voor 1,5 jaar ofzo uit moeten komen.

Eewal

Alle vertrouwen in de beleidsbepalers momenteel. Zakelijke, harde, prima beslissing.

sunderland


sunderland

Al 10 weken bezig met een contract en dan nu zeeer waarschijnlijk bezig met een andere club.
Opzoute

Scc0511

Lekker wegwezen. Prima gedaan maar zo traag als stront en zeker geen eredivisie niveau. Prima beslissing. Souren nu maar blijven.

Bankzitter

#8589
Opgepikt in 2022... je mag als speler best een  beetje dankbaar voor een club die je een kans geeft en tijd in je opleiding steekt.
Op zich logisch vanuit de club .. als je bij de selectie wil, dan moet je een profcontract tekenen. Blijf je amateur dan mag je bij O21 trainen.

Yellow Army

Deze kan in de categorie te hoog in de bol
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Oordelen zonder verder ook maar iets te weten en anderen na te wauwelen kunnen jullie beter op facebook doen. Ik weet niet wat er beloofd is of afgesproken met Cambuur en de andere club. Ik weet niet hoeveel centjes maandelijks in het knippie gaan hier en daar....   En clubliefde bestaat maar voor een hele enkeling.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 03, 2026, 21:04:31
Oordelen zonder verder ook maar iets te weten en anderen na te wauwelen kunnen jullie beter op facebook doen. Ik weet niet wat er beloofd is of afgesproken met Cambuur en de andere club. Ik weet niet hoeveel centjes maandelijks in het knippie gaan hier en daar....   En clubliefde bestaat maar voor een hele enkeling.
wat we wel weten is dat Cambuur na RKC uit al in gesprek is om tot een contract te komen. Denk je dat Cambuur hem uit de selectie zet als ze nog in gesprek zijn? Dus wauwelen?. We weten niks maar dat weten we wel

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op januari 03, 2026, 21:37:03
wat we wel weten is dat Cambuur na RKC uit al in gesprek is om tot een contract te komen. Denk je dat Cambuur hem uit de selectie zet als ze nog in gesprek zijn? Dus wauwelen?. We weten niks maar dat weten we wel

Maar Sun, is het een speler niet zijn goed recht als hij niet contract gebonden is om vrij te kiezen?
Die jongen wordt hier met de grond gelijk gemaakt. En dat staat me tegen.
Geel blauw is mooi maar als hij bij paars oranje ipv 50 eurie per uur 100 eurie per uur kan krijgen....
Ik zou voor geel blauw gaan jij ook Sunder. Maar wij zijn Cambuur.
Clubliefde bij jou, bij mij.

Lore

Daar heb je wel een punt, maar heel dankbaar is het in ieder geval niet voor de club die je heeft opgeleid. Maar je hebt gelijk, dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet.

Maar ook vanuit zijn eigen belang is het best risicovol. Hij heeft een paar potjes in ehet eerste gespeeld en heeft een trainer die in hem geloofd. Om dan over te stappen zonder echt iets te hebben laten zien kan er ook voor zorgen dat zijn ontwikkeling stil komt te staan, omdat hij op een bank eindigt.

Ik zou dat risico nu niet nemen, maar ij gaan het zien