Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Prachtig stukje, no nonsense verhaal van een topgast!

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

KristCambuur

Het levensverhaal met Mboua staat NIET bij de sport maar bij de weekendbijlage op bladz. 18 en 19.
Cambuur till I die!

Cambuur Liwwadden

Citaat van: KristCambuur op augustus 17, 2013, 13:36:50
Het levensverhaal met Mboua staat NIET bij de sport maar bij de weekendbijlage op bladz. 18 en 19.

Duss....Kopieëren/plakken maar even, klap het er even op a.u.b.   ik wacht af. wil het wel graag even lezen. bvd alvast.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Yellow Army

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 17, 2013, 15:16:27
Duss....Kopieëren/plakken maar even, klap het er even op a.u.b.   ik wacht af. wil het wel graag even lezen. bvd alvast.

Same here. Wie o wie?
Area 58

scclwd

Jammer en sneu voor Barto dat hij het zo moeilijk heeft. Voor altijd respect voor deze speler. Ik hoop dat mijn mede-supporters er ook zo over denken.

Viper

Ik zou willen dat hij het niveau had aangekund. Het is ook sneu, maar in het belang van het team is het beter dat Hemmen begint. Dan mag hij eigenlijk nog blij zijn dat hij speelminuten mag maken. Hij zou wel wat zelfvertrouwen kunnen putten uit een doelpuntje tegen Zwolle.

058-4life

Als je het mij vraagt is Barto gewoon niet geschikt voor de Eredivisie. Net niet sterk genoeg.

Delamere

Ik zag dat er op West nog een stoeltje vrij was naast Johnny de Vries. Dat lijkt mij de beste positie voor Barto momenteel.

Jules058

Citaat van: scclwd op augustus 18, 2013, 13:25:34
Jammer en sneu voor Barto dat hij het zo moeilijk heeft. Voor altijd respect voor deze speler. Ik hoop dat mijn mede-supporters er ook zo over denken.

Ik denk er helemaal het zelfde over hij heeft nog krediet van vorig jaar. Maar Deze jongen weet ook dat het beter moet en dat hij zijn laatste kansen aan het verspelen is. Het zou gewoon heel goed zijn als die tegen olle een doelpunt mee pikt, hij zal dan ongetwijfeld beter in zijn vel komen te zitten en nog voldoende voor ons kunnen betekenen.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Sakas

Citaat van: Viper op augustus 18, 2013, 13:28:01
Ik zou willen dat hij het niveau had aangekund. Het is ook sneu, maar in het belang van het team is het beter dat Hemmen begint. Dan mag hij eigenlijk nog blij zijn dat hij speelminuten mag maken. Hij zou wel wat zelfvertrouwen kunnen putten uit een doelpuntje tegen Zwolle.

Wat mij betreft gewoon op de bank tegen olle! Als Hemmen niet speelt dan nog liever Christovao of Brands in de spits!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Jules058

Ik ben ook erg benieuwd hoe christovao zich zal manifesteren in de spits. Dan heb je met Lukoki een super snel duo voorin.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

dit is mien club

Barto, geweldige vent, harde werker, maar moet heel erg wennen aan het niveau.
Cristovao is mij niet mee gevallen in de voorbereiding en op trainingen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

kgscc

Sandor van der Heide houdt op.

Sandor van der Heide houdt aan het einde van dit seizoen op met zijn actieve voetbalcarrière. De oud-voetballer van SC Cambuur heeft momenteel een dubbelfunctie bij ONS Sneek. De 35-jarige Sneeker is zowel assistent-trainer als speler. Aan het einde van het seizoen 2011 - 2012 maakt hij de overstap van SC Cambuur naar de amateurs van ONS Sneek. Met ONS werd hij vorig seizoen kampioen van de hoofdklasse en speelt hij dit jaar in de topklasse.

---
Vertaald van http://omropfryslan.nl/nijs/sandor-van-der-heide-haldt-op-0

Sandor van der Heide hâldt op

Foto: awfoto.nl
19 augustus, 2013 - 16:10 - 
Sandor van der Heide hâldt oan de ein fan dit seizoen op mei syn aktive fuotbalkarriêre. De âld-fuotballer fan SC Cambuur hat op dit stuit by ONS Snits in dûbelfunksje. De 35-jierrige Snitser is sawol assistint-trainer as spiler.

Oan de ein fan it seizoen 2011/2012 makke hy de oerstap fan SC Cambuur nei de amateurs fan ONS Snits. Mei ONS waard hy ferline seizoen kampioen yn de haadklasse en spilet hy dit jier yn de topklasse.

legeips

Verhuren aan Emmen... Anders raakt die jongen dit seizoen geen pepernoot...