Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 10, 2018, 13:57:40
die Smeets ramde er oek weer 1 in gister..oh oh oh
d
Ja, onze technische staf heeft een hekel aan dat soort spelers met een weerwoord en ervaring.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2018, 17:06:27
d
Ja, onze technische staf heeft een hekel aan dat soort spelers met een weerwoord en ervaring.
misschien wel maar iedere keer met Smeets aankomen als voorbeeld dat onze TS een hekel heeft aan dit soort spelers is een zwaktebod: Smeets was absurd veel te dik, een prof onwaardig. Die had nooit gehaald moeten worden, of pas nadat hij had aangetoond serieus werk te willen maken van een beetje afvallen. Schilder kwam volgens mij ook te zwaar binnen en heeft er voor gezorgd snel op niveau te zijn.

denistel

uiteraard had smeets zelf ook schuld er aan het gaat mij er meer om hoe ze em daar laten
spelen lekker in een vrije rol en dat gebeurd hier helaas niet

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 10, 2018, 17:52:35
uiteraard had smeets zelf ook schuld er aan het gaat mij er meer om hoe ze em daar laten
spelen lekker in een vrije rol en dat gebeurd hier helaas niet
Helemaal mee eens.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op november 10, 2018, 17:52:35
uiteraard had smeets zelf ook schuld er aan het gaat mij er meer om hoe ze em daar laten
spelen lekker in een vrije rol en dat gebeurd hier helaas niet
dat ben ik met je eens, het lijkt wel alsof ze iedereen met opdrachten het veld insturen waar zo krampachtig aan vastgehouden wordt dat het een belasting lijkt. Iemand als Etten samen met Maulun en Ciganiks op middenveld waarbij je Ciganiks ballen laat afpakken en Maulun en Etten lekker de ballen laat verdelen lijkt me de moeite van het proberen ook wel eens waard

Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op november 10, 2018, 17:14:38
misschien wel maar iedere keer met Smeets aankomen als voorbeeld dat onze TS een hekel heeft aan dit soort spelers is een zwaktebod: Smeets was absurd veel te dik, een prof onwaardig. Die had nooit gehaald moeten worden, of pas nadat hij had aangetoond serieus werk te willen maken van een beetje afvallen. Schilder kwam volgens mij ook te zwaar binnen en heeft er voor gezorgd snel op niveau te zijn.
Was Smeets afgetraind en wedstrijdfit toen ze hem een contract aan boden?
Als de TS hem belangrijk had gemaakt, waren de kilo's er af gevlogen en hadden wij een bikkel met goede trap en inzicht op het middenveld gehad.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2018, 18:02:55
Was Smeets afgetraind en wedstrijdfit toen ze hem een contract aan boden?
Als de TS hem belangrijk had gemaakt, waren de kilo's er af gevlogen en hadden wij een bikkel met goede trap en inzicht op het middenveld gehad.
hij heeft zijn kansen volgens mij echt wel gehad, maar niet gepakt. Maar goed hij speelt hier niet dus doet het er ook niet meer toe

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op november 10, 2018, 18:06:42
hij heeft zijn kansen volgens mij echt wel gehad, maar niet gepakt. Maar goed hij speelt hier niet dus doet het er ook niet meer toe

Toen hij wel speelde pakte hij gelijk rood.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op november 10, 2018, 18:47:25
Toen hij wel speelde pakte hij gelijk rood.
Dat was inderdaad niet zo handig.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2018, 17:06:27
d
Ja, onze technische staf heeft een hekel aan dat soort spelers met een weerwoord en ervaring.
Smeets is gewoon een lul eerste klas en bij ons absoluut geen prof. Het meest foute voorbeeld wat hier gegeven kan worden. De ts doet genoeg fout bij ons maar spelers zoals Smeets, Brands , Swinkels en ook wel Bosz moeten vooral naar zichzelf kijken wat zij bij ons fout deden

EdsjeSCC

We zijn hier idd niet zo goed met de spelers met een krasje, maar in het geval smeets neem ik de club niks kwalijk

sunderland

Citaat van: denistel op november 10, 2018, 17:52:35
uiteraard had smeets zelf ook schuld er aan het gaat mij er meer om hoe ze em daar laten
spelen lekker in een vrije rol en dat gebeurd hier helaas niet
hou toch op juh, die gast kon hier maar amper lopen. Ik schreef hier toen ook dat ie meer moest spelen maar ging toen es even bij trainingen kijken en zag gelijk waarom hij niet speelde. Opzoute met zulke lui. Veeels te dik om te voetballen en dat na 3 maand trainen

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 10, 2018, 22:13:37
hou toch op juh, die gast kon hier maar amper lopen. Ik schreef hier toen ook dat ie meer moest spelen maar ging toen es even bij trainingen kijken en zag gelijk waarom hij niet speelde. Opzoute met zulke lui. Veeels te dik om te voetballen en dat na 3 maand trainen
We hewwe nou oek speulers die ze mager as un lat binne, mar die kenne oek niet lope, een bal bij zich houwe en staan wat onnoazel om zich heen te kieken.

Jandehulk

Citaat van: sunderland op november 10, 2018, 22:13:37
hou toch op juh, die gast kon hier maar amper lopen. Ik schreef hier toen ook dat ie meer moest spelen maar ging toen es even bij trainingen kijken en zag gelijk waarom hij niet speelde. Opzoute met zulke lui. Veeels te dik om te voetballen en dat na 3 maand trainen
daarom voetbal ik oek niet ??....maar indd hij zag er niet uut toen,maar nu ist een topfitte,scorende middenvelder die wij totaal niet heffe en missen..

denistel

Citaat van: sunderland op november 10, 2018, 22:13:37
hou toch op juh, die gast kon hier maar amper lopen. Ik schreef hier toen ook dat ie meer moest spelen maar ging toen es even bij trainingen kijken en zag gelijk waarom hij niet speelde. Opzoute met zulke lui. Veeels te dik om te voetballen en dat na 3 maand trainen

en door wie binnen de club is er wat aan gedaan??  zelfde als met andere spelers die hier genoemd worden
bij andere clubs spelen ze lekker voetbal dus ja je vraagt je af hoe dat kan