Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Ik kan wel janken als ik aan hem denk en dat vergelijk met onze huidige spitsen ;(

Cor

Citaat van: EdsjeSCC op november 03, 2018, 12:26:32
Ik kan wel janken als ik aan hem denk en dat vergelijk met onze huidige spitsen ;(

Toen stond er ook wel een ander team # appels/peren

De Gast

Cor is de meester van het bagatelliseren. Edsje heeft gelijk. Het was gisteravond soms echt comedy capers. Je zit er met plaatsvervangende schaamte te kijken naar het gestuntel van profvoetballers. Ze kunnen geen bal vasthouden of maken wel weer domme acties waardoor ze de bal weer kwijt zijn. Het wordt elk jaar slechter maar we betalen nog steeds het volle pond. Maar er is een grens natuurlijk.. nog zo'n seizoen trek ik in elk geval niet.

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op november 03, 2018, 12:26:32
nee je Holwerd vindt die Rossi een topper :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 15:32:47
nee je Holwerd vindt die Rossi een topper :_schater

:O :O :O

Ik schreef in het Rossi-topic notabene letterlijk: Ja, hij was gister echt matig en een topper zal het nooit worden
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cor

Citaat van: De Gast op november 03, 2018, 14:47:46
Cor is de meester van het bagatelliseren.

Als je al meer dan 40 jaar naar Cambuur gaat dan moet je dat wel worden om dit voetbal te overleven.

PePe

Alles wijst erop dat Marcel Keizer Al-Jazira gaat verruilen voor Sporting Portugal.

denistel

Citaat van: PePe op november 07, 2018, 22:16:10
Alles wijst erop dat Marcel Keizer Al-Jazira gaat verruilen voor Sporting Portugal.

ja kent amper geloven

vialli

De domste boeren hevve de dikste eerpels  :_schater

LWD vak 7

Keizer inderdaad naar Sporting Portugal. Zal wel een goede zaakwaarnemer hebben.

LWD vak 7

Rob Maas is opgestapt in Israel.

PePe

René van der Weij nieuwe trainer van SC Genemuiden.

De Gast

Citaat van: PePe op november 07, 2018, 22:16:10

Het geluk is soms echt met de dommen.. half jaartje Cambuur half jaartje Ajax half jaartje Al Jazeera.

Ik geef 'm max drie kwart seizoen daar.

denistel

die Smeets ramde er oek weer 1 in gister..oh oh oh