Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Hendrikscc op oktober 11, 2018, 11:43:33
Wat jammer voor hem, misschien was hij wel niet fit ? Na 2 dagen is toch vrij snel

Daar doen ze bij ons niet moeilijk over  :_schater

hobbes

Goede zet.

Martijn Barto keert terug bij SC #Cambuur! Vanaf 1 januari komt de spits onze jeugdopleiding en kantoororganisatie versterken.

Welkom terug bij de club Martijn!

sunderland

Fantastisch voor hem en ons! Als er iemand ons goed kan verkopen is hij het. Topper

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op oktober 24, 2018, 16:56:45
Fantastisch voor hem en ons! Als er iemand ons goed kan verkopen is hij het. Topper
Ik vrees dat ie later het seizoen toch weer in de basis staat, heeft ie elke keer gedaan  :D :D
Henk, held, bedankt

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2018, 17:47:42
Ik vrees dat ie later het seizoen toch weer in de basis staat, heeft ie elke keer gedaan  :D :D

Best mogelijk, zeker nu Rossi met vertrek dreigt! (Rossi wil in de basis)

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 25, 2018, 19:42:44
Best mogelijk, zeker nu Rossi met vertrek dreigt! (Rossi wil in de basis)
lachwekkend. Niet best, wil ie naar Helmond ofzo

Bankzitter

Spelers moeten niet zeuren.... volgens mij krijgen ze dit seizoen vrijwel allemaal genoeg speeltijd. En als het niet in de competitie is dan in de beker, bij  Jong of in trainingswedstrijden genoeg kansen om te laten zien dat ze in de basis horen.

justremco

Citaat van: PePe op oktober 25, 2018, 19:42:44
Best mogelijk, zeker nu Rossi met vertrek dreigt! (Rossi wil in de basis)

Zal wel een idee zijn van de heer Barros, z'n zaakwaarnemer

V-man

Rossi heeft het helemaal niet over vertrekken. Stemmingsmakerij eerste klas van Cambuurfront en die verslaggever (steeds maar drammen en aansturen op een vertrek bij SCC). Tuurlijk is hij niet tevreden dat hij niet mag starten voor de 5x keer ofzo maar hij beseft vast wel dat zijn prestaties de laatste wedstrijden zeker niet optimaal waren.

Bankzitter

Reactie Rossi:
1) l I never said that I want to leave. 2)I have always been grateful for the oppurtinity the club gave me. I'am a positive guy who works hard for the team. But nobody likes to sit on the bench. Just check the whole interview and I'm sure it will make more sence to you..

hobbes

Terecht dat hij niet tevreden is, aan spelers die het wel best vinden om op de bank te zitten heb je niks. En ik geloof er niks van dat hij weg zou willen na de steun die hij vorig seizoen heeft gekregen van de club.

okkele

zijn er echt nog volwassenen die tekst van "cambuurfront" lezen?
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op oktober 26, 2018, 12:01:00
zijn er echt nog volwassenen die tekst van "cambuurfront" lezen?
:_schater

Ja ik wel... maar heb het verstand van een kleuter 8P

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021