Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

#6240
Citaat van: sunderland op juni 13, 2018, 22:34:58
nee. Als je week in week uit op de bank zit en die prutsters spelen steeds waardeloos dan gaat mentaliteit omhoog
Als je een kwaliteit speler bent maakt het geen flikker uit als je op de bank wordt gezet. Laat het dan zien als je er in staat. En dat heeft hij veel te weinig laten zien. Laten we nu niet denken dat Kip de speler was waar het om draaide.
Er waren minderen die er wel continu in stonden maar discussie gaat om kip

zeewolde

Citaat van: denistel op juni 13, 2018, 22:56:39

slaast de spijker op zien kop. als je steeds weer er in er uit moet en op de verkeerde
plek speelt dan kom je toch nooit in je ritme.bij almere stellen ze em elke keer op
ook als ie eens wat minder speelt.

boerlage steenvoorden barto speelden bijna altijd ook al bakten ze er soms geen hout
van ja dan krijg je scheve verhoudingen van en dat is funest voor een spelers groep.
wie moest er dan op Barto zijn plek spelen?

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2018, 07:28:16
Als je een kwaliteit speler bent maakt het geen flikker uit als je op de bank wordt gezet. Laat het dan zien als je er in staat. En dat heeft hij veel te weinig laten zien. Laten we nu niet denken dat Kip de speler was waar het om draaide.
Er waren minderen die er wel continu in stonden maar discussie gaat om kip
ja discussie gaat idd om kip. Je hebt toch zelf ook gezien hoe de stuntels er steeds weer in stonden. Hij is nooit zo ver door de mand gezakt ouwe seizkrt jager

okkele

Citaat van: Jandehulk op juni 14, 2018, 06:21:08
Mee is nee..is nog vroeg  :y
:_schater
het is ook te vroeg in het seizoen(nog niet eens begonnen)om nu het al niet meer te zien zitten.

:koffie
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Zuid1991

Citaat van: sunderland op juni 14, 2018, 10:17:34
ja discussie gaat idd om kip. Je hebt toch zelf ook gezien hoe de stuntels er steeds weer in stonden. Hij is nooit zo ver door de mand gezakt ouwe seizkrt jager
Hij heeft ook nooit gebracht wat men ervan verwacht had ouwe cynist

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2018, 10:41:31
Hij heeft ook nooit gebracht wat men ervan verwacht had ouwe cynist
en dat klopt ook

Jandehulk

Citaat van: okkele op juni 14, 2018, 10:21:16
:_schater
het is ook te vroeg in het seizoen(nog niet eens begonnen)om nu het al niet meer te zien zitten.

:koffie
wie zegt dat ?...must wel lezen hé..

Jandehulk

Had gewoon graag al een goeie middenvelder onder contact willen hebben.  Dat tot op het laatst wachten werkte vorig jaar ook niet ...

okkele

wie dat zegt......
veel forummers jan.
bij iedere nieuwe naam word er direct gewezen op tekortkomingen en bij iedere vertrekkende speler gaan we het hebben over de positieve dingen die we dan gaan missen.
als we dat nou eens gingen omdraaien was dit forum direct al een stuk prettiger.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ricardo kip = 1,65m
julian calor = 1,83m
we gaan er 18 cm op vooruit.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Zonder gekheid, lengte speelt wel een rol. Crowley en Boerlage speelden altijd en dan gaan ze Kip met 1.65 niet tussenzetten.

sunderland

Citaat van: okkele op juni 14, 2018, 11:26:59
wie dat zegt......
veel forummers jan.
bij iedere nieuwe naam word er direct gewezen op tekortkomingen en bij iedere vertrekkende speler gaan we het hebben over de positieve dingen die we dan gaan missen.
als we dat nou eens gingen omdraaien was dit forum direct al een stuk prettiger.
[/quote liefst koos wel :zweep

sunderland


okkele

koos mien held  w:)
suh jammer dat ie suh weinig te melden het.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: okkele op juni 14, 2018, 11:31:59
ricardo kip = 1,65m
julian calor = 1,83m
we gaan er 18 cm op vooruit.
|:)

kip had wel een enorme sprongkracht hoor.