Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: sunderland op juni 11, 2018, 17:09:35
zeer verrassend idd. Lwd -Sittard is ook niet makkelijk te doen. Hij was al grootverdiener in Doetinchem.duss...

gaat gewoon in sittard wonen toch. dan hoest niet steeds naar lwden lijkt mij.denk dat zien voetbal
wel goed past bij het voetbal wat sittard speelde afgelopen seizoen.

Delamere

Kip terug naar Almere City. Zul je net zien dat hij daar zijn ei wel goed kwijt kan.

Bankzitter

Kip had zelf best willen blijven, nu maar hopen dat zijn vervanger beter wordt.

Jandehulk

Is gewoon een uitstekende speler...ook voor ons...

ChantiSCC

Citaat van: Jandehulk op juni 13, 2018, 19:27:40
Is gewoon een uitstekende speler...ook voor ons...

Voor een uitstekende speler wel érg weinig laten zien, vond hem vaak wel een van de zwakkeren.

Jandehulk

Citaat van: ChantiSCC op juni 13, 2018, 19:37:29
Voor een uitstekende speler wel érg weinig laten zien, vond hem vaak wel een van de zwakkeren.
nee...boerlage en Steenvoorden waren toppers vorig seizoen!!..hij ken een wedstrijd wel beslissen ,heeft een goeie trap

Zuid1991

Citaat van: Jandehulk op juni 13, 2018, 20:13:58
nee...boerlage en Steenvoorden waren toppers vorig seizoen!!..hij ken een wedstrijd wel beslissen ,heeft een goeie trap
Veel te weinig laten zien, ondanks dat hij vaak niet op de positie stond waar hij het beste tot zijn recht komt.
Bovendien geen winnaar. Maar daar hadden we sowieso niet veul van.

Montana

#6232
Citaat van: ChantiSCC op juni 13, 2018, 19:37:29
Voor een uitstekende speler wel érg weinig laten zien, vond hem vaak wel een van de zwakkeren.

Eens. Bovendien viel er wel wat aan te merken op z'n mentaliteit en viel hij niet heul goed in de groep zullen we maar zeggen. Had in zijn twee jaar durende huurperiode gewoon meer moeten laten zien.

Jandehulk

Citaat van: Montana op juni 13, 2018, 20:55:25
Eens. Bovendien viel er wel wat aan te merken op z'n mentaliteit en viel hij niet heul goed in de groep zullen we maar zeggen. Had in zijn twee jaar durende huurperiode gewoon moeten laten zien.
laten we iedereen die geen mentaliteit geeft maar wegsturen ..blijven er 3 over of zo

Yellow Army

Citaat van: Jandehulk op juni 13, 2018, 21:06:57
laten we iedereen die geen mentaliteit geeft maar wegsturen ..blijven er 3 over of zo

Ach ja, laten we iedereen maar binnenhalen met "een goede trap"
Area 58

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op juni 13, 2018, 20:41:36
Veel te weinig laten zien, ondanks dat hij vaak niet op de positie stond waar hij het beste tot zijn recht komt.
Bovendien geen winnaar. Maar daar hadden we sowieso niet veul van.
nee. Als je week in week uit op de bank zit en die prutsters spelen steeds waardeloos dan gaat mentaliteit omhoog

sunderland

Prima speler die Kip maar boerlage, Skils, Mannes, Houtkoop zijn veel beter :_spank

denistel

Citaat van: sunderland op juni 13, 2018, 22:34:58
nee. Als je week in week uit op de bank zit en die prutsters spelen steeds waardeloos dan gaat mentaliteit omhoog


slaast de spijker op zien kop. als je steeds weer er in er uit moet en op de verkeerde
plek speelt dan kom je toch nooit in je ritme.bij almere stellen ze em elke keer op
ook als ie eens wat minder speelt.

boerlage steenvoorden barto speelden bijna altijd ook al bakten ze er soms geen hout
van ja dan krijg je scheve verhoudingen van en dat is funest voor een spelers groep.

Jandehulk

Citaat van: Yellow Army op juni 13, 2018, 21:57:10
Ach ja, laten we iedereen maar binnenhalen met "een goede trap"
die heffe we niet meer mee!..klopt .

Jandehulk

Mee is nee..is nog vroeg  :y